Treceți la conținutul principal

World of Warcraft

The Subscription options for World of Warcraft are as follows: * 1 month: $14.99 * 3 months: $41.97 ($13.99 per month) * * 6 months: $77.94 ($12.99 per month) *
You have the option to purchase a Game Card from your local retailer for $29.99 (USD) which will give you access to World of Warcraft for 60 days!

+ ( plus )

IRVINE, California – August 29, 2005 – Blizzard Entertainment®, Inc. today announced that World of Warcraft®, its subscription-based massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), has reached more than one million paying customers in North America. This brings the total population for Blizzard’s critically acclaimed game, the largest MMORPG in the world, to more than four million paying customers.

= (egal) 4 000 000×14.99 = 59 960 000 $/ luna
Sa nu mai vorbim de 4mil x 29.99$ = 119 960 000$ din vanzarea jocului

Si din categoria ” pai normal .. chinezii sunt 1 miliard si ceva ”

Since its North America debut, World of Warcraft has steadily grown in popularity around the world. Following launches in Australia, New Zealand, Korea, and Europe, World of Warcraft recently released in China on June 7, 2005 and quickly garnered over 1.5 million paying customers in its first month. Shortly after the China launch, World of Warcraft made its debut in Singapore. The game is currently scheduled to launch in the region of Taiwan later this year.

Pur si simplu este incredibil cati bani au facut cei de la Blizzard de cand au lansat jocul in nov 2004 .

sa nu mai zicem de …

RVINE, Calif. – December 1, 2004 – Blizzard Entertainment® today confirmed that World of Warcraft® has broken day-one sales records in North America, making it the most successful PC game launch ever. World of Warcraft, the company’s subscription-based massively multiplayer online role-playing game (MMORPG), sold through to over 240,000 customers at retailers in North America on Tuesday, November 23, selling more in its first 24 hours than any other PC game in history.*

Ah si da ma enerveaza avantajul pe care l`au dat americanilor … huaaa abia pe 15 feb 2005 s`a lansat jocul si in europa – sa nu mai vorbesc de alte tari care inca asteapta Wow .

Comentarii

  1. 3 Comments for 'World of Warcraft'

    1.

    evil_boarder
    October 13, 2005 | 5:08 pm | Edit This


    ai de capu meu … scot enorm pe luna :|
    2.

    Bilie
    October 13, 2005 | 8:09 pm | Edit This


    Lol. Si? Bravo lor oameni destepti. Ps. Se lanseaza Add-on in curand… si vezi ca in europa costa mai mult si in euro…
    3.

    fry
    October 13, 2005 | 10:08 pm | Edit This


    bai, deci e clar. sunt pa! :-0
    sa mor daca inteleg chestia asta cu WoW memeoepegre-something… la mine gamingul s-a terminat la Q3 Arena… bloody kids, you make me feel sooo old!
    da las’ ca vine Q4 soon si I’LL BE BACK
    :-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…