Treceți la conținutul principal

Abonament lunar pe metrosexual

Niciodata barbatii moderni nu au avut mai multa nevoie de repere. Desi toata lumea stie ca barbatul metrosexual este ceva tip „Generatia Pro“, se întîmpla ca o editura (Petrescu & Cioponea) sa tipareasca un ghid de buna crestere a metrosexualului (Metrosexualul. Ghid de stil pentru barbatul modern). În cele ce urmeaza vom da cu degetul murdar de cerneala tipografica peste pojghita de informatii care formeaza acest animal dresat social care este metrosexualul.
În primul rînd, e bine de stiut ca autorul manualului de metrosexualitate, Michael Flocker, este un baiat care a trait la Berlin, Los Angeles si New York. Adica e din interior. Se mentioneaza pe spatele cartii ca metrosexualul perfect este David Beckham. Ca sa stim care e idealul.
Se spune ca manualul e un reper sigur pentru barbatul modern. Siguranta e pe primul loc. Pe pagina 143 se mentioneaza clar: „Lucruri pe care nu e bine sa le faci în pielea goala: tîmplarie, corespondenta, aprinsul focului, prajitul suncii, orice activitate care presupune superglue“. Din partea asta, noi am înteles ca metrosexualul este un idiot complet, care trebuie avertizat sa nu îsi lipeasca burta cu superglue de tigaia încinsa sau sa nu îsi taie penisul cu cutitasul pentru desfacut scrisori. Mai departe. Presupunînd ca ai scapat de teroarea gatitului în pielea goala, te-ar interesa capitolul „Corpul si forma fizica“. Unde se recomanda: „Încearca sa înveti statul în mîini…
Daca reusesti, ai o noua smecherie cu care sa te lauzi la petreceri“. Deci metrosexualul nu e doar idiot, e si complet stupid, mergînd la petreceri pentru a se remarca facînd giumbuslucuri de clasa a doua. Mai avansam putin, dezgustati realmente de ideea de metrosexual gol, stînd în mîini. Cu ce se îmbraca acest individ penibil? Citam: „Linii de îmbracaminte preferate: Adidas, Puma, Nike“. Mergem mai departe si verificam si cultura omului metrosexual. O lista de 15 filme, de la Lynch la Jeunet, este recomandata. La fel, la capitolul muzica, se mentioneaza: „S-ar putea sa nu îti placa întotdeauna ce asculti, dar îti vei lati perspectiva si vei avea un subiect de discutie la petreceri“.
În concluzie, daca esti capabil sa mergi la petreceri si sa stai în cap, vorbind despre Elephant Man, esti OK. Esti metrosexual. Felicitari. Acum da-ti pantalonii jos si fa-ti o sunca cool.

Adidas de Vito

Academia CAŢAVENCU, Nr. 12, 29 martie – 4 aprilie 2006

via zoso

Comentarii

  1. super tare... as vrea sa vad si eu un metrosexual parajundu-si scunca si stand in cap...hahaha..super tare

    RăspundețiȘtergere
  2. super amuzanta cartea lui Flocker, dar din categoria " don't try this at home!!!!". imi pare rau ca nu mi=am publicat cartea mai devreme:
    http://www.freewebs.com/noutati
    Raluca Ionescu

    RăspundețiȘtergere
  3. daca se poate sa revii cu un link actualizat ar fi perfect.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptate
    http://www.freewebs.com/raluchica/dialog.htm
    iar nu mi-am facut reclama cum trebuie...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…