Treceți la conținutul principal

Cadou de faliment.

Pe la Budapesta este un mic barulet cu specific belgian ... este pentru inca nu stiu cat timp ... o luna doua sau ceva de genu asta. Vorbeam de ea in postul asta . Eh in spatele cadoului din imagine ... e o poveste : toamna iarna primavara cand nu era de terase .... ne strangeam si noi ca baietii la o bere. Evident ca eu trebuia sa fiu mai cu mot si sa cer pahar mare la stella mea ... Pahar mare? Da ... din ala de 40cl vs 25 cat au alea mici. Freud probabil ar zice ca sunt frustrat de marimea penisului si vreau sa am paharul cel mai mare sa dovedesc ca sunt alpha male .. eu i`as zice simplu : mori. Imi placeau paharele alea ca erau grele si aduc asa a o cupa or smth. Cert e ca este o experianta total diferita fata de alea normale de bere. Oricum acum ca se inchide ... mi`a fost daruit un pahar mare cadou ... chiar nu ma asteptam .. eh ce inseamna sa te pui bine cu fetele de la bar :)) In alta ordine de idei ... nu stiu pe unde o sa umblu la toamna ...

Comentarii

  1. bah cand se inchide?au o feteasca la 80 de mii carafa prea buna :| si nici berea nu e asa scumpa...

    si cum a fost aseara la bere?

    RăspundețiȘtergere
  2. recunoaste ca ai putza mica^^

    RăspundețiȘtergere
  3. daca esti fata draguta ai sansa sa aflii ...
    daca ai sora draguta si nu minora ... iar ai sansa sa aflii :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. si ne prezinti "cupa" cu apa?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu e vorbea de cafeneaua artistilor / clatite bretone

    RăspundețiȘtergere
  6. Am scapat si eu pe acolo de cateva ori. Buna si haleala, berea ieftina iar pustoaicele care servesc sunt foarte de treaba. Era foarte aproape de blocul in care sta prietena mea si mi-era foarte comod sa iesim p'acolo lenes fiind.
    Asta-i primul bar in care m-am simtit extrem de bine dupa Blues Cafe.
    Daca-i organizam o mica reclama mai da faliment ?? :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …