Treceți la conținutul principal

netoo ^^ 2 . 0

Editia a 2a s`a desfasurat la Codecs si eu scriu atat de tarziu ( dupa 24 ore ) incat deja probabil ca se stie deja ce s`a intamplat si ce s`a discutat. Hai sa facem un rezumat : se doreste realizarea unei relatii mai stranse intre blogeri ... care sa nu faca de rusine cuvantul blogosfera. Implicit dupa realizarea asta se poate vorbi de o voce la unison a blogosferei pe niste subiecte care o afecteaza direct ( un exemplu elocvent ar fi copyrightul contentului creat de blogeri ). In plus se doreste o mediatizare a blogosferei care ii va conferi o crestere si un cuvant mai greu de spus in media sa zicem asa ( ulterior m`am gandit ca " sa ii confere autoritate si credibilitate " suna mai bine ) .

Aparent desi toti dorim asta ... e foarte greu sa cada toata lumea de acord. Eu am stat si i`am ascultat .. si m`am minunat cum imediat subiectul discutiei ajungea la bani. Sunt eu tanar dar totusi imi dau seama ca fara o organizare buna ... nu am avem sanse sa facem pro blogging sau ne castigam existentat din bloguri. Exemplele sunt cam fanteziste in momentul de fata pentru ro dar intr`o oarecare masura asa sunt privite si blogurile ( cel mai nou concept intrat pe internetul romanesc .. daca nu ma insel )... cu un aer de fantezie

De admirat e ca toata lumea simte nevoia de inchegarea unei comunitati dar nu se face abstractie de orgolii pe cat de mult ar trebui sa se faca. Asa ca foarte usor discutia a pierdut din vedere ce am enumerat eu mai sus. Cu toate acestea ... sunt de parere ca organizarea de care vorbeam se va realiza pentru ca toata lumea simte acest lucru necesar... in cat timp? ... timpul ne va spune.

Cand am zis de o uniune si o voce comuna ma refeream la chestii care tin pur si simplu de organizarea blogosferei sau mai bine spus de noi intre noi sau lucruri care ne privesc pe noi ( blogerii ) direct . Nici nu am pus problema ca toti sa fim de acord pe alte subiecte ... dar macar pe cele care ne vizeaza pe noi direct sa reusim a face un front comun.

Nici nu o sa intru in discutie despre reclame pe bloguri sau realizarea unui studiu demografic pentru ca in momentul de fata trebuie sa se puna bazele acestei organizari a blogosferei.

Alte articole despre netoo 2 gasiti pe la : Ana Pobleanu , Dragos Novac , Zoso , Bogdan Gavrila

Cu pozele o sa ma abtin pentru ca aparent sunt unele persoane care nu vor sa apara cu poze pe net. Lucru perfect de inteles. Oricum nu erau asa de reusite pozele ... pentru ca oboseala si`a spus cuvantul si au iesit cam overexposed si tremurate .

Comentarii

  1. Macar berile de dupa le-am baut cu mare placere (si sete). Long talks, long drinks :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…