Treceți la conținutul principal

Sitemeter are probleme

Aparent ... exista o diferenta intre asta ( link cand dai click pe imaginea cu numarul total de vizitatori ) si asta ( cand dai click pe summary ) - care in esenta reprezinta aceasi pagina. Foarte interesant ( Later edited : mai interesant e ca doar la mine apare asa ... din ce mi`au zis doi prieteni - cred ca ff nu ma mai iubeste /// cu alte cuvinte tot articolul asta e useless ... /// geez ... what a waiste of fucking time ) .. din pacate ... analytics nu are un site display ca sitemeter .... iar al 3lea ( stats counter ) e foarte urat si nu`mi vine sa il folosesc.

De ce am 3 countere? simplu ... unul e public si usor accesibil ( sitemeter ) ... altul era ala mai serios ( statscounter ) si apoi a venit tatal lor google analytics ... din lene le`am pastrat pe toate 3.

Ah si uitasem .. la statscounter imi place ca am putut eu sa ii setez dupa cat timp se considera alt vizitator unic ( in cazul de fata e 3 ore ) .. adica daca cineva intra la 9am si apoi pe la 3pm ... se considera 2 vizitatori. Nu stiu de dar oarecum mi s`a parut normal asa ... de aici si diferenta 113k unici ( statscounter ) vs 93k ( sitemeter). Oricum de departe analytics rules them all ... si desi il folosesc de cand era in teste ( cred ca beta ) ... nu am avut nici o problema cu el.

Neah .. im not a stats whore ... pe mine ma multumeste o medie de 300 pe zi ... ceea ce nu mai e cazul dupa scaderea mediei de la 400 la 250 .... cu alte cuvinte ... sunt rau de tot nemultumit *buhahahaha* ... eh lasa ca macar vacanta a meritat acest *ironic* mare sacrificiu.

Comentarii

  1. cand o sa cresti mai mare [will you ever?] o sa te gazduiesc la mine si atunci vei avea parte de toate cele 3 statistici intr-una singura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…