Treceți la conținutul principal

Cosmote MMS - roflmao

Comentarii

  1. supersupertare spot.. :)
    mi se pare si ideea buna si e si foarte misto realizat

    RăspundețiȘtergere
  2. slab. inca o dovada de marketing facut de copii de 12 ani.

    asta e reclama ? asta e o reclama in genul unirea, te uiti la ea, razi pe moment, peste 5 minute nu mai shtii despre ce era vorba in ea.

    uitati-va la reclama din afara, alea da, nu prostiile noastre

    RăspundețiȘtergere
  3. dorin ... este o reclama pentru romani .. si pe care doar romanii pot sa o perceapa ... e localizata sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. care stiti cum se numeste melodia aia de pe fundal? nu-s destul de batrana s-o cunosc...

    RăspundețiȘtergere
  5. corul vanatorilor - pe versuri romanesti

    RăspundețiȘtergere
  6. nihasa ai dreptate. am uitat ca o reclama de success in romania e considerata cea pentru unirea, care mie mi se pare o aberatie incredibila

    RăspundețiȘtergere
  7. Dorin, tu tot nu te-ai prins de faza,.. dar... nu conteaza :D. E vorba ca asa sunt romanii, e o reclama la care un roman isi da seama de tampeniile care le face si rade, si un american se uita de 3 ori tot ca matza in calendar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice one, chiar ca mms-uri toata ziua :))

    Dorin, tu chiar nu ai inteles reclama.

    RăspundețiȘtergere
  9. dorin, vorbesti in necunostinta de cauza. Reclama incearca sa transmita un mesaj unui public tinta si stim prea bine ca romanii nu sunt germani sau americani sau mai stiu eu ce natie. De bine de rau astia suntem si asta ne caracterizeaza. Eu cred ca reclama este geniala prin simplul fapt ca satirizeaza romanii (din cate am vazut majoritatea sunt situatii reale pe care le-am vazut in poze pe net).
    In plus, lasi impresia (si sunt sigur 99% ca asa este) ca nu esti decat un alt teribilist care e nemultumit de tot ce e romanesc pt ca degeaba, dar daca ai fi pus intr-o situatie sa creezi tu un spot pt asa ceva ori ti-ar iesi o mare porcarie ori te-ai da la fund. Asa ca te rog vino cu argumente cu care sa sustii de ce nu e bun spotul fara sa faci vreo comparatie cu alt spot, la care de asemenea sunt sigur ca nu ai argumente sa iti sustii parerea.

    RăspundețiȘtergere
  10. o reclama care aduna tot din orice alte reclame de pana acum (se evidentiaza dorelul cu lopata), puse intr-un colaj simplist si fara prea mare impact. parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ma, ca destepti va mai credeti... mai ales crezandu-i prosti pe altii.
    si ce doamne iarta-ma era asa de greu de inteles in reclama asta?
    sunt convins ca dorin a inteles.
    revolta vine, si aici subscriu, din sastiseala de a mai vedea inca un spot in care un roman care se crede mai cu mot sa zica "ba, cat de prosti sunt romanii astia".
    v-ati fi distrat la fel daca era vorba despre voi? si luau aia tot felul de gafe de intelectuali si faceau un spot cu ele si acolo va regaseati voi?
    e nashpa sa nu-ti mai vezi lungul nasului.

    RăspundețiȘtergere
  12. uitati si prima strofa din corul vanatorilor :

    vanand, noi petrecem o viata ferice
    prin farmec de codru in zori o pornim,
    tiptil stam la panda vanat sa ne pice
    ori cerbul cel mare fugind urmarim

    sublima placere si nobila este
    mai bine te simti, mai voinic, mai voios
    izbanda cand cornul sunand ne da de veste
    ecouri trezite raspund zgomotos

    :) mai este una ...

    RăspundețiȘtergere
  13. reclama e super tare, intradevar numai daca esti roman poti sa o intelegi.
    cine poate sa imi dea si mie toate versurile sau de unde sa le iau?
    Florin

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…