Treceți la conținutul principal

Cosmote MMS - roflmao

Comentarii

  1. supersupertare spot.. :)
    mi se pare si ideea buna si e si foarte misto realizat

    RăspundețiȘtergere
  2. slab. inca o dovada de marketing facut de copii de 12 ani.

    asta e reclama ? asta e o reclama in genul unirea, te uiti la ea, razi pe moment, peste 5 minute nu mai shtii despre ce era vorba in ea.

    uitati-va la reclama din afara, alea da, nu prostiile noastre

    RăspundețiȘtergere
  3. dorin ... este o reclama pentru romani .. si pe care doar romanii pot sa o perceapa ... e localizata sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
  4. care stiti cum se numeste melodia aia de pe fundal? nu-s destul de batrana s-o cunosc...

    RăspundețiȘtergere
  5. corul vanatorilor - pe versuri romanesti

    RăspundețiȘtergere
  6. nihasa ai dreptate. am uitat ca o reclama de success in romania e considerata cea pentru unirea, care mie mi se pare o aberatie incredibila

    RăspundețiȘtergere
  7. Dorin, tu tot nu te-ai prins de faza,.. dar... nu conteaza :D. E vorba ca asa sunt romanii, e o reclama la care un roman isi da seama de tampeniile care le face si rade, si un american se uita de 3 ori tot ca matza in calendar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice one, chiar ca mms-uri toata ziua :))

    Dorin, tu chiar nu ai inteles reclama.

    RăspundețiȘtergere
  9. dorin, vorbesti in necunostinta de cauza. Reclama incearca sa transmita un mesaj unui public tinta si stim prea bine ca romanii nu sunt germani sau americani sau mai stiu eu ce natie. De bine de rau astia suntem si asta ne caracterizeaza. Eu cred ca reclama este geniala prin simplul fapt ca satirizeaza romanii (din cate am vazut majoritatea sunt situatii reale pe care le-am vazut in poze pe net).
    In plus, lasi impresia (si sunt sigur 99% ca asa este) ca nu esti decat un alt teribilist care e nemultumit de tot ce e romanesc pt ca degeaba, dar daca ai fi pus intr-o situatie sa creezi tu un spot pt asa ceva ori ti-ar iesi o mare porcarie ori te-ai da la fund. Asa ca te rog vino cu argumente cu care sa sustii de ce nu e bun spotul fara sa faci vreo comparatie cu alt spot, la care de asemenea sunt sigur ca nu ai argumente sa iti sustii parerea.

    RăspundețiȘtergere
  10. o reclama care aduna tot din orice alte reclame de pana acum (se evidentiaza dorelul cu lopata), puse intr-un colaj simplist si fara prea mare impact. parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ma, ca destepti va mai credeti... mai ales crezandu-i prosti pe altii.
    si ce doamne iarta-ma era asa de greu de inteles in reclama asta?
    sunt convins ca dorin a inteles.
    revolta vine, si aici subscriu, din sastiseala de a mai vedea inca un spot in care un roman care se crede mai cu mot sa zica "ba, cat de prosti sunt romanii astia".
    v-ati fi distrat la fel daca era vorba despre voi? si luau aia tot felul de gafe de intelectuali si faceau un spot cu ele si acolo va regaseati voi?
    e nashpa sa nu-ti mai vezi lungul nasului.

    RăspundețiȘtergere
  12. uitati si prima strofa din corul vanatorilor :

    vanand, noi petrecem o viata ferice
    prin farmec de codru in zori o pornim,
    tiptil stam la panda vanat sa ne pice
    ori cerbul cel mare fugind urmarim

    sublima placere si nobila este
    mai bine te simti, mai voinic, mai voios
    izbanda cand cornul sunand ne da de veste
    ecouri trezite raspund zgomotos

    :) mai este una ...

    RăspundețiȘtergere
  13. reclama e super tare, intradevar numai daca esti roman poti sa o intelegi.
    cine poate sa imi dea si mie toate versurile sau de unde sa le iau?
    Florin

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…