Treceți la conținutul principal

Imi plac lucrurile gratis

Recunosc! Sunt fascinat de tot ce e gratis. E genial sa marketezi (?!vetefe) asta. Automat cand primesti ceva gratuit nu te astepti la prea mult. Daca reuseste sa fie si folositor si de o calitate acceptabila pai esti pur si simplu incantat. Cam asa sta treaba si cu invitatiile. Imi place la nebunie sa primesc invitatii sa ma duc undeva. Ma simt asa de parca sunt cineva important. Ma simt ... nu ma si comport ca atare.

De ce imi plac invitatiile? In primul rand ca sunt gratuite .... yee!!!! (logica absurda dar ramaneti cu mine). In al doilea rand pentru ca sunt pentru un eveniment care nu mi`a atras asa de mare atentie. Nu m`a preocupat sa imi iau bilet sau chestii din astea. Dar mi se mai ofera o sansa. Evenimentul respectiv poate sa nu fie neaparat pe gustul meu .... chiar si asa nu sunt dezamagit ca am mers ... am vazut si nu mi`a placut asa ca am plecat. Nu exista nici o urma de regret. Dar daca imi si place pai atunci e de doua ori mai bun evenimentul ( privit prin ochii mei ). L`as fi ratat daca nu era invitatia.

De asta iubesc eu invitatiile. Coloreaza toate lucrurile si par mai placute ... Lucrurile sunt mai bune fara bani.

Oare invitatiile ingrasa? Pentru ca auzisem eu ca tot ce e bun in viata fie ingrasa ... fie e imoral fie e pe bani. Sa schimbam zicala si sa adaugam ca tot ce e bun in viata e gratis?

Gratis este un laitmotiv in marketingul romanesc. Peste tot unde te uiti vezi xx% FREE! GRATIS sau nu`l platesti. Nu asta inseamna gratis. Gratisul de publicitate intotdeauna te va pune sa cumperi un produs la care iti da o anumita cantitate gratis. Nu! Vreau sa`mi dai tot produsul gratis sau nimic.

Gratis reprezinta un intreg ... nu poti sa tragi de el dupa buna ta placere. Gratis reprezinta o bucurie copilareasca. Gratis nu reprezinta un argument. Nu ar trebui sa reprezinte un argument : iau nush ce produs pentru ca mai imi da 10% gratuit.

Gratis e gratis si cere testarea mea .... a MEA. Asta reprezinta gratis ... sau macar ar trebui sa reprezinte. Gratis reprezinta pentru marketing promovare. Omul testeaza produsul si daca ii place data viitoare il va cumpara. Nici unul din noi nu cred ca se regaseste in 10%.

De aia ne plac berile si micii gratis ... din cauza asta. Fuck that ... toti ipocritii isi pun mainile in cap si se plang de ce turma de alegatori papa gratarele PSD`iste. EU as manca gratarele PSDiste .

Mananc beau o bere si plec ... nu mi se pune nici o stampila in mana. E gratis! What the fuck? Parca e ceva rau. Nu m`am dus ca nu`mi placeau genul de oameni prea liberi de inhibitii si ipocrizie tuciurie care se duc de obicei la genul asta de gratuitati. Dar altfel m`as fi dus.

Why not? Vrei sa imi dai ceva gratuit? De ce sa nu primesc? Oh si in timp ce scrijelesc asta imi dau seama ca toti frustratii sexual cu penisul mic si bleg se vor gandi si la chestii cu miros sexual. Nu!!!! Acum puteti sa va duceti sa udati patul. Bye bye.

E rusinos sa iei ceva gratis? Aparent da. Statutul de snob iti interzice asta. Fuuuuuuuuuuuuuuck That.

I love free stuff!!!!

Comentarii

  1. cred ca e cel mai adevarat post scris de tine anul asta:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cică the best things in life are free... but you can give them to the birds and bees.

    RăspundețiȘtergere
  3. Invitatii pt. 2 persoane nu primesti? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu-s curioasa cum masoara si determina ei acel 10% or smth.Adica ma uit la punga asta de chipsuri din mana mea, scrie 20% gratis pe ea, de unde stiu eu ca e fix 20% sau nu cumva e 19,9%? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ala micu de respira repede14 mai 2007, 23:02

    pentru ca gratis ala........poate consta intr-o reducere de 20% din pretul pe care il avea punga de chipsuri......sau....daca e cumva mai mare.....are 100g+20%...adica 120g...
    si la gramaj vezi ca scrie de obicei + sau - 0.3%...so....daca esti norocoasa...ai ceva mai multe chips-uri..ingrassare placuta;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ma gandeam sa numar chipsurile, caloriile, dar pretzul e la fel, anyhow...im such an easy victim, pot sa scrie si 90% gratis si sa fie la fel, i'll buy it..gratis-ul ala mare ma atrage *hypnotized* :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar interesant postul ! Nu zic precum ceilalti, ca ar fi cel mai bun post, insa are ceva ce nu te lasa sa il citesti doar pe jumatate.
    Iar vis-a-vis de x % gratis, ma "hipnotizeaza" numa' la cutiile sau sticlele de bere sau suc ! Nu stiu de ce, dar asta este realitatea...
    Andrei... ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. bai in caz ca n-ai descoperit asta pana acum, Romania cred ca e bazata pe principiul asta de gratis, vrem net gratis, RATB gratis, muzica gratis etc

    RăspundețiȘtergere
  9. rila, iti platesc eu o partida de sex cu o panarama tiganca de la muncii... deci e gratis pt tine... mai vrei ?

    RăspundețiȘtergere
  10. uite cineva care nu a citit cu atentie ce am scris ... rusinica!

    RăspundețiȘtergere
  11. flowers in the attic16 mai 2007, 21:40

    la chipsurile alea 10% gratis e spatiu ala gol de punga, ca se zgarcesc si sunt umplute numai pe jumate

    RăspundețiȘtergere
  12. nu se referea la tot articolul mah :) ci doar la partea cu "i love free stuff " :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…