Treceți la conținutul principal

marketonline e primul la google

S`a tot vorbit pe bloguri si prin presa de proiectul blogvertising in care s`au strans 15 bloggeri care si`au licitat impreuna spatiul publicitar pe okazii.ro si au castigat 10 000$ sau euro pe care ii prealabil ii vor dona unui ONG. O initiativa laudabila si draguta dar care e cu probleme. Am eu asa senzatia ca mai toti se plang de castigatorul licitatiei : marketonline.ro (lasa cu linkul ca deja pun bloggeri la greu bannere/linkuri la sfarsit de articol si insemnari saptamanale).

Bloggeri au facut ce stiu ei mai bine sa faca ... unii au scris de bine ... altii s`au plans de flash ca e prea urat ... sau de alte chichite ale campaniei (printre care vad ca cea mai vehiculata este problema cu asocierea marketonline unicul magazin de 7 stele din Romania). Eu arat asa din aratator si zic ca nu e frumos sa va plangeti ca niste domnisoare la maritat.

Oamenii au dat multi bani pe voi si acum vor sa va munceasca nitel ... da bannerul e urat ... sloganul e kitschos ... va cam deranjeaza la basca insemnarea saptamanala .... dar toate astea erau la mintea cocosului. Voi v`ati vandut la licitatie ... nu ati vazut campania si nici conditiile. Adica voi ori sunteti naivi ori idealisti daca va imaginati ca oamenii or sa fie finuti. Ganditi`va la cercetasii romaniei care 6-7 luni or sa se imbete pe banii aia si treceti peste nevoia disperata a marketonline de a agita nitel apele.

... adevaratul scop al articolului e nitel mai jos ....

In alta ordine de idei ... toata insemnarea asta a pornit de la curiozitatea mea de a cauta un aparat foto la baietii astia ca cine stie - mi`am zis eu in gand - poate sunt mai ieftine ca pe emag sau f64. Gresit ... la marketonline pana si cadoul se plateste ...

Comentarii

  1. e o chestie destul de intalnita pe net... cadou e impropriu spus... probabil nu au stiut cum sa se refere la o oarecare reducere pe care ti-o fac la acel card

    RăspundețiȘtergere
  2. Io zic sa faci cu Adi Cristea o campanie impotriva lor, ca si el e suparat nevoie mare pe ei !
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aparatul fara card costa 1.516 RON (astazi) pentru ca este in promotie http://www.marketonline.ro/electronice/aparate-foto-digitale/canon/powershot-s5-is/

    Dupa terminarea promotiei (in cateva zile intrucat nu mai sunt multe aparate in stocul dedicat) el va costa tot 1.560 RON cat si pachetul dedicat cu card inclus http://www.marketonline.ro/foto-video/aparate-foto-digitale/canon/powershot-s5-is-ltstrong-gtcadou-sd-1gb-lt-strong-gt/

    In ceea ce priveste preturile, este adevarat ca eMag vinde acest produs cu 8 RON mai ieftin, insa Marketonline nu si-a propus niciodata sa fie cel mai ieftin magazin din piata, ci sa ofere servicii superioare, denumite metaforic de sapte stele, iar servicii superioare si preturile cele mai mici nu merg impreuna ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dezamagitoare parerea ta....
    cauta si alte produse si ai sa vezi ce prost sta Emag fata de Marketonline si la calitatea serviciilor si la preturi...
    Cam asta este..
    Unele diferente sunt chiar izbitoare.Marketonline rullz!

    RăspundețiȘtergere
  5. Compara si Philips SPA3300,la emag inexistent produsul stai dupa el o vesnicie sa ti-l aduca,in schimb la marketonline a2a zi dupa ce ai facut comanda il poti ridica..si la pret sa faci ochii mari.. nu mai zic nici de procesoare..si etc..
    Time is changin .... Emag is gone..;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ii tot ridicati in slavi pe cei de la eMAG....dar v-ati gandit si voi de cati ani este eMAG infiintat si de cati ani MarketOnline? Si totusi marketonline creste vazand cu ochii. Toata lumea stie ca eMAG a crescut preturile dupa ce si-a facut un nume...Daca apare o eroare..asta nu inseamna ca generalizam....Daca am face asa cu toate lucrurile ce ne inconjoara, inseamna ca traim intr-o tara plina de erori.....

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa o luam altfel .. eu am cumparat de pe emag si am ramas super incantat ... si nu cred ca daca mi`as cumpara online ceva nu as face`o din alta parte.

    Cat despre cat de frumos creste marketonline ... are rost sa aducem aminte de situatia penibila in care a fost cand vindea iphone`uri deblocate? Nitel ilegal asa si pe la noi prin tara.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am un iphone si sunt multumit...merge bine ...pe orice retea...nu am probleme. MarketOnline a facut ceva ce multi doar viseaza. Ma pot bucura ca sunt unul din persoanele putine care au un astfel de aparat. Cand se va lansa in Romania pe scara larga...deja nu va mai fii la moda....MarketOnline stie sa-si respecte clientela...eMAG nu prea. Am stat la telefon 2 ore ca sa intreb despre un cooler de procesor de la ASUS care s-a dovedit a nu fii pe stoc cu toate ca pe site era....MerketOnline este mai promt

    RăspundețiȘtergere
  9. intelege ca ce a facut marketonline e ilegal ... si chiar imoral ... sunt sigur ca te doare in fund de asta ... dar totusi intr`o tara civilizata conteaza si basinile astea doua.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din păcate şi eu am avut o problemă cu “magazinul de şapte stele” :))
    Am cumpărat un telefon de la ei - servire promptă, nimic de zis. Comandă telefonică, livrare acasă. De aici încep problemele. Telefonul iniţial blocat în TIM, probabil că a fost deblocat prost, ideea e că după 2-3 zile am avut necazuri. Mers în service, de unde sunt întors pentru că certificatul nu era completat. Merg la magzin să îl completeze şi las telefonul la ei să îl ducă în service. Mi se înapoiază certificatul deşi am spus că trebuie originalul în service, dar am fost asigurat că o copie le va fi suficientă. După 2 zile sunt sunat şi rugat să aduc CERTIFICATUL. Încă un drum ce putea fi evitat foarte uşor. Cum am văzut cu cine am de a face, fac cerere scrisă de returnare a banilor conform legii de comerţ electronic. Lucru ce mi se refuză, că vezi domne , nu e comerţ electronic, de parcă l-aş fi luat din magazin. Aşa că de o lună aştept OPC-ul care la rândul său a fost “flituit” de măreţul magazin.

    P.S. şi de luat telefonul din service, tot eu a trebuit să mă agit (era obligaţia lor, pentru că ei îl duseseră şi tot ei puteau să îl ia).
    Aşa că deşi nu am avut telefon 2 săptămâni, pe certificat apare doar 1.

    Scriu pe unde se poate, ca să se ştie de potenţialele problme cu ei. Nu neg că sunt şi clienţi mulţumiţi, dar e vorba de atitudine şi profesionalism. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.

    RăspundețiȘtergere
  12. E tipic pentru baietii de la 7 stele cazatoare sa dea tepe si distribuitorilor si clientilor...patronul e pe lista neagra la Urban si Asociatii cu vrei 3 probleme de genul asta. Idea este ca ei spre deosebire de alte magazine online platesc foarte multi oameni sa scrie pe unde se poate de bine despre magazin (se dau drept clienti f. multumiti), sa creeze potentialului client o impresie cat mai buna si asta fiindca la noi inca se mai fac bani frumosi cu prosteala asta de masa. Nu prea isi au rostul comparatiile intre emag si m.o. fiindca in mod real emag e cu mult mult deasupra lor...cei de la m.o. sunt doar cu gura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

Depanero - un service pentru introverți

Recent am avut o problemă cu un buton de pe camera foto care funcționa cam în 75% din cazuri și mi-am spus că dacă tot e în garanție ar trebui să fac ceva în direcția asta. Am căutat pe site-ul producătorului niște service-uri autorizate și deja gândurile îmi erau la cele 2 zile pe care o să le pierd cu predatul și ridicatul camerei.

De data asta am avut noroc pentru că cei de la Depanero au devenit între timp service autorizat pentru camerele foto Panasonic. Am intrat pe site, am completat un formular de ridicare și a doua zi m-a sunat un gigel să îmi spună ce să pun în cutia pe care o las curierului. Zis și făcut.

Vine curierul, ia camera și așteptam un telefon de la același gigel care să îmi zică că au primit-o. Nope. Singurele "conversații" ulterioare cu ei au fost email-uri automate care mai veneau din când în când să îmi zică situația reparației.


Toată aventura asta a durat puțin peste două săptămâni și s-a soluționat cu schimbarea piesei după ce în prealabil au coman…