Treceți la conținutul principal

Toolbox

Ieri toata ziua am fost la Toolbox - online communications .... o conferinta despre pr online si bloguri. Scriu si eu mai tarziu ca la capitolul live blogging am stat cam prost cu wi fi`ul. Cum glumea si Bobby Voicu ... nu suntem la o conferinta de online .. de ce sa avem wifi? Aparent intreaga problema e ca oamenii de la Hotel Howard Johnson au propriul lor wireless (20 euro) si nu te lasa sa ti`l aduci pe al tau.

Cu toate acestea unii bloggeri au facut live blogging de la conferinta: zoso, clickio si scarlatescu. Personal voi incerca sa nu reiau ideile dezbatute la cald. Dintre toti vorbitorii .... cel mai mult mi`a placut de Gianni Catalfamo de la Pleon Italia ... care avea acel ceva de putea sa vanda absolut orice. A impresionat si restul oamenilor cel putin prin graficele prezentate (se tot vorbea prin pauza de cafea ca vai ce grafice misto a avut).

In rest ce a fost diferit fata de celalalte conferinte la care am participat? Probabil masa rotunda cu bloggeri in care s`au verbalizat niste lucruri stiute doar de un cerc restrans. Poate si din cauza asta domnisoarele de la pr, marketing sau research nu au inteles mare lucru si au avut senzatia ca a fost o agresivitate prezenta in aer.

Ceea ce s`a si intamplat ... mici rautati spuse mai in gluma mai in serios. Eu si cei care stateau pe langa mine ne`am amuzat ... in cunostinta de cauza. Trebuia sa se intample asa ceva la o conferinta? Probabil ca nu (sa ne lasam bagajele acasa). A fost cea mai interesanta parte din conferinta? Asta da. Otv stylish sells.

Bloggerii au fost prezenti in numar mare la conferinta. De exemplu de la Boo am aflat ca fabrica va continua in regim redus de functionare .... dar nu se va inchide. De la Ionut am aflat ca exista blogul ciococioco - confesiunile unei pasarici inteligente. Ulterior pe blogul lui Vali .... un comentariu de la un/o ciococioco imi apreciaza lipsa acuta de par din cap.


Poza via Vali Petcu (ca tot te plangeai ca ti`ai luat 3 zile sa ajungi primul pe numele asta).

In rest cred ca am vorbit despre invita.ro (proiectul la care lucrez) tuturor .... deh networking.

S`a mai plans lumea ca nu dau feedurile full .... imi cer scuze dar altfel ajung la pescurt.ro sau ceva de genul asta ... un mic agregator de feeduri romanesti care vrea sa creasca si sa isi faca trafic pe spinarea prostiilor mele.

Am aflat de la Cristi Manafu ca desi populatia de bloggerite s`a marit fata de anul trecut de la 25% la 35% eu si Radu Ionescu am scazut fata de anul trecut. Cred ca e din cauza ca m`am ras in cap acum ceva vreme. Eh ... mai bine asa.

Am obosit sa scriu .... asa ca voi concluziona ca a fost foarte misto si oamenii care au vorbit chiar au venit cu ceva cat de cat nou .... fata de alte conferinte care foloseau aceleasi exemple invechite.

Comentarii

  1. incearca sa dai o nota de la 1 la 10 pt eveniment. poate ca ar merge asa ceva la la invita.ro ):-

    RăspundețiȘtergere
  2. si te-ai tuns, asta ca sa ocolesc un feedback clar la ce ai scris :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de fapt m`am ras ca aveam o promisiune/pariu :) deh om de cuvant.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…