Treceți la conținutul principal

Ce-ţi doreşti de Crăciun de la muzica românească

Unii îşi pun dorinţe de Crăciun, hai să intrăm într-un joc şi să ne punem 5 dorinţe pe care muzica românească să ni le împlinească.
florin - hiq
In primul rand vreau doar sa zic .... lol. S`ar putea sa fiu cea mai neavizata persoana care raspunde la aceasta intrebare. In al doilea rand vreau sa zic ca o sa ma refer la industria muzicala romaneasca ... adica aia care apar la televizor ... nu diferiti dj obscuri care mixeaza in cluburi.

1.Va rog eu tare tare tare sa nu mai cantati in engleza. Sunteti cel putin penibili si se simte asta in melodie. E cool sa vorbesti engleza cu accent ... dar una e jamaica si alta e Ciorogarla sau whatever ur village name is .

...

2. Lasati`o mai moale cu vedetismele astea ca nu esti artist cu muzica furata si versuri retarde. Mai destept nitel pustilor ca se poate. Daca ati putea scapa si de snobismul omului care se vede vedeta peste noapte totul ar putea sa fie mai misto.

3. Esti blonda sani mari si ai multe "cantece" in care predominanta cu " la laaaa la la la la aaaaaaa "? Poate la anul te gandesti sa pui mana pe o carte (una din cele 52) si sa te lasi de muzica. Nu ma intereseaza cum ai ajuns sau cine te tine acolo ... sincer cred ca totusi ai putea sa gasesti ceva la care sa fii buna cu adevarat ... nu doar sa mimezi versurile si sa simulezi orgasmul pe bancheta din spate.

4. M`am saturat sa imi tot vorbiti de cartier si viata grea cand e clar ca nu ati mai trecut acolo de ceva vreme. Se poate face hip hop si mai pentru aia din primaverii sau chiar si pentru aia din pipera. Sunt depresiv de cat "keep it real" e la teve.

5. Va rog eu sa promovati manelele ..... sunt un produs muzical de export mai bune decat ceea ce vad pe la televizor.

Nu dau tagul mai departe ca imi iau si una peste cap ca nu am sepcuta.

Comentarii

  1. Esti cea mai potrivita persoana sa ceri. Pentru ca publicul este singurul care are dreptul (si obligatia?) sa ceara ceva artistilor lor.

    Multumesc pentru articol!

    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place mie Customer Service-ul baietilor de la Hi-q. Ca intr-o carte de marketing din 1900 toamna. V-au aratat studiile ca daca-i periati pe bloggeri va cresc incasarile, or what? :)

    E stravezie rau chestia asta cu "publicul nostru, stapanul nostru". Suna a politici proaste de PR. Publicul e fidelizat cu muzica buna, nu cu laude la adresa lui pe blogguri. LOL!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai bine incercai sa prinzi un pestisor de aur sa-ti indeplineasca dorintele, talent in muzica romaneasca nu o sa gasesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stash1972: Macar noi avem Customer Service :-)

    Nu periem pe nimeni, e de bun simt sa multumesti cuiva care te ajuta. Cel putin asa m-a invatat pe mine mama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…