Treceți la conținutul principal

Please delete your blog .. day

Sunt nitel iritat de tot felul de initiative ecologice care iau treaba asta mult prea domol. Uitati un exemplu .. sambata 29 martie de la ora 8 pm toata lumea este rugata sa isi inchida toate electronicele pentru o ora pentru a economisi niste energie. O initiativa destul de aplaudata de bloggerii romani.

Alt exemplu ar fi o retea oarecare (nu dau nume) de siteuri care te roaga sa nu ii vizitezi in acea ora. What the fuck dudes? Nu asa se salveaza planeta cu baby steps. O ora? e mult prea putin.

Eu personal pentru salvarea planetei as infiinta ziua in care iti stergi blogul salvand astfel atat ceva energie pentru fabuloasa planeta cat si pe noi toti de la o moarte intelectuala sigura cand citim ce aberatii ai reusit sa scrijelesti online.

Uite un exemplu ... 375 334 vizitatori a cate o medie de 1:28 minute pe site .. rezulta cam 563 001 minute in care cineva a stat cu calculatorul deschis pe blogul asta penibil. Adica 9 383.35 ore. Daca e sa presupunem ca ar fi vorba cam de 500 watts/h pe fiecare calculator + monitor.

0.5 kW/h adica ... blogul asta a papat cam 4 692 kW .. si cand pentru fiecare kW inseamna cam 0.63 kg de CO2 ... Ajungem cam la 2 955 Kg de CO2 produs de cititorii acestui blog.

Nu era mai bine sa imi fii sters blogul acum mult mult timp? Cu siguranta salvam de cateva ori planeta.

Asa ca va chem pe voi dragii mei bloggeri sa ne stergem toti blogurile pentru ca asa salvam planeta. In calcul nu am luat si serverele care hosteaza blogurile pentru ca iesea direct dezastru ecologic.

De ieri ma puteti gasi si la nihasa.org pentru aia lenesi sa scrie adresa completa.

Nu ... nu imi voi sterge blogul ... era doar un exercitiu extrem de ipocrizie.

Comentarii

  1. Asa, maica, le zici bine, ca si mine de altfel. Ce-i drept eu propuneam altceva in loc de sters blogul, way more radical.
    G.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …