Treceți la conținutul principal

cand creativitatea te da afara din casa

Ajungi sa umbli buimac pe strazi in cautarea creativitatii de mult pierdute. In outdoor (ca ne plac cuvintele astea de business) te izbesti peste creativitatea vestimentara (emo kids) sau muzicala (cocalari manelari) ... dar ce faci cand creativitatea vizuala te loveste fix in retina si incepi sa plangi ca un copilas care tocmai a aflat ca nu exista mos craciun (situatie total ipotetica pentru ca mos craciun exista!!!!)?

Te iei de creativii din publicitate. Trendy coolerii care niciodata nu te vor accepta pentru ca tu nu esti creativ.

Te iei de ei si dai cu ei de pamant.

Reclama de mai jos am vazut`o prima oara pe la victoriei dar nu am avut ocazia sa fac poze ... si m`am tot rugat de lume sa imi faca o poza acolo cat de mica cu ea ca vreau sa musc din creativi. Pana la urma rugile mi`au fost ascultate si am gasit poza asta pe blogul iqads kthnx si cu copyrightul sper sa nu fie problema ca am corectat nitel expunerea.


Tada .... si acum vreau sa intreb publicul .... este ceva in neregula daca mie respectiva reclama la Avon imi da senzatia ca s`ar lupta face 2 face cu hemoroizii si nu cu celulita? Sunt chiar asa supt de creativitate incat doar la prostii ma gandesc?

Este munca de creatie atat de solicitanta incat omul isi exprima frustrarile in printurile pe care le face? Este cazul sa organizam o potera si sa ardem respectivul creativ pe rug? Nu suntem pudici si nu jenam de un fund penetrat anal pe trei etaje ... eu sunt chiar un mare sustinator al prostiilor facute in stil mare ... macar o faci cu stil ... eu sunt doar gelos pe capra vecinului.

Sunt gelos pe titlul asta super cool de creative wizard of piles of shit. Sunt gelos ca cineva a fost platit pentru prostia asta ... si probabil a fost platit foarte bine. Si nu in ultimul rand sunt gelos pe inocenta afisata de respectiva persoana. Nu poti sa ai o viata sexuala relativ activa ... si sa nu iti dai seama ca betisorul tau magic a facut o reclama la jucarii sexuale (butplug).

Sau poate creativul sau creativa (nu vreau sa discriminez ... ard pe oricine pe rug doar sa imi dea motiv) s`a gandit ca sexul vinde ... sexul vinde orice.

Stiu ce o sa`mi ziceti ... nu sunt in target ... dap ... nu sunt femeie si nu as putea sa fac legatura intre raze laser care ies din obiectul de penetrare anala si scaparea de celulita.

Sau poate reclama uneste doua fantezii arzatoare ale femeilor ... sa scape de celulita si sexul anal? O simpla poza te poate face sa te intrebi atat de multe ... eu probabil fiind ne creativ as fi facut o reclama pe care femeile sa o vada si sa cumpere produsul ... dar eu sunt eu ... nu am titlu misto pe cartea de vizita si cel mai important nu e nimeni gelos pe mine.

Un creativ adevarat va face o reclama la care si cei care nu sunt in target or sa vada ceva ... desi nu or sa cumpere produsul ei tot vor face misto de prietenele lor ca folosesc saberul anal anticelulitic. Oamenii or sa vorbeasca despre produsul tau.

Asta inseamna sa fii creativ.

Pentru organizat potere old school de vanat creativi ... stiti unde ma gasiti ... xo xo

Comentarii

  1. mda. pacat ca de regula nu creativii sunt la putere in agentii, nu creativii au ultimul cuvant si mai ales nu creativii iau banii.. deci ne ofticam total degeaba.

    da, au dat-o in bara, 99% e vina clientului / a testelor si pretestelor samd

    (cel mai tare e conceptul de "laser fara laser" din copy, care m-a dat si pe mine pe spate.. de rau)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că vrei să scrii la IQads

    RăspundețiȘtergere
  3. cine stie ... astept o propunere ceva ... o voi inainta agentului meu si discutam :))

    danao ... multumesc pentru informatia adusa .. voi tine minte pe viitor asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama a stat pe blocul de vizavi de mine vreo doua saptamani in toata splendoarea! ce oroare!

    ce gingas din partea ta ca te-ai gandit la hemoroizi, ca mie numai la o injuratura romaneasca imi era gandul cand o vedeam! :))

    very unsexy, dar totusi cea mai naspa reclama pentru mine e aia de la milenium bank cu "da-i la cap pestisorului de aur".

    grrrrr, unde-s copiraiterii de al'dat?

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data cand am vazut reclama asta a fost acasa, cand am iesit din biserica si m-a izbit imaginea fundului gol. frumos amplasament n-am ce zice :|. e gandita prost, ca multe alte reclame si de pe afara ca doar romanii nostri nu sunt singurii lipsiti de inspiratie. ca femeie nu as cumpara respectivul produs pt ca nu e realista poza, mai degraba la vichy reclama are legatura cu ce se vinde si macar ai un before and after ca sa ai cu ce te amagi, ca vei arata si tu asa dupa 3 luni ,parca.oricum nu esti "supt de creativitate" incat sa te gandesti doar la prostii. sexul anal cred ca a fost in mintea tuturor, la primul contact vizual cu imaginea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @angie: nu, a fost doar in capul lui nihasa:))...
    Avon nu e chiar lider la nivel mondial in cosmetice and stuff, au facut si ei ieconomie de bani si idei bune la reclama aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. un gingash excesiv17 aprilie 2008, 18:02

    ..pe bune acum,s-a mai gandit cineva la hemoroizi privind imaginea respectiva?
    daca eu am vazut numai niste curbe superbe ...asta inseamna ca sunt gay?
    am iphone:(

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai vazut doar niste curbe si nu un fund cute de femeie... probabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. deconcertant de gingash17 aprilie 2008, 18:49

    erau de femeie by default:)
    incercam doar sa iti atentionez subconstientul,da` acuma cu integrarea in ue tot aia e
    ..si eu sunt ala cu iphonu`:)

    RăspundețiȘtergere
  10. uahahaha! iepurash, tre sa recunosc ca nu prea te-am mai citit cu atentie de ceva vreme... i'm back, ca m-am terminat de ras la postul asta :)

    da, si eu tot la hemoroizi si apoi sex anal m-am gandit. o mizerie, de celulita oricum nu se scapa cu creme, stie orice femeie intreaga la c..ap.

    aia cu creativu' nu-i la putere & co, sorry, dar n-o halesc... creativii iau bani cel putin suficienti, daca sunt mai tari in gura decat CSu' au si ultimul cuvant, iar aia cu "clientu' e prost" e o scuza rasuflata pentru "nu stiu sa-mi vand ideea de doi bani".

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O parte din vina o are brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ, dar aici e vina clientului ca a aprobat reclama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…