Treceți la conținutul principal

cand creativitatea te da afara din casa

Ajungi sa umbli buimac pe strazi in cautarea creativitatii de mult pierdute. In outdoor (ca ne plac cuvintele astea de business) te izbesti peste creativitatea vestimentara (emo kids) sau muzicala (cocalari manelari) ... dar ce faci cand creativitatea vizuala te loveste fix in retina si incepi sa plangi ca un copilas care tocmai a aflat ca nu exista mos craciun (situatie total ipotetica pentru ca mos craciun exista!!!!)?

Te iei de creativii din publicitate. Trendy coolerii care niciodata nu te vor accepta pentru ca tu nu esti creativ.

Te iei de ei si dai cu ei de pamant.

Reclama de mai jos am vazut`o prima oara pe la victoriei dar nu am avut ocazia sa fac poze ... si m`am tot rugat de lume sa imi faca o poza acolo cat de mica cu ea ca vreau sa musc din creativi. Pana la urma rugile mi`au fost ascultate si am gasit poza asta pe blogul iqads kthnx si cu copyrightul sper sa nu fie problema ca am corectat nitel expunerea.


Tada .... si acum vreau sa intreb publicul .... este ceva in neregula daca mie respectiva reclama la Avon imi da senzatia ca s`ar lupta face 2 face cu hemoroizii si nu cu celulita? Sunt chiar asa supt de creativitate incat doar la prostii ma gandesc?

Este munca de creatie atat de solicitanta incat omul isi exprima frustrarile in printurile pe care le face? Este cazul sa organizam o potera si sa ardem respectivul creativ pe rug? Nu suntem pudici si nu jenam de un fund penetrat anal pe trei etaje ... eu sunt chiar un mare sustinator al prostiilor facute in stil mare ... macar o faci cu stil ... eu sunt doar gelos pe capra vecinului.

Sunt gelos pe titlul asta super cool de creative wizard of piles of shit. Sunt gelos ca cineva a fost platit pentru prostia asta ... si probabil a fost platit foarte bine. Si nu in ultimul rand sunt gelos pe inocenta afisata de respectiva persoana. Nu poti sa ai o viata sexuala relativ activa ... si sa nu iti dai seama ca betisorul tau magic a facut o reclama la jucarii sexuale (butplug).

Sau poate creativul sau creativa (nu vreau sa discriminez ... ard pe oricine pe rug doar sa imi dea motiv) s`a gandit ca sexul vinde ... sexul vinde orice.

Stiu ce o sa`mi ziceti ... nu sunt in target ... dap ... nu sunt femeie si nu as putea sa fac legatura intre raze laser care ies din obiectul de penetrare anala si scaparea de celulita.

Sau poate reclama uneste doua fantezii arzatoare ale femeilor ... sa scape de celulita si sexul anal? O simpla poza te poate face sa te intrebi atat de multe ... eu probabil fiind ne creativ as fi facut o reclama pe care femeile sa o vada si sa cumpere produsul ... dar eu sunt eu ... nu am titlu misto pe cartea de vizita si cel mai important nu e nimeni gelos pe mine.

Un creativ adevarat va face o reclama la care si cei care nu sunt in target or sa vada ceva ... desi nu or sa cumpere produsul ei tot vor face misto de prietenele lor ca folosesc saberul anal anticelulitic. Oamenii or sa vorbeasca despre produsul tau.

Asta inseamna sa fii creativ.

Pentru organizat potere old school de vanat creativi ... stiti unde ma gasiti ... xo xo

Comentarii

  1. mda. pacat ca de regula nu creativii sunt la putere in agentii, nu creativii au ultimul cuvant si mai ales nu creativii iau banii.. deci ne ofticam total degeaba.

    da, au dat-o in bara, 99% e vina clientului / a testelor si pretestelor samd

    (cel mai tare e conceptul de "laser fara laser" din copy, care m-a dat si pe mine pe spate.. de rau)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că vrei să scrii la IQads

    RăspundețiȘtergere
  3. cine stie ... astept o propunere ceva ... o voi inainta agentului meu si discutam :))

    danao ... multumesc pentru informatia adusa .. voi tine minte pe viitor asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama a stat pe blocul de vizavi de mine vreo doua saptamani in toata splendoarea! ce oroare!

    ce gingas din partea ta ca te-ai gandit la hemoroizi, ca mie numai la o injuratura romaneasca imi era gandul cand o vedeam! :))

    very unsexy, dar totusi cea mai naspa reclama pentru mine e aia de la milenium bank cu "da-i la cap pestisorului de aur".

    grrrrr, unde-s copiraiterii de al'dat?

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data cand am vazut reclama asta a fost acasa, cand am iesit din biserica si m-a izbit imaginea fundului gol. frumos amplasament n-am ce zice :|. e gandita prost, ca multe alte reclame si de pe afara ca doar romanii nostri nu sunt singurii lipsiti de inspiratie. ca femeie nu as cumpara respectivul produs pt ca nu e realista poza, mai degraba la vichy reclama are legatura cu ce se vinde si macar ai un before and after ca sa ai cu ce te amagi, ca vei arata si tu asa dupa 3 luni ,parca.oricum nu esti "supt de creativitate" incat sa te gandesti doar la prostii. sexul anal cred ca a fost in mintea tuturor, la primul contact vizual cu imaginea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @angie: nu, a fost doar in capul lui nihasa:))...
    Avon nu e chiar lider la nivel mondial in cosmetice and stuff, au facut si ei ieconomie de bani si idei bune la reclama aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. un gingash excesiv17 aprilie 2008, 18:02

    ..pe bune acum,s-a mai gandit cineva la hemoroizi privind imaginea respectiva?
    daca eu am vazut numai niste curbe superbe ...asta inseamna ca sunt gay?
    am iphone:(

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai vazut doar niste curbe si nu un fund cute de femeie... probabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. deconcertant de gingash17 aprilie 2008, 18:49

    erau de femeie by default:)
    incercam doar sa iti atentionez subconstientul,da` acuma cu integrarea in ue tot aia e
    ..si eu sunt ala cu iphonu`:)

    RăspundețiȘtergere
  10. uahahaha! iepurash, tre sa recunosc ca nu prea te-am mai citit cu atentie de ceva vreme... i'm back, ca m-am terminat de ras la postul asta :)

    da, si eu tot la hemoroizi si apoi sex anal m-am gandit. o mizerie, de celulita oricum nu se scapa cu creme, stie orice femeie intreaga la c..ap.

    aia cu creativu' nu-i la putere & co, sorry, dar n-o halesc... creativii iau bani cel putin suficienti, daca sunt mai tari in gura decat CSu' au si ultimul cuvant, iar aia cu "clientu' e prost" e o scuza rasuflata pentru "nu stiu sa-mi vand ideea de doi bani".

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O parte din vina o are brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ, dar aici e vina clientului ca a aprobat reclama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Avem o Capitală frumoasă, păcat că este locuită

M-am abținut ceva vreme să scriu postarea asta pentru că mi se părea de porc să mă plâng abia acum, dar n-am mai rezistat. De când am câinele, am început să fiu mult mai atent la tot ce e aruncat pe jos pentru că asta mica are o pasiune pentru a băga în gură tot ce prinde. Băi, este incredibil cât de jegos e orașul ăsta.

Nu poți să mergi un metru fără să dai peste vreo 3-4 mucuri de țigară. Situația e atât de tristă încât dacă ar adăuga pachetelor de țigări o extra acciză de curățenie, aș fi primul care ar susține-o. Dă-o naiba de treabă ca de bine de rău sunt ceva coșuri de gunoi. Nu suficiente, dar invazia chiștoacelor pare să se accentueze în proximitatea lor. Semn că de fapt mai multe coșuri nu reprezintă o soluție.

Șervețele, covrigi, pungi de plastic, pliante, sticle de plastic, doze de suc, doze de bere, orice îți trece prin cap ce poate căra un om cu el, eu le-am văzut pe jos aruncate. Asta ca să nu mai zic de situații what the fuck unde nu există nicio logică din spate. Dau …

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…