Treceți la conținutul principal

cand creativitatea te da afara din casa

Ajungi sa umbli buimac pe strazi in cautarea creativitatii de mult pierdute. In outdoor (ca ne plac cuvintele astea de business) te izbesti peste creativitatea vestimentara (emo kids) sau muzicala (cocalari manelari) ... dar ce faci cand creativitatea vizuala te loveste fix in retina si incepi sa plangi ca un copilas care tocmai a aflat ca nu exista mos craciun (situatie total ipotetica pentru ca mos craciun exista!!!!)?

Te iei de creativii din publicitate. Trendy coolerii care niciodata nu te vor accepta pentru ca tu nu esti creativ.

Te iei de ei si dai cu ei de pamant.

Reclama de mai jos am vazut`o prima oara pe la victoriei dar nu am avut ocazia sa fac poze ... si m`am tot rugat de lume sa imi faca o poza acolo cat de mica cu ea ca vreau sa musc din creativi. Pana la urma rugile mi`au fost ascultate si am gasit poza asta pe blogul iqads kthnx si cu copyrightul sper sa nu fie problema ca am corectat nitel expunerea.


Tada .... si acum vreau sa intreb publicul .... este ceva in neregula daca mie respectiva reclama la Avon imi da senzatia ca s`ar lupta face 2 face cu hemoroizii si nu cu celulita? Sunt chiar asa supt de creativitate incat doar la prostii ma gandesc?

Este munca de creatie atat de solicitanta incat omul isi exprima frustrarile in printurile pe care le face? Este cazul sa organizam o potera si sa ardem respectivul creativ pe rug? Nu suntem pudici si nu jenam de un fund penetrat anal pe trei etaje ... eu sunt chiar un mare sustinator al prostiilor facute in stil mare ... macar o faci cu stil ... eu sunt doar gelos pe capra vecinului.

Sunt gelos pe titlul asta super cool de creative wizard of piles of shit. Sunt gelos ca cineva a fost platit pentru prostia asta ... si probabil a fost platit foarte bine. Si nu in ultimul rand sunt gelos pe inocenta afisata de respectiva persoana. Nu poti sa ai o viata sexuala relativ activa ... si sa nu iti dai seama ca betisorul tau magic a facut o reclama la jucarii sexuale (butplug).

Sau poate creativul sau creativa (nu vreau sa discriminez ... ard pe oricine pe rug doar sa imi dea motiv) s`a gandit ca sexul vinde ... sexul vinde orice.

Stiu ce o sa`mi ziceti ... nu sunt in target ... dap ... nu sunt femeie si nu as putea sa fac legatura intre raze laser care ies din obiectul de penetrare anala si scaparea de celulita.

Sau poate reclama uneste doua fantezii arzatoare ale femeilor ... sa scape de celulita si sexul anal? O simpla poza te poate face sa te intrebi atat de multe ... eu probabil fiind ne creativ as fi facut o reclama pe care femeile sa o vada si sa cumpere produsul ... dar eu sunt eu ... nu am titlu misto pe cartea de vizita si cel mai important nu e nimeni gelos pe mine.

Un creativ adevarat va face o reclama la care si cei care nu sunt in target or sa vada ceva ... desi nu or sa cumpere produsul ei tot vor face misto de prietenele lor ca folosesc saberul anal anticelulitic. Oamenii or sa vorbeasca despre produsul tau.

Asta inseamna sa fii creativ.

Pentru organizat potere old school de vanat creativi ... stiti unde ma gasiti ... xo xo

Comentarii

  1. mda. pacat ca de regula nu creativii sunt la putere in agentii, nu creativii au ultimul cuvant si mai ales nu creativii iau banii.. deci ne ofticam total degeaba.

    da, au dat-o in bara, 99% e vina clientului / a testelor si pretestelor samd

    (cel mai tare e conceptul de "laser fara laser" din copy, care m-a dat si pe mine pe spate.. de rau)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că vrei să scrii la IQads

    RăspundețiȘtergere
  3. cine stie ... astept o propunere ceva ... o voi inainta agentului meu si discutam :))

    danao ... multumesc pentru informatia adusa .. voi tine minte pe viitor asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. reclama a stat pe blocul de vizavi de mine vreo doua saptamani in toata splendoarea! ce oroare!

    ce gingas din partea ta ca te-ai gandit la hemoroizi, ca mie numai la o injuratura romaneasca imi era gandul cand o vedeam! :))

    very unsexy, dar totusi cea mai naspa reclama pentru mine e aia de la milenium bank cu "da-i la cap pestisorului de aur".

    grrrrr, unde-s copiraiterii de al'dat?

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data cand am vazut reclama asta a fost acasa, cand am iesit din biserica si m-a izbit imaginea fundului gol. frumos amplasament n-am ce zice :|. e gandita prost, ca multe alte reclame si de pe afara ca doar romanii nostri nu sunt singurii lipsiti de inspiratie. ca femeie nu as cumpara respectivul produs pt ca nu e realista poza, mai degraba la vichy reclama are legatura cu ce se vinde si macar ai un before and after ca sa ai cu ce te amagi, ca vei arata si tu asa dupa 3 luni ,parca.oricum nu esti "supt de creativitate" incat sa te gandesti doar la prostii. sexul anal cred ca a fost in mintea tuturor, la primul contact vizual cu imaginea respectiva.

    RăspundețiȘtergere
  6. @angie: nu, a fost doar in capul lui nihasa:))...
    Avon nu e chiar lider la nivel mondial in cosmetice and stuff, au facut si ei ieconomie de bani si idei bune la reclama aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. un gingash excesiv17 aprilie 2008, 18:02

    ..pe bune acum,s-a mai gandit cineva la hemoroizi privind imaginea respectiva?
    daca eu am vazut numai niste curbe superbe ...asta inseamna ca sunt gay?
    am iphone:(

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai vazut doar niste curbe si nu un fund cute de femeie... probabil.

    RăspundețiȘtergere
  9. deconcertant de gingash17 aprilie 2008, 18:49

    erau de femeie by default:)
    incercam doar sa iti atentionez subconstientul,da` acuma cu integrarea in ue tot aia e
    ..si eu sunt ala cu iphonu`:)

    RăspundețiȘtergere
  10. uahahaha! iepurash, tre sa recunosc ca nu prea te-am mai citit cu atentie de ceva vreme... i'm back, ca m-am terminat de ras la postul asta :)

    da, si eu tot la hemoroizi si apoi sex anal m-am gandit. o mizerie, de celulita oricum nu se scapa cu creme, stie orice femeie intreaga la c..ap.

    aia cu creativu' nu-i la putere & co, sorry, dar n-o halesc... creativii iau bani cel putin suficienti, daca sunt mai tari in gura decat CSu' au si ultimul cuvant, iar aia cu "clientu' e prost" e o scuza rasuflata pentru "nu stiu sa-mi vand ideea de doi bani".

    pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. O parte din vina o are brand managerul care da ok-ul pe campanie, pe strategie si pe conceptul creativ, dar aici e vina clientului ca a aprobat reclama.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce faci când hipsterul pe care l-ai crescut te mușcă de mână?

Încă nu mi-am acceptat condiția de hipster pentru că eu nu mănânc mici ironic la bomba din cartier, dar trebuie să recunosc că mă bucur când văd din când în când hipsteri revoltați pe prea mult hipsterism. Ca în conversația de mai sus pe Facebook unde o persoană s-a plâns de politica celor de la cafeneaua/coffee shop-ul Bloom de a interzice clienților utilizarea laptopurilor în timpul weekendului.

La nivelul ăsta de hipsterism s-a ajuns: laptop = muncă, muncești prea mult așa că în weekend e bine să lași munca deoparte și pentru că sunt cool and everything else îți vor impune asta. În plus, să nu uităm ca de fapt este un lucru pe care îl fac pentru a completa experiența de a savura cafeaua.

Povestea celor de la Bloom sună bine, doar că este vorba de experiența lor de a bea o cafea. Nu experiența mea sau a celorlalți. Oricum nici nu contează. Este prăvălia lor și pot să facă aproape tot ce își doresc într-o marjă destul de largă. La fel cum persoana de mai sus este liberă să nu mai ca…

Era un om simplu, nu știa să îți desființeze achiziția Vector Watch în 5 minute....

Îmi imaginez că asta o să fie scris pe piatra mea de mormânt și n-am cum să schimb acest fapt. Am ajuns la concluzia asta în weekend în timp ce mă îndopam cu fasole bătută mânjită cu niște ardei copt și ceapă. Ăla a fost momentul când am realizat că orice aș face, nu voi face parte din elita țării ăsteia - vecina de la masa alăturată m-a convins de acest lucru.

Eu, om simplu, am venit la terasă să bag bere ieftină la halbă și ceva în ghiozdan că era fomiță, ea a venit la date-ul ei să vorbească despre cât de nepregătiți sunt pe LinkedIn oamenii de HR ce o abordează, achiziția Vector Watch de către Fitbit pe bani puțini pentru că se știa că n-are viitor, atacurile cibernetice recente și, desigur, o analiză a posibilităților de extindere a campusurilor universitare Oxford și Cambridge. Toate astea în decurs de nicio oră și doar din gura ei.

Îmi este și rușine să zic despre ce vorbeam noi la masa noastră în acea zi toridă de duminică la o bere pe terasă.  N-ai cu cine. Și m-am simțit at…

Băi băiete, ce naiba s-a întâmplat cu manele de au ajuns în halul ăsta?

Mă uitam azi pe YouTube trending și am dat peste ultimul super hit Guță. Am dat click de curiozitate, că așa se zice întotdeauna pe internet, să vadă și ochiul meu ce mai e pe val în zona asta muzicală. Șoc și groază. Dezastru. INCREDIBIL!

Intro-ul este unul banal și nu te atrage la aruncat nici măcar cu monede în cântăreț. Guță este în mizerie și a ajuns să poarte Calvin Klein. Calvin-Fucking-Klein! Opulența a dispărut și cum petrece cu cafea la dozator și apă plată. Fata aia e mai înfofolită ca un prichindel înainte de Revoluție - nu tu decolteu generos sau animal print. Băi băiete!!! Ce dracu e asta?

Pentru mine, Maestrul este era cel dintâi profesor de șmecherie al țarii. O legendă ce acum 5 ani ne-a făcut tuturor o favoare și ne-a adus pe calea cea buna printr-o exercițiu de forță și artă ce, pentru mine cel puțin, a rămas în istorie ca cel mai mișto videoclip de manele al tuturor timpurilor. Îi dau embed mai jos că să vedeți despre ce e vorba, deși cred că toți știți la ce mă r…