Treceți la conținutul principal

a interactiona este cuvantul de ordine ...

... cand vine vorba de bloguri? Ieri zicea cineva ca fusu nu are blog ... ca are toate comentariile oprite. Posibil ... nu zic nu .. ca in jmecheria asta web 2.0 se pune acces pe socializare ... adica comentariile pornite. Dar fusu are blog 3.0 ... asa ca poate viitorul nu o sa mai tina cont de feedbackul primit.

Observ ca oamenii de pr deja au inceput sa transpire nitel. Sincer acum ... cat de utile sunt comentariile sau orice alt mijloc de feedback? Destul de spre cel mai ... dar la ce nivel? Daca la fiecare insemnare ai scoate peste 100-150 de comentarii ... chiar ai trece prin toate? Ai raspunde la toate? Atunci ce rost mai au aceste comentarii la nivelul ala? Aaaa pai sa comunice ei intre ei .. asta e altceva.

Nu vreau sa generalizez ... majoritatea cititorilor dau sfaturi bune .. si comunicarea este usoara si constructiva ... dar se intampla chestia aia .. vine unul si strica jucaria pentru toti. De ce? Pentru ca poate si pentru ca atata minte are. Se intampla ...

Asa ca e intrebarea mea este ... de ce te`ar interesa feedbackul? Probabil o sa ziceti ca trebuie sa fim selectivi ... luam doar non idiotii. Dar cand nu poti sa faci asta?

Acum o luna m`am izibit de chestia asta intr`un mod pe care nu pot sa il controlez. Am integrat widgetul asta de acordat stelute posturilor. Ocazional vine cate un gigel care imi acorda cea mai mica nota la toate posturile de pe prima pagina. Am zis si pe twitter ... e amuzant cand lasi senzatia ca u give a fuck de parerile ilustrilor anonimi

nihasa: cat de amuzant poate sa fie cand lasi senzatia ca u give a single fuck about feedback :) View Tweet
Sunt oarecum satul de tot felul de oameni care nu sunt in stare sa completeze campul de comentariu cu un nume fictiv acolo ... dar in schimb au tupeul sa imi faca fie spam fie sa explodeze in prostie si ignoranta in fata mea.

Nu detin eu adevarul absolut. Posibil sa nu am dreptate ... dar cateodata sunt mult prea obosit sa filtrez feedbackul doar in speranta ca o sa gasesc ceva bun. Inteleg perfect vedetele care isi fac blog si renunta (gen adelin petrisor) din cauza injuraturilor si anonimilor care vor doar sa strice si sa jigneasca.

Azi de dimineata iar s`a intamplat sa fiu tras de urechi ca nu pot sa scriu 14 insemnari care macar sa merite Plictisitor (2x) si nu Prost (1x). Este oke si am inteles ..

Sa renunt la serviciul acesta de acordare de note? Sa scriu nitel mai mult pentru a reusi totusi sa pap mai mult decat 2 minute cu cititul a 14 insemnari? Sa imi accept situatia si sa devin emo? Sau pur si simplu sa il ignor ca pana acum? Ultima cred ca pica avand in vedere ca am scris asta deja.

Nu am un raspuns inca ... daca e sa renunt la widget o sa o fac pentru ca imi cam indoaie timpul de incarcare a paginii ... si nu pentru ca am un gigel caer imi da note mici la tot ce scriu. E pacat totusi de cei care chiar au senzatia ca votul lor conteaza . Imi cer scuze .. in numele anonimului si va cer sa nu renuntati ... cea mai mica nota e 2.3 din cinci si e la ultima insemnare platita (aparent nu va place cand iau bani pe ceva la care fac copy paste ) .

Concluzia? Fusu poate a dibuit el ceva acolo cu blog 3.0 ... nu se moare fara feedback ... se fac brainstorming cu bloggerii in schimb. Oare care e mai time consuming?

Comentarii

  1. desigur a ineractiona

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai important este daca cineva a descoperit minunea infaptuirii unui cuvant dintr-o carte sau dece nu o carte sfanta ,sau un semn sau o vedenie ,in caz contrar ,exista probleme serioase,mai ales aci in romania unde nimeni nu comunica cu sfintii lui Dumnezeu ,si nimeni ,nu are nici un mesaj de la Unsul sau Hristosul lui Dumnezeu; asta inseamna ca toti sunt pacatosi fara exceptie si bineinteles in intunerec ,precum cei de sus fara exceptie ,deci treburile merg precum le vedem cu boli mai ales si handicapaj si foame mare

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Avem sute de mii de abonați, dar ce le vindem?

Săptămâna trecută am fost la prezentarea studiului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers (comunicat de presa & infografic) unde prin spatele sălii se mustăcea când se vorbea de sutele de mii de views, afișări și abonați pe care influențatorii autohtoni le au. Nu pentru că e ceva în neregulă cu aceste cifre, ci pentru că grosul acestor cifre reprezintă o generație căreia îi este greu să vinzi ceva.

Azi de dimineață un reportaj de pe Pro Tv vorbea despre procentul de 23% dintre tinerii între 20 și 24 de ani care preferă să nu își continue studiile sau să nu se angajeze pentru că le este mai comod să stea pe ajutoare de la stat sau pe banii părințiilor.

Cred că acum o lună vedeam pe Facebook pe un prieten care se plângea de al 3-lea caz de tânăr care a renunțat la job în prima zi de muncă și încerca să înțeleagă ce naiba era în capul lor de au cedat atât de repede mai ales că job-ul era în zona de IT.

Pui toate astea cap la cap și începi să îți faci griji ca om de m…

Mirajul legumelor și fructelor de la țăran

Dacă te-ai uita în gura Internetului, ai putea să te juri că nu există legumă mai bună ca cea de la țăran. Că ăla o crește cum se făcea odinioară - cu mâinile și multă trudă - și cel mai probabil bio pentru că nivelul de tehnologizare se știe că e la nivelul Marii Uniri. Ajută și că o mână de hipsteri s-au apucat de agricultură și acum vând roșii cu povești demne de Oscaruri.

Problema e că realitatea stă puțin diferit. E mai scump la țărani și legumele nu prea sunt demne de pozat pe Instagram. Și nici n-au tot timpul quinoa. Și parcă au și program scurt și nu îi găsești la 10 seara. Și parcă îți aduci aminte că ai găsit niște viermi în cireșele alea luate anul trecut. Și parcă nici nu ai chef de conversație și tocmeală. Și multe alte scuze.

Gustul diferit nu îl contest, deși dacă e să fiu sincer diferență e doar între legumele românești vs cele străine, iar aia e lesne de explicat prin climă, sol și soiuri diferite. Nu sunt absurd și înțeleg că e vorba de produse diferite, mai ales i…

Cifrele primelor 3 săptămâni cu un cățel

Pentru că tot mă luase puțin la mișto Vali că mi-am luat câine pentru like-uri și engagement pe rețelele sociale, m-am gândit să aștern pe blog niște numere referitoare la ce înseamnă să îți iei un câine.

Poate ajută pe careva, poate nu - este un exercițiu interesant.

Costul inițial: cumpărat câine și niște basic stuff pe care să le aibă prin casă (mâncare pentru aproximativ 2 luni, pătură, țarc, castroane și pad-uri pe care să își facă nevoile): 3588 RON. O bună parte din costul ăsta reprezintă costul de achiziție în sine care poate să varieze în funcție de unde iei câine. Ca idee - diferența de preț între o canisă din Timișoara și una din București este de 1835 RON.

Costul cu entertainment pentru câine - jucărele, lesă și zgardă: 323 RON. Eu aici am avut noroc cu un prieten care mi-a dat o mulțime de prostioare care le-au rămas mici câinilor lui. În funcție de unde iei jucăriile respective, prețul poate să crească vertiginos. Când vine vorba de lesă și zgardă vă recomand să fiți zg…