Treceți la conținutul principal

Care din voi sta pe doctor iacob felix?

Si mai ales ... care are timp lunea viitoare pe la 1 jumatate doua asa sa faca niste poze la oamenii care intra la numarul 17-19 asa? Nu de alta dar sunt si eu curios care blogger se bucura la 70 ron. Trecand peste curiozitatea mea legata de bloggeri ... captura de ecran de mai jos este un exemplu clasic de asa nu.




Asa nu ce? Asa nu pr ... daca nefericitul are totusi adresa publica sau orice alta metoda de contact ... de ce naiba ii trantesti oferta asta rusinoasa cu 70ron in comentariu public? Automat il discreditezi si chiar il jignesti.

Un alt exemplu clasic este asa nu se face o intalnire .... luni ora 2 .... intr`o perioada cu sesiune. Cine te astepti sa iti vina? In niciun caz nu cred ca cei care ar oferi feedback si consultanta relevanta. Ce vrea sa fie asta? Focus grup?

Este studiu este focus grup ... nu am nici cea mai mica idee.

Si ultimul rand de asa nu ... de ce sa dai bani cand asta ai putea sa o faci more or less gratis? Inchiriaza o terasa ... da`le niste bere si asculta ce au de zis. In mod cer nu ar fi asa de rusinos sa participi la asa ceva in comparatie cu tichetu` cadou.

Dar va rog sa tineti minte ... luni .... poze cu bloggeri care se bucura la tichetu` cadou.

Aaaah si lamurire de final ... nu mi`as fi permis sa pun asta pe blog daca imi venea pe un canal accesibil doar mie cu alte cuvinte pe privat. Dar in momentul in care este postat drept comentariu si practic vizibil la oricine nimereste respectivul articol (hint hint inainte de asta era ultimul) mi`am permis sa dau ostentativ din degetet la ce aparent inseamna pr 2.0 (btw ce s`a intamplat cu 1.0 cand iti promiteau mancare si bautura? :)))) )

Comentarii

  1. Dovada de mitocanie si neprofesionalism.

    RăspundețiȘtergere
  2. io zic ca le era frica sa nu fie refuzati, s-au gandit ca mai usor ar putea pica astia 70 de leushori decat clickuri din AdSense si li s-a parut ca sunt tentanti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da mah e focus group ca zice "calitativ" si "discutie de grup" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, toti am primit comentariul asta. O tuta cu doi neuroni s-a gindit ca face o mare smecherie. I-am scris sa nu mai spameze, mi-a raspuns ca nu e spam. Nu am stat sa argumentez cu don'soara ca mi-e clar cita minte are daca face asa ceva, dar o sa retin firma care angajeaza specimene de-astea si o sa am grija sa-i fac reclama negativa, ceea ce va sfatuiesc si pe voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cineva are probleme la serviciu acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dora Teculescu20 iunie 2008, 12:00

    "Este studiu este focus grup"

    Un studiu de piata se realizeaza prin diferite metode de cercetare de piata. Din categoria "calitative" avem aici prezent focus-grupul. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Lipsa de profesionalism.....efectiv jignire la drumul mare. Poate c-as fi mers daca nu se spunea de acea suma. Practic ne platesc ca sa-si faca treaba

    RăspundețiȘtergere
  8. profesionalism? ce e asta? o mancare exotica?

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasa, bre, venitzi la Turambar sa va faca el Focus Group cu whiskey. Si datzi voi banii, mama voastra de bloggeri bogatzi din bannerurile shi din sudoarea clickurilor noastre.

    Huooo! La Focus Group cu voi! Vedetzi ca va inregistreaza shi va pune pe YouTube pe urma.

    lol :rofl:

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Avem o Capitală frumoasă, păcat că este locuită

M-am abținut ceva vreme să scriu postarea asta pentru că mi se părea de porc să mă plâng abia acum, dar n-am mai rezistat. De când am câinele, am început să fiu mult mai atent la tot ce e aruncat pe jos pentru că asta mica are o pasiune pentru a băga în gură tot ce prinde. Băi, este incredibil cât de jegos e orașul ăsta.

Nu poți să mergi un metru fără să dai peste vreo 3-4 mucuri de țigară. Situația e atât de tristă încât dacă ar adăuga pachetelor de țigări o extra acciză de curățenie, aș fi primul care ar susține-o. Dă-o naiba de treabă ca de bine de rău sunt ceva coșuri de gunoi. Nu suficiente, dar invazia chiștoacelor pare să se accentueze în proximitatea lor. Semn că de fapt mai multe coșuri nu reprezintă o soluție.

Șervețele, covrigi, pungi de plastic, pliante, sticle de plastic, doze de suc, doze de bere, orice îți trece prin cap ce poate căra un om cu el, eu le-am văzut pe jos aruncate. Asta ca să nu mai zic de situații what the fuck unde nu există nicio logică din spate. Dau …

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…