Treceți la conținutul principal

Danone a inventat masina timpului

Am tot amanat sa scriu acest post pentru ca nu aveam dovada "fizica" adica reclama in sine. Am incercat sa o gasesc si am si vorbit cu fetele de la iqads dar au zis ca nu ma pot ajuta. Oke .. acum trebuie sa ma credeti pe cuvant. Se face ca a fost odata ca niciodata o reclama la teveu cu danone...

Reuniune de liceu facultate whatever ... 10 ani au trecut de cand s`a terminat. O tipa ii spune alteia " Vai dar ce bine arati". Cealalata vizibil impresionata de superficialitatea acestei afirmatii ii zice ceva de genu: " Da .. m`am mentinut in forma cu noul danone bla bla whatever"

Moment de panica la nivel neuronal .. adica danone zice asa mai pe ascuns ca probabil au descoperit ceea ce oamenii cata de sute de ani? Opaaa ... pai da .. altfel cum ar putea domnisoara sa isi fii mentinut sanii si pielea ferma dupa 10 ani tocmai cu noul sortiment de danone aparatu pe piata?

Personal sunt vizibil impresionat de acest progres tehnologic si vreau sa felicit atat pe danone cat si pe creativii care au gandit modul aceste finut de a prezenta ceva asa de mind blowing. Imi imaginez altfel ce panica s`ar fi facut pe strazi daca aflam ca putem sa calatorim in trecut.

Pe aceasta cale vreau sa adresez o mica rugaminte oamenilor de la danone ... daca e cu putinta si exista bunavointa .. poate trimiteti un borcanei din ala cu iaurt si cativa banuti  .. in trecut acum o suta si ceva de ani ... poate chiar un biletel cu un cont oarecare sa traiasca si un blogger oarecare bine merci din dobanda.

Pupici si multumesc.

[Later edit:] Un cititor imi da si reclama .... delectati`va cu danfruit


Comentarii

  1. Cred ca reclama e la noul sortiment de suc natural danone cu vitamene.

    Cand am vazut reclama am crezut ca vomit instant

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, deci exact la asta m-am gandit si eu. tipa aia care foloseste un produs NOU de vreo 10 ani de zile. cine stie? poate ca il aducea de prin tari straine, ca noi oricum luam praful de pe toba de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu or trimis sortimente de la alte firme ( neexistente atunci ) in trecut sub sigla lor ca sa dea faliment...ce bine ar suna la buzunarele lor din 1998 noul zuzu si noua fulga ... de la danone :))

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede astfel cat de "profesionisti" sunt creativii de pe la noi...si inca mai sunt surprinsi cand nu castigam premii la festivalurile internationale.
    sa speram ca se va aplica dictonul "din greseli se invata"

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca putem sa generalizam (asupra a ceea ce a spus anonimul precedent) avem suficiente dovezi de reclame bune ca sa putem sa credem ca si incepe sa se dezvolte cat de cat industria asta si la noi asa cum ar trebui ea sa se dezvolte...ca sa mentionez, vestitele creatii ale lui bogdan naumovici :D (ala negru de respira greu; batman-batman etc.)
    asta de la danone, intr-adevar e penala :)) cred ca autorul conceptiei vroia sa o lege mai mult de un slogan si nu si-a pus imaginatia prea mult la contributie.

    RăspundețiȘtergere
  6. simti ca imbatranesti, huh? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la reclama si n-am observat pradoxul :)) Ce manipulabil sunt. Oricum mersi de info!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu reclama :)) Tampitzica.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca sper ca au inventat masina timpului ... am niste treburi nerezolvate pe la 1600.

    RăspundețiȘtergere
  10. rusinica, iei discutiie intre blonde si le pui pe blog. cine te mai primeste la watercooler daca te apuci sa dai din casa, ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavinia Minune21 iulie 2008, 20:20

    Asa cum ii explicam unui prieten...nu e o greseala logica..daca asculti cu atentie. Spune ceva de genul m-am mentinut in forma cu "fructele mele SI noul danone". Deci a folosit fructe pana a aparut noul danone si acum le baga la matzu-i silfid in tandem. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit ... cu fructele mele si danfrut zice .. nu zice nimic de noul :)) asa ca tot cu masina timpului e ceva la mijloc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

În ultimul an am mers pe jos cam 2480 de km

Zilele astea s-a împlinit un an de când am început să port o brățară de fitness. E vorba de un Garmin Vivofit 2 pe care nu l-am dat niciodată jos în ultimele 365 de zile - doar de curiozitate de a vedea cât merg pe jos într-un an. Răspunsul a fost puțin dezamăgitor:

Cam 2480 de kilometri parcurși pe jos într-un an.

Zic dezamăgitor pentru că speram să trec de 2500 până când scriu însemnarea asta.

Aplicația a contorizat doar vreo 2430 pentru că vreo 5-6 zile extrem de active au reprezentat erori de sincronizare și tot ce am făcut în zilele respective s-a pierdut în neant. Estimez eu că e vorba de vreo 50 de kilometri maxim.

În rest, cam așa arată treaba ca în imaginea de mai jos. Trei milioane și ceva de pași, o medie de 6.8 kilometri parcurși zilnic pe jos și un record de aproape 18 km într-o zi călduroasă de mai.


Problema este că deși valorile par mari, cu siguranță peste media bucureșteană, realitatea e că denotă sedentarismul modern. Citeam acum ceva vreme un studiu similar făcut p…

S-a întâmplat nefăcuta: Chefi la cuțite e mai digerabil ca MasterChef

Nu credeam că o să zic asta vreodată, dar Chefii la cuțite s-au transformat încet, încet într-un fel de Top Gear culinar. Prietenia dintre ei a început să își spună cuvântul și întreg show-ul a devenit mult mai ușor de digerat chit că nu este produs la nivelul calitativ MC.

Între timp au renunțat și la jignirile gratuite, doar de dragul de a fi, așa că întreaga experiență este una care binedispune. Știu că elitismul culinar își face cruce în acest moment, dar nici Chefii și nici MasterChefii n-au emisiuni care să aibă legătură cu gătitul.

M-am uitat la 4 episoade și nici snopit în bătaie moldovenească n-aș putea să îmi aduc aminte de vreun preparat care m-a impresionat sau o tehnică pe care am deprins-o.

Emisiunile sunt pe zona pur de entertainment, iar Chefii fac asta mai bine printr-o carismă tip grup de prieteni. Chit că e pe glume de cartier, recunosc că m-am uitat și am râs de multe ori la emisiunea lor. E posibil ca ăsta să fie un prin semn de stockholm syndrome.

Cu toate asta …

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…