Treceți la conținutul principal

Danone a inventat masina timpului

Am tot amanat sa scriu acest post pentru ca nu aveam dovada "fizica" adica reclama in sine. Am incercat sa o gasesc si am si vorbit cu fetele de la iqads dar au zis ca nu ma pot ajuta. Oke .. acum trebuie sa ma credeti pe cuvant. Se face ca a fost odata ca niciodata o reclama la teveu cu danone...

Reuniune de liceu facultate whatever ... 10 ani au trecut de cand s`a terminat. O tipa ii spune alteia " Vai dar ce bine arati". Cealalata vizibil impresionata de superficialitatea acestei afirmatii ii zice ceva de genu: " Da .. m`am mentinut in forma cu noul danone bla bla whatever"

Moment de panica la nivel neuronal .. adica danone zice asa mai pe ascuns ca probabil au descoperit ceea ce oamenii cata de sute de ani? Opaaa ... pai da .. altfel cum ar putea domnisoara sa isi fii mentinut sanii si pielea ferma dupa 10 ani tocmai cu noul sortiment de danone aparatu pe piata?

Personal sunt vizibil impresionat de acest progres tehnologic si vreau sa felicit atat pe danone cat si pe creativii care au gandit modul aceste finut de a prezenta ceva asa de mind blowing. Imi imaginez altfel ce panica s`ar fi facut pe strazi daca aflam ca putem sa calatorim in trecut.

Pe aceasta cale vreau sa adresez o mica rugaminte oamenilor de la danone ... daca e cu putinta si exista bunavointa .. poate trimiteti un borcanei din ala cu iaurt si cativa banuti  .. in trecut acum o suta si ceva de ani ... poate chiar un biletel cu un cont oarecare sa traiasca si un blogger oarecare bine merci din dobanda.

Pupici si multumesc.

[Later edit:] Un cititor imi da si reclama .... delectati`va cu danfruit


Comentarii

  1. Cred ca reclama e la noul sortiment de suc natural danone cu vitamene.

    Cand am vazut reclama am crezut ca vomit instant

    RăspundețiȘtergere
  2. dude, deci exact la asta m-am gandit si eu. tipa aia care foloseste un produs NOU de vreo 10 ani de zile. cine stie? poate ca il aducea de prin tari straine, ca noi oricum luam praful de pe toba de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ca nu or trimis sortimente de la alte firme ( neexistente atunci ) in trecut sub sigla lor ca sa dea faliment...ce bine ar suna la buzunarele lor din 1998 noul zuzu si noua fulga ... de la danone :))

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede astfel cat de "profesionisti" sunt creativii de pe la noi...si inca mai sunt surprinsi cand nu castigam premii la festivalurile internationale.
    sa speram ca se va aplica dictonul "din greseli se invata"

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca putem sa generalizam (asupra a ceea ce a spus anonimul precedent) avem suficiente dovezi de reclame bune ca sa putem sa credem ca si incepe sa se dezvolte cat de cat industria asta si la noi asa cum ar trebui ea sa se dezvolte...ca sa mentionez, vestitele creatii ale lui bogdan naumovici :D (ala negru de respira greu; batman-batman etc.)
    asta de la danone, intr-adevar e penala :)) cred ca autorul conceptiei vroia sa o lege mai mult de un slogan si nu si-a pus imaginatia prea mult la contributie.

    RăspundețiȘtergere
  6. simti ca imbatranesti, huh? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa recunosc ca m-am uitat la reclama si n-am observat pradoxul :)) Ce manipulabil sunt. Oricum mersi de info!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut si eu reclama :)) Tampitzica.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu inca sper ca au inventat masina timpului ... am niste treburi nerezolvate pe la 1600.

    RăspundețiȘtergere
  10. rusinica, iei discutiie intre blonde si le pui pe blog. cine te mai primeste la watercooler daca te apuci sa dai din casa, ei?

    RăspundețiȘtergere
  11. Lavinia Minune21 iulie 2008, 20:20

    Asa cum ii explicam unui prieten...nu e o greseala logica..daca asculti cu atentie. Spune ceva de genul m-am mentinut in forma cu "fructele mele SI noul danone". Deci a folosit fructe pana a aparut noul danone si acum le baga la matzu-i silfid in tandem. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit ... cu fructele mele si danfrut zice .. nu zice nimic de noul :)) asa ca tot cu masina timpului e ceva la mijloc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …