Treceți la conținutul principal

cata creativitate iti trebuie sa fii superficial?

Aparent destul de multa sau cel putin impresia asta mi-a lasat-o noua campanie "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!". O campanie in care mai multe vedete sanatoase au aparut in elementul lor in scaune cu rotile incercand nitel sa te socheze si astfel sa te faca mai prudent in trafic. Sunt consternat ca cineva acolo undeva s-a gandit ca asta este oke.

Nu mi se pare oke ca cineva care nu are nicun handicap locomotor sa apara in scaun cu rotile incercand sa se comporte ca si cum ar avea un handicap. Este absurd ... si eu personal daca as avea un handicap pur si simplu as fi revoltat ca vin niste oamenii sanatosi sa simuleze problema respectiva.

Este superficial ce ati facut si exemplu elocvent pe care il dau este filmuletul de 2 minute si ceva cu Cristian Manafu intr-un scaun cu rotile. Nu poti compara 2 minute in scaun cu rotile  cu tot restul vietii.

In opinia mea ... toata campania asta a diminuat considerabil tragedia care sta in spatele unei nevoi de a folosi un scaun cu rotile. Ati mers pe premiza (Arsenoaiei & Matasel) ca avand un handicap locomotor ... viata ta continua la fel de bine ca si pana atunci. In ceea ce face Cristi .. poate .. dar cand imi arati echipa Stelei in scaun cu rotile lasa-ma doua minute sa rad.

Acest efect ati generat .. ce sa mai caute aia pe teren si intr-o divizie in care ar juca cu oameni fara handicap. Crezi ca au o sansa? Observati absurditatea situatiei? Sa mai zic si de luptatorii de k1? aia clar ar putea in scaunul cu rotile sa fie competitiv. Tenis ... the same shit.

Inteleg ca nu era o campanie referitoara la persoanele cu handicap ... ci doar sporirea prudentei in trafic ... dar hai totusi sa nu ne batem joc de oamenii aia care chiar se trezesc in fiecare zi cu problema asta.

Ah si alta chestie ... pareti baieti destepti ... dar zic si eu asa .. atunci cand faceti teasing si puneti 2 poze in acelasi post  pe blogul vostru cu voi in scaune cu rotile ... poate e mai dragutel  sa nu puneti doua poze in care practic faceti schimb in scaunul respectiv. Cam se pierde din gravitatea situatiei si ajunge o bascalie pe care oamenii cool din advertising au facut-o sa ne arate ca sunt amuzant. Hhahahaah ... uite-ma in scaun .. uite-ma ca nu mai sunt .. pot sa merg hahahahah. Gen!


sursa poze aici

Comentarii

  1. hm...uite un aspect la care nu m-am gandit in momentul in care am vazut si eu filmuletul la Manafu, insa acum, toata campania mi se pare si mie jalnica. Si uite asa, intr-o clipita, o idee, o conceptie, un om aproape convins de reclama, pot sa fie daramate de doar cateva randuri. Exact ca intr-un accident care intr-o clipa, poate sa distruga vieti....

    RăspundețiȘtergere
  2. mama cat de rautacios esti.. "Nu mi se pare oke ca cineva care nu are nicun handicap locomotor sa apara in scaun cu rotile incercand sa se comporte ca si cum ar avea un handicap." Asta era si ideea sa socheze..poate asa realizezi riscurile la care te supui cand apesi nenorocita aia de pedala..Daca era in filmuletz cineva care a suferit deja un accident nu se mai putea face nimic.. Intradevar mi se pare ca nu e terminat adica trebuia un final cu cristian in realitate..(urasc masinile)

    RăspundețiȘtergere
  3. @tembe .. stiind ca ei nu au patit nimic si e doar o filmare .. o tratez ca pe un film .. adica fake .. fictiune .. nici nu-mi bat capul cu posibilitatea de a exista asa ceva in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Toata campania e un cacat! Manafu intr-un scaun cu rotile, plimbandu-se prin Novotel si cu o melodie de doi lei pe fundal? Hai sa fim seriosi! E ok ideea de: hei, ti se poate intampla si tie, mi se poate intampla si mie...Dar, in cazul de fata, rezultatul este penibil!

    RăspundețiȘtergere
  5. faptul ca voi vorbiti despre asta e un semn ca aceasta campanie isi atinge scopul. fie ca sunteti sau nu de acord cu modul in care e abordata problema, pana la urma important este mesajul final...

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim mesajul e din categoria "no brainer" - accidentele se pot intampla oricui. Stiam asta si nu sunt deloc impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  7. pe mine m-a bufnit rasul cand am vazut pozele, atat pot sa spun

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt perfect de acord.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…