Treceți la conținutul principal

coca cola zero - quantum of solace ... fail

Asta seara am fost la avanpremiera vip a ultimului film cu jame bond (quantum of solace) si pot spune ca fost o experienta unica (cum de altfel am fost si avertizati inainte sa inceapa filmul):

  • a fost la noul mall din rahova care btw cred ca e noul standard in cocalarasenie
  • am ajuns la 8 cum de altfel era si invitatia dar abia pe la 9 au inceput niste spectacole artistice de pregatire
  • spectacole care btw erau destul de iritante dupa ce ai stat in picioare o ora si cu haina pe brat
  • evident ca nu au improvizat o mica garderoba pentru cocktail party .. gege
  • la 9:40 or so un nenea ni s-a adresat spunand ca o sa fie o experienta unica ... cinematograf digital cica.
  • aparent kicks ass la tot ce stiam noi despre cinematografe si calitate dvd .. hd and all others
  • la ora 11 sharp filmul a freezuit! aparent era o problema cu cheia de siguranta a rolei si se rezolva in 10 minute
  • dupa 15 minute ni se spune ca bla bla bla suntem pur si simplu incompetenti (eh asta poate am bagat eu de la mine) si ca filmul nu mai poate fi reluat ... deci duceti-va acasa
  • personal gasesc asta ca o foarte buna strategie de marketing: iti creeaza asteptari exagerate (gen sa vezi filmul pana la capat) si apoi te trimite acasa ... pai cum naiba sa nu te duci a doua zi sa vezi tot filmul?
  • concluzionand ... cinematograf digital = noul culeanu pentru masele de oi.
  • ma duc maine sa vad finalul? imediat ... mai stau sa vad prima jumatate din film ca poate prima oara nu am inteles-o ... deh sunt mai greu de minte asa. 
  • epic digital FAIL? ... yap
[late edited] - aparent dupa 2 ore de asteptare au fost in stare sa dea drumul la film ... un film care are 106 minute adica <<< 120 minute. Oricum nu as fi asteptat 2 ore sa vad ultimile minute din film. Dar cica din 2 sali semi pline de cinematograf ... au ramas 30 oameni. A mai scris si zoso despre eveniment ...

later later edit: 

Author: adler
Comment:
pentru a rula filmul organizatorii au avut nevoie de parole speciale anti-piraterie, parole care functionau doar intre orele 21-23 (cand era progrmat filmul sa ruleze). Cand s-a facut ora 23 parolele au expirat iar filmul a fost oprit. Nu mai aveau alta alternativa decat sa trimita publicul acasa. Rusinos.

Cu alte cuvinte daca incepeau la ora 8 cum era in plan ... pana la noua isi faceau treaba cu spectacolele si apoi se putea vedea filmul linistit. Bravo.

Comentarii

  1. Dupa care se mira de ce le dam jos de pe torente.

    Am vrut sa merg la Shrek 3 la cinema. Mi-am zis ca asa e corect. Dupa care am vazut ca e dublat in romana la cinema. Intrucat nu as baga mana in foc ca niste actorasi romani sunt mai amuzanti decat mike myers, mi-am zis "hai acasa, il luam de pe net". Bine ca nu am mers, pentru ca la cat de execrabil este filmul ala, la final o strangeam pe casiera de gat sa-mi dea banii inapoi.

    Dar o sa ma duc la cinema sa vad Wall-E si Burn after reading. Le-au vazut altii inaintea mea. Suficienti cat sa am incredere ca nu dau banii degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Care a fost pretul biletului?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …