Treceți la conținutul principal

radioguerrilla.ro + mail.rdslink.ro ... fail!

A incercat cineva sa se logheze pe site-ul celor de la Radio Guerrilla? Sau pe webmailul celor de la RDS? Eu incontinuare nu reusesc sa fac aceste mici operatii ... de ceva vreme. Sa enumar care sunt problemele. Vroiam sa ma inscriu la nu stiu ce concurs obosit. Trebuia sa fiu logat.

Daca apesi pe site mi-am uitat parola ... trebuie sa completezi obligatoriu campurile cu username-ul si cu adresa de email. Aici intervine partea funny. Poti sa nu completezi username si poti sa bagi orice adresa de email ca ei oricum trimit la adresa aia un email sa iti resetezi parola (chiar daca adresa  de email nu apartine vreunui cont si nici nu a fost folosita pe site-ul lor vreodata ). FAIL

Adica imi trimit email .. chiar daca nu exista cont facut cu adresa aia de email? Da ... spam FAIL


Pana la urma am descoperit ca am al 14-lea cont facut pe forum ... din 17000 si e vorba de adresa de pe rdslink. Intru pe mail.rdslink.ro ... bag username si password si tzop ma arunca in pagina rdslink.ro Bine bine .. .dar unde sunt email-urile? FAIL

Dau back bag gresit username si parola si primesc mesaj de eroare. Deci nu face asa daca gresesc datele de contact. Mai bag odata username si parola si iar ma arunca in index fara niciun email. Caut sa imi iau email-urile cu gmail-ul din rdslink .. nu se poate. Este o problema de comunicare intre serverele de la gmail si rdslink. FAIL.

Zic sa le vars in outlook. Bine .. caut ca disperatul outlook pe calculator ... gasesc si fac setarile prezente pe siteul rdslink. FAIL! Nu merge nici asa. 

Asa ca s-a nascut urmatoarea situatie ... am userul .. am adresa de email .. dar nu am acces la adresa de email ca rdslinkul e fail total. Ma poate ajuta si pe mine cineva de la Guerrilla cu o schimbare de email? Sau eventual cu remedierea problemei prezentate mai devreme.

Ah ... ce duminica draguta sub semnul fail-ului

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …