Treceți la conținutul principal

cititi inainte prospectul

Eu personal ma amuz de fiecare data cand aud asta intr-o reclama la super elixirul durerilor de tot felul sau al problemelor cu kg in plus. In afara de faptul ca majoritatea prospectelor necesita ceva expertiza in biochimie ... mai exista problema eterna a miilor de reactii adverse posibile. Reactii ce in general sunt ignorate tocmai din vasta lor plaja de posibilitati.Deh ... doar nu o sa ti se intample tocmai tie.

Dar nu asta e sursa inepuizabila a amuzamentului meu. Ce ma distreaza cel mai mult este pozitionarea prospectului in interior. Practic dupa ce ai cumparat leacul esti pus in situatia de a afla daca iti face fundul mov sau iti creste a treia mana. Aici vorbesc exclusiv despre mega miraculoasele pastile de slabit cumparate de la super naturistele magazine sau chiar comandate de la televizor.

Este bine ca atunci cand vrei sa cumperi ceva de la aceste magazine ai si expertiva medicala asigurata de tanti geta vanzatoarea. Dar de ce ai mai avea nevoie de asta? Ca doar este facut cu chestii naturale. Ca deh perceptia generala e ca tot ce creste in pamant este bun pentru tine. Cam asa e si cu iedera otravitoare (nu m-am informat daca chiar e utila la ceva dar numele suna destul de amenintator) ... trebuie sa fie ea buna la ceva.

Sunt surprins de inconstienta unora in rezolvarea cat mai usoara si rapida a unor probleme destul de grave. Sunt amuzat de blaaaaaaaaaaaul ala de la sfaristul reclamelor de genul asta. Poate baiatul din matrix cu a lui incetinire a timpului isi da seama ce zic ei la sfarsitul spotului dar eu cand aud aia stiu ca nu prea e de bine.

Ce e de retinut? Read the fucking manual (RTFM) si nu va jucati aiurea cu corpul vostru - cititi nenorocitul ala de manual. Si in general daca suna prea bine sa fie adevarat cu slabitul asta fabulos ... pai ai dreptate ... doar suna.

Cam atat pe seara asta .... ca la naiba ... e doar o reclama vazuta acum cateva minute la televizor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…