Treceți la conținutul principal

cum ar arata un razboi mondial in era web 2.0?

"Acest documentar contine secvente rare, filmate color in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial si descoperite dupa doi ani de cautari in toata lumea." Asa incepea documentarul de aseara si a reusit sa ma puna pe ganduri. Oare cum ar arata un documentar facut dupa un razboi mondial ce ar avea loc acum? Hai sa nu il facem nuclear ca ne este mai usor asa.
  • Cate fotografii de pe hi5 ai avea de compilat pentru acel documentar?  Soldati pozandu-se in oglinda sau cu mana pe tanc. Apc-uri cu stickere cu barosanu' si viorel pe ele. Dulcyku vorbind la statia de emisie receptie sau alte exemplare din astea.
  • Cate filmari hd ale aceluiasi eveniment din unghiuri diferite ai gasi pe youtube? "LOOOOL fraierul da cu ciocanu in bomba =)))" sau alte titluri bombastice ...
  • Cum ai pune in valoare fiecare #hastag folosit pe twitter de combatanti? 
  • Oare ai alege sa publici secvente de corespondenta pe email sau mai de graba gandurile publicate pe blog ale soldatului? Cum faci dupa aia cu citarea sursei? Nu cred ca e bine sa te pui cu bloggeri inarmati.
  • Cei pierduti in lupte o sa fie cumva semnalizati pe facebook? No more poking? Ce se intampla dupa cu farmvilu' lui?
  • Pozitia si miscarea fiecarei armate o sa o arati folosind istoria din google latitude sau alt program similar? O sa arati si bloopers-urile cu tancurile cazute in rapa pentru ca s-au luat orbeste dupa gps?
  • Razboiul va fi castigat sau pierdut de cei care se vor inzestra mai bine de pe amazon sau ebay? Sau te aranjeaza *baietii* pe okazii? Numai sa nu ceri garantica ca e de rau dupa.
  • Comunicarea va fi realizata exclusiv prin skype? sau pur si simplu prin buzz-uri pe yahoo?
  • Army Intelligence (serviciul de informatii) o sa fie inlocuit cu succes de wikipedia?
  • Iar cei de la contrainformatii o sa fie cei ce vandalizeaza articolele din wikipedia?
  • Demonstratiile pentru incetarea agresiunilor o sa fie de fapt o petitie online?
  • Google si Bing isi vor alege fiecare o parte combatanta sau vor ramane impartiali? Il atragi de partea ta cu nitel seo de propaganda sau esti curat?
  • Mi se sufla in casca ca misiunile de ambuscada or sa fie un fel de dance/flash moburi. MJ's sincron killing.
  • Cate flash overlay-uri ai de inchis (daca esti general) sa poti sa vezi si tu cum trebuie planul strategic?

Ce ar mai schimba web2.0 la razboiul clasic?

ps. bonus filmuletul asta ce se apropie de subiect cat de cat.

Comentarii

  1. Sa nu uitam de flash-mob-uri pacifiste, virale cu declaratiile de razboi si faptul ca bloggerii isi vor constitui propriul serviciu secret de informatii, pentru a readuce pacea mondiala. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Murim toti de ras in birou! Esti genial man! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cate intelesesem eu, al treilea razboi mondial ar urma sa dureze cateva secunde pana la cateva minute si sa se fi incheiat inainte de a fi aflat multimea ca incepuse (iar inarmarea pt al patrulea se va face rupand crengi din pomi si culegand pietre de pe jos, visand la arcul cu sageata inca ne-reinventat).
    Dar imaginile sugerate sunt intr-adevar amuzante. Felicitari pt imaginatie! Ma abonez.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…