Treceți la conținutul principal

tinerii nu se mai uita la televizor

In ceea ce priveste raportarea la mass-media si gradul de expunere, studiul arata ca media clasica (TV, radio, presa scrisa) nu mai face parte din activitatile de timp liber preferate de tineri. Timpul in fata televizorului sau ascultand radioul a fost inlocuit de timpul petrecut in fata calculatorului, conversand cu grupul de prieteni in retelele sociale si de iesirile in oras cu acestia. (dintr-un studiu GfK Romania din februarie 2010)
12 ianuarie 2010: ~500,000 conturi romanesti pe Facebook
8 februarie 2010: ~700,000
22 februarie 2010: ~800,000
26 martie 2010:   ~1,000,000 -//- (facebook.com, azi :-d) (de pe refresh.ro)
 500k noi romani pe facebook in ~70 de zile. Inseamna efectiv dublarea numarului de romani pe facebook. Ce s-a schimbat in astea 70 de zile? Vodafone are de vreo 2 luni niste reclame TV in care se vorbeste despre facebook. Recent a inceput si Cosmote cu niste reclame.

Dar totusi tinerii nu se uita la televizor .... asa ne zice studiul.

Comentarii

  1. Vreau sa adaug urmatoarele:
    1. reclamele despre Facebook nu sunt doar la TV si
    2. dintre cei 10^6 utilizatori poate sunt si oameni mai in varsta care se uita la TV conform studiului Gfk
    Deci as vrea sa cred ca dublarea numarului de useri nu se contrazice cu studiul Gfk.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sincer eu tanar de 19 de ani in putinul timp pe care il am .. decat sa ma uit la "n" idiotenii care chiar nu ma intereseaza .. urmaresc Discovery si Animal Planet ... si cand am ocazia online Realitatea si "din pacate" cam atat ...

    Deci e cam adevarat ca tinerii evita teveul .. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eiii, nu se uita tinerii la tv,
    dar daca televizorul e aprins / sau pe muzica (pe un post romanesc), se aud reclamele. Si e de ajuns sa se auda interesant ca sa atraga atentia.

    :D asta ca justificare

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar a scazut numarulcelor care se uita la TV si ma regasesc printre ei 100%. Nu stiu daca strang 5h pe saptamana de uitat la TV, dar e mult.

    In primul rand ca nu am timp, in al doilea ca nu imi place ce vad, asa ca atunci cand am timp fie merg undeva, fie ma uit la un film/ documentar.

    Antena 3, Realitatea, programele de sport sunt cele care mai imi capteaza alea maaaaxim 5 h pe saptamana..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si totusi cifrele nu mint. Tinerii au luat cu asalt facebook-ul dupa ce au vazut reclamele alea la tv :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Era un bar mișto, dar problema era că mai venea și patronul...

Știți barul ăla făcut de patron în momentul în care a ajuns la 40 de ani și i-a dat cu virgulă bucket listul? Nu? Hai să vă zic cum stă treaba. Toată viața a visat să își deschidă un bar, dar n-a avut timp/bani/motivare. Asta până de curând când s-a dus ca berbecul.

L-a deschis. E mic, simpatic, are un specific bine delimitat, a mers chiar bine la început, dar acum începe să scârțâie. Și ăsta nu înțelege de ce. De ce în fiecare lună vin din ce în ce mai puțini clienți și încasează tot mai pe negativ.

Păi problema majoră e că patronul și-a dorit bar, dar nu și clienți. Am fost în vreo câteva locuri din astea unde noi îl deranjam pe patron. Omul era cu paharul de vin în față, cu gașca de prieteni și cu muzica la maxim. Erau pe distracție și trebuia să o mai pună pe pauză să ne aducă meniurile, să dea muzica mai încet, să ne aducă băutura și la final să ne ia banii.

Omul nu avea chef de noi, chiar dacă eram singurii plătitori de consumație din bar. N-ai cum să ceri prietenilor bani pe c…

Ieri le-am arătat Bucureștiul celor 5 noi beri aduse în România de URBB

De două zile timeline-ul meu s-a umplut de bloggeri care primiseră pachetul din imagine. Poze din toate unghiurile, selfie-uri, nebunie. Eu cred că am primit ultimul lădița care avea frumos atașat următorul mesaj: "Descoperă Europa cu berea care ți se potrivește! #beertrip", așa că presiunea a fost maximă.

Eu ce fel de poză pot să pun ce deja n-a fost făcută de ceilalți? Pe drumul spre casă, ajutat și de constituția specifică de blogger ce trebuia să care 6 kilograme, mi-am zis să fiu o gazdă primitoare și să le arăt celor 5 beri noi o fărâmă de București.

Și pentru că tot zic de ele, dar nu le-am numit, acestea sunt: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa.

Alături de ele au fost două mutat aici de ceva vreme: Guinness și Weihenstephaner Hefe Weissbier.

Rezultatul este mai jos.














Problema unui food truck făcut din pasiune e că nu se ia niciodată în serios

Sâmbătă am fost la aniversarea celor de la Ground Zero la Verde Stop - un loc ce a văzut de-a lungul timpului câteva street food festivals. Am ajuns regulamentar la 2, mi-am luat o bere și m-am tolănit regulamentar pe iarbă. Deja de la a 2-a bere au început șoriceii să danseze prin stomac așa că am făcut un tur al food truck-urilor prezente.

La BurgerVan timpul de așteptare era de peste 45 de minute, la Pește Pâine nici nu deschiseseră la aproape 3 ore de când începuse evenimentul, iar la Dianei 4 norocul a făcut să aibă gulașul făcut dinainte așa că puteai să mănânci pe loc. Nu zic că m-am resemnat, că au un gulaș bun, dar speram să bag niște cartofi prăjiți de la Pește Pâine.

Au deschis și ei jumătate de oră mai târziu și imediat s-a făcut o coadă care s-a împrăștiat repede. N-am înțeles de ce, dar mi-am zis că ăsta e momentul să merg să iau niște cartofi. Țeapă. Urmau să îi facă în 30 de minute după spusele lor. Mmda. Bine.


Am mai zăbovit ceva timp la niște vorbe și bere, dar am z…