Review THE AMAZING SPIDER-MAN

Aseara am fost la Cinema City Cotroceni IMAX sa vad avanpremiera noului Spider-man - zic nou pentru ca este un fel de reboot dat francizai. Vechiul Peter Parker era kinda lame asa ca au simtit nevoia sa aduca un Spider-man putin mai rebel. Doar putin. Actorul pare scos din seria Twilight ca aspect dar ma rog daca asta place publicului feminin ce rost are sa judecam. Hai sa vorbim despre film.

Filmul este okish. Mi s-a parut mai bun ca filmele din vechea franciza dar nici nu era foarte greu pentru ca aveam o parere destul de proasta despre Spider-man. Nu este super eroul la care m-as duce daca as avea o problema.

Noul Spiderman este 3D ceea ce poate sa placa unor si sa displaca altora. Mie mi-a fost indiferent. Unele scene isi aveau rostul 3D si mi-au placut dar altele au fost apa de ploaie. Povestea este destul de carpita daca pot sa zic asa. Are gaurele pe alocuri dar pentru un film cu super eroi e mai mult decat calduroasa (poate haine - frig nu e cea mai buna analogie pe canicula asta ...).  Muzica cred ca a fost inexistenta sau pur si simplu am fost eu un mega ignorant pentru ca nu imi aduc aminte sa fi fost prezenta.

Factorul de amuzament e destul de scazut. Glumite putine si previzibile. Acum ce sa zic si eu - cel mai glumet om din toate universurile cunoscute.  Cum ziceam aseara unui prieten nu simt ca am fost tradat ca am vazut filmul dar pentru mine Spiderman e un fel de Aquaman .... cam banal si inutil. Acum daca esti mega fan Marvel s-ar putea sa scrasnesti din dinti si nu doar asta dar in mod cert o sa iti placa filmul. Daca vrei un film light cu ceva efecte speciale si un super erou pai eu zic sa te duci la noul Spiderman.

Pe total eu zic ca e de vazut ca nu iti cade o mana.

Trailer mai jos.

Spoiler? Lasa loc de o continuare. De parca asta trebuia sa te surprinda :)

1. Foarte rar gasesc un re-make dupa un film vechi care sa-mi placa. Nu stiu din ce motiv, dar regizorii modifica tocmai chestiile care dadeau savoare francizelor vechi si populare.

RăspundețiȘtergere
  2. Vechiul Spiderman e kinda lame???
    NU E

E excelent.
    Iar eu voi protesta impotriva acestui film pentru disney-kids si nu voi merge sa il vad (desi sunt fana spiderman <3 ah)

De ce nu l au dus intr o zona mai dark, mai matura, asa cum au facut cu Batman the dark knight?

Au pus un disney kid sa atraga copilite.

--Cu drag, Felicia

RăspundețiȘtergere
  3. Felicia cred ca ai inteles gresit. Noul Spiderman e mai matur si mai bun. Nu e Disney stuff.

RăspundețiȘtergere
  4. Spider-Man. Nu Spiderman, nu Spider-man, nu Omul Păianjen.

RăspundețiȘtergere
  5. Dupa parerea mea celelalte erau mult mai frumoase....acesta are actiunea prea rapida...ex:l-a muscat paianjenul si deja este spiderman,nu este uimit deloc,iubirea dintre cei doi este prea rapida,moartea lui Ben Parker nu prea il afecteaza pe Peter,etc.Luptele sunt facute mult mai bine in celelalte filme.Imi place doar ca este filmat cu camere full hd si Gwen Stacy este mult mai frumoasa decat M.J. Deci,prin urmare Spider-Man mai tare decat The Amazing Spider-Man.

RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Ce faci când hipsterul pe care l-ai crescut te mușcă de mână?

Încă nu mi-am acceptat condiția de hipster pentru că eu nu mănânc mici ironic la bomba din cartier, dar trebuie să recunosc că mă bucur când văd din când în când hipsteri revoltați pe prea mult hipsterism. Ca în conversația de mai sus pe Facebook unde o persoană s-a plâns de politica celor de la cafeneaua/coffee shop-ul Bloom de a interzice clienților utilizarea laptopurilor în timpul weekendului.

La nivelul ăsta de hipsterism s-a ajuns: laptop = muncă, muncești prea mult așa că în weekend e bine să lași munca deoparte și pentru că sunt cool and everything else îți vor impune asta. În plus, să nu uităm ca de fapt este un lucru pe care îl fac pentru a completa experiența de a savura cafeaua.

Povestea celor de la Bloom sună bine, doar că este vorba de experiența lor de a bea o cafea. Nu experiența mea sau a celorlalți. Oricum nici nu contează. Este prăvălia lor și pot să facă aproape tot ce își doresc într-o marjă destul de largă. La fel cum persoana de mai sus este liberă să nu mai ca…

Era un om simplu, nu știa să îți desființeze achiziția Vector Watch în 5 minute....

Îmi imaginez că asta o să fie scris pe piatra mea de mormânt și n-am cum să schimb acest fapt. Am ajuns la concluzia asta în weekend în timp ce mă îndopam cu fasole bătută mânjită cu niște ardei copt și ceapă. Ăla a fost momentul când am realizat că orice aș face, nu voi face parte din elita țării ăsteia - vecina de la masa alăturată m-a convins de acest lucru.

Eu, om simplu, am venit la terasă să bag bere ieftină la halbă și ceva în ghiozdan că era fomiță, ea a venit la date-ul ei să vorbească despre cât de nepregătiți sunt pe LinkedIn oamenii de HR ce o abordează, achiziția Vector Watch de către Fitbit pe bani puțini pentru că se știa că n-are viitor, atacurile cibernetice recente și, desigur, o analiză a posibilităților de extindere a campusurilor universitare Oxford și Cambridge. Toate astea în decurs de nicio oră și doar din gura ei.

Îmi este și rușine să zic despre ce vorbeam noi la masa noastră în acea zi toridă de duminică la o bere pe terasă.  N-ai cu cine. Și m-am simțit at…

Băi băiete, ce naiba s-a întâmplat cu manele de au ajuns în halul ăsta?

Mă uitam azi pe YouTube trending și am dat peste ultimul super hit Guță. Am dat click de curiozitate, că așa se zice întotdeauna pe internet, să vadă și ochiul meu ce mai e pe val în zona asta muzicală. Șoc și groază. Dezastru. INCREDIBIL!

Intro-ul este unul banal și nu te atrage la aruncat nici măcar cu monede în cântăreț. Guță este în mizerie și a ajuns să poarte Calvin Klein. Calvin-Fucking-Klein! Opulența a dispărut și cum petrece cu cafea la dozator și apă plată. Fata aia e mai înfofolită ca un prichindel înainte de Revoluție - nu tu decolteu generos sau animal print. Băi băiete!!! Ce dracu e asta?

Pentru mine, Maestrul este era cel dintâi profesor de șmecherie al țarii. O legendă ce acum 5 ani ne-a făcut tuturor o favoare și ne-a adus pe calea cea buna printr-o exercițiu de forță și artă ce, pentru mine cel puțin, a rămas în istorie ca cel mai mișto videoclip de manele al tuturor timpurilor. Îi dau embed mai jos că să vedeți despre ce e vorba, deși cred că toți știți la ce mă r…