Review THE AMAZING SPIDER-MAN

Aseara am fost la Cinema City Cotroceni IMAX sa vad avanpremiera noului Spider-man - zic nou pentru ca este un fel de reboot dat francizai. Vechiul Peter Parker era kinda lame asa ca au simtit nevoia sa aduca un Spider-man putin mai rebel. Doar putin. Actorul pare scos din seria Twilight ca aspect dar ma rog daca asta place publicului feminin ce rost are sa judecam. Hai sa vorbim despre film.

Filmul este okish. Mi s-a parut mai bun ca filmele din vechea franciza dar nici nu era foarte greu pentru ca aveam o parere destul de proasta despre Spider-man. Nu este super eroul la care m-as duce daca as avea o problema.

Noul Spiderman este 3D ceea ce poate sa placa unor si sa displaca altora. Mie mi-a fost indiferent. Unele scene isi aveau rostul 3D si mi-au placut dar altele au fost apa de ploaie. Povestea este destul de carpita daca pot sa zic asa. Are gaurele pe alocuri dar pentru un film cu super eroi e mai mult decat calduroasa (poate haine - frig nu e cea mai buna analogie pe canicula asta ...).  Muzica cred ca a fost inexistenta sau pur si simplu am fost eu un mega ignorant pentru ca nu imi aduc aminte sa fi fost prezenta.

Factorul de amuzament e destul de scazut. Glumite putine si previzibile. Acum ce sa zic si eu - cel mai glumet om din toate universurile cunoscute.  Cum ziceam aseara unui prieten nu simt ca am fost tradat ca am vazut filmul dar pentru mine Spiderman e un fel de Aquaman .... cam banal si inutil. Acum daca esti mega fan Marvel s-ar putea sa scrasnesti din dinti si nu doar asta dar in mod cert o sa iti placa filmul. Daca vrei un film light cu ceva efecte speciale si un super erou pai eu zic sa te duci la noul Spiderman.

Pe total eu zic ca e de vazut ca nu iti cade o mana.

Trailer mai jos.

Spoiler? Lasa loc de o continuare. De parca asta trebuia sa te surprinda :)

1. Foarte rar gasesc un re-make dupa un film vechi care sa-mi placa. Nu stiu din ce motiv, dar regizorii modifica tocmai chestiile care dadeau savoare francizelor vechi si populare.

RăspundețiȘtergere
  2. Vechiul Spiderman e kinda lame???
    NU E

E excelent.
    Iar eu voi protesta impotriva acestui film pentru disney-kids si nu voi merge sa il vad (desi sunt fana spiderman <3 ah)

De ce nu l au dus intr o zona mai dark, mai matura, asa cum au facut cu Batman the dark knight?

Au pus un disney kid sa atraga copilite.

--Cu drag, Felicia

RăspundețiȘtergere
  3. Felicia cred ca ai inteles gresit. Noul Spiderman e mai matur si mai bun. Nu e Disney stuff.

RăspundețiȘtergere
  4. Spider-Man. Nu Spiderman, nu Spider-man, nu Omul Păianjen.

RăspundețiȘtergere
  5. Dupa parerea mea celelalte erau mult mai frumoase....acesta are actiunea prea rapida...ex:l-a muscat paianjenul si deja este spiderman,nu este uimit deloc,iubirea dintre cei doi este prea rapida,moartea lui Ben Parker nu prea il afecteaza pe Peter,etc.Luptele sunt facute mult mai bine in celelalte filme.Imi place doar ca este filmat cu camere full hd si Gwen Stacy este mult mai frumoasa decat M.J. Deci,prin urmare Spider-Man mai tare decat The Amazing Spider-Man.

RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Avem sute de mii de abonați, dar ce le vindem?

Săptămâna trecută am fost la prezentarea studiului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers (comunicat de presa & infografic) unde prin spatele sălii se mustăcea când se vorbea de sutele de mii de views, afișări și abonați pe care influențatorii autohtoni le au. Nu pentru că e ceva în neregulă cu aceste cifre, ci pentru că grosul acestor cifre reprezintă o generație căreia îi este greu să vinzi ceva.

Azi de dimineață un reportaj de pe Pro Tv vorbea despre procentul de 23% dintre tinerii între 20 și 24 de ani care preferă să nu își continue studiile sau să nu se angajeze pentru că le este mai comod să stea pe ajutoare de la stat sau pe banii părințiilor.

Cred că acum o lună vedeam pe Facebook pe un prieten care se plângea de al 3-lea caz de tânăr care a renunțat la job în prima zi de muncă și încerca să înțeleagă ce naiba era în capul lor de au cedat atât de repede mai ales că job-ul era în zona de IT.

Pui toate astea cap la cap și începi să îți faci griji ca om de m…

Mirajul legumelor și fructelor de la țăran

Dacă te-ai uita în gura Internetului, ai putea să te juri că nu există legumă mai bună ca cea de la țăran. Că ăla o crește cum se făcea odinioară - cu mâinile și multă trudă - și cel mai probabil bio pentru că nivelul de tehnologizare se știe că e la nivelul Marii Uniri. Ajută și că o mână de hipsteri s-au apucat de agricultură și acum vând roșii cu povești demne de Oscaruri.

Problema e că realitatea stă puțin diferit. E mai scump la țărani și legumele nu prea sunt demne de pozat pe Instagram. Și nici n-au tot timpul quinoa. Și parcă au și program scurt și nu îi găsești la 10 seara. Și parcă îți aduci aminte că ai găsit niște viermi în cireșele alea luate anul trecut. Și parcă nici nu ai chef de conversație și tocmeală. Și multe alte scuze.

Gustul diferit nu îl contest, deși dacă e să fiu sincer diferență e doar între legumele românești vs cele străine, iar aia e lesne de explicat prin climă, sol și soiuri diferite. Nu sunt absurd și înțeleg că e vorba de produse diferite, mai ales i…

Cifrele primelor 3 săptămâni cu un cățel

Pentru că tot mă luase puțin la mișto Vali că mi-am luat câine pentru like-uri și engagement pe rețelele sociale, m-am gândit să aștern pe blog niște numere referitoare la ce înseamnă să îți iei un câine.

Poate ajută pe careva, poate nu - este un exercițiu interesant.

Costul inițial: cumpărat câine și niște basic stuff pe care să le aibă prin casă (mâncare pentru aproximativ 2 luni, pătură, țarc, castroane și pad-uri pe care să își facă nevoile): 3588 RON. O bună parte din costul ăsta reprezintă costul de achiziție în sine care poate să varieze în funcție de unde iei câine. Ca idee - diferența de preț între o canisă din Timișoara și una din București este de 1835 RON.

Costul cu entertainment pentru câine - jucărele, lesă și zgardă: 323 RON. Eu aici am avut noroc cu un prieten care mi-a dat o mulțime de prostioare care le-au rămas mici câinilor lui. În funcție de unde iei jucăriile respective, prețul poate să crească vertiginos. Când vine vorba de lesă și zgardă vă recomand să fiți zg…