Treceți la conținutul principal

Scurt tutorial despre ce e stire si ce nu e

twitter trending topics
Daca 3 din 10 trending topics sunt despre ceva .... acel ceva e STIRE.
Asta inseamna cam 2000-3000 de tweeturi pe secunda despre un subiect.

Sa luam cazul concret cu conferinta de presa de la CERN. A trecut o ora de la anunt. Sa zicem ca s-au dat 120 000 - 180 000 de tweeturi. Pe reddit intr-o ora s-au strans 5500 de voturi desi americanii dorm la ora asta. Tot internetul vuieste de asta. Asta este stire.

Atunci sa ma ierte cine mai are rabdare sa ma ierte ... de ce tu ca portal de stiri nu ai pe home page nici macar o frantura de stire despre asta? Ai aproximativ 175 de stiri pe homepage (cine naiba citeste 175 de stiri?) si nici una despre ce vorbeste toata lumea. (screenshot)

Draga mea RealitateaTV punct net sau whatever ... " Cat costa sexul pe litoralul romanesc?" sau " 25 de sfaturi inedite pentru a vă răcori în zilele toride " sau chiar " HOROSCOP: Legende şi semnificaţii pentru fiecare semn zodiacal"NU SUNT STIRI

Imi pare rau trebuie sa spulber niste vise dar voi nu scrieti despre stiri. Nu exista scuza sa nu ai stirea cu CERN pe prima pagina. E in timpul saptamanii, in timpul programului si inainte de pauza de masa.

Fuga asta dupa cantitate si senzational o sa va muste candva de fund. Atunci cand cei cu publicitatea isi vor da seama ca aia care se uita la voi nu au bani sa cumpere mai nimic pentru ca pe aia care au bani i-ati eliminat sistematic prin content slab.


Comentarii

  1. Se pare ca ei considera ca pe romani ii intereseaza mai tare cat costa "una scurta" decat ultimele descoperiri stiintifice.
    mai stii, poate asa e.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…