Review RESIDENT EVIL: RASPLATA (2012)

Abia ce m-am intors de la avanpremiera de la Cinema City IMAX si mi-am zis sa bat tastele la cald. Este al cincilea film din serie si va urma al 6-lea. Nu o lua ca pe un spoiler. Stiai deja asta daca te erai fanul seriei de jocuri. Nu ma asteptam la foarte multe de la film, nici nu am primit prea multe. Aproape ca a vrut sa imi ia el :) Este interesant atat de mult pe cat poate sa fie un film cum zombies.

L-as recomanda ca un film de relaxare sau ca starter. Starter? Poti sa iti incepi sambata cu el, dar nu trebuie sa il planuiesti pentru punctul culminant al weekendului. Nu merita onoarea asta. E un fel de film aperitiv (asta am prins-o de la Tara), de rontait pentru fanii seriei. Nu cred ca cineva poate sa ia in serios un astfel de film. Are probleme de continuitate serioase, dar macar efectele speciale sunt ok, chiar daca sunt 3D.

Nu o sa pierzi nimic daca nu-l vezi. Dar daca ti-au placut cat de putin celalalte filme din serie eu zic ca ar fi bine sa il vezi si pe asta. Macar pana apare Resident Evil 6 (jocul) in cateva saptamani. Iar daca n-ai vazut niciun film din serie ... n-are rost sa incepi cu asta.

Eu zic sa va pregatiti de foarte multe clone. De mult n-am mai vazut un film care sa recicleze atat de multe personaje :)

PS: Ai inteles ceva din insemnarea asta? Ehh. Cam asa e si filmul :)))

Ce faci când hipsterul pe care l-ai crescut te mușcă de mână?

Încă nu mi-am acceptat condiția de hipster pentru că eu nu mănânc mici ironic la bomba din cartier, dar trebuie să recunosc că mă bucur când văd din când în când hipsteri revoltați pe prea mult hipsterism. Ca în conversația de mai sus pe Facebook unde o persoană s-a plâns de politica celor de la cafeneaua/coffee shop-ul Bloom de a interzice clienților utilizarea laptopurilor în timpul weekendului.

La nivelul ăsta de hipsterism s-a ajuns: laptop = muncă, muncești prea mult așa că în weekend e bine să lași munca deoparte și pentru că sunt cool and everything else îți vor impune asta. În plus, să nu uităm ca de fapt este un lucru pe care îl fac pentru a completa experiența de a savura cafeaua.

Povestea celor de la Bloom sună bine, doar că este vorba de experiența lor de a bea o cafea. Nu experiența mea sau a celorlalți. Oricum nici nu contează. Este prăvălia lor și pot să facă aproape tot ce își doresc într-o marjă destul de largă. La fel cum persoana de mai sus este liberă să nu mai ca…

Băi băiete, ce naiba s-a întâmplat cu manele de au ajuns în halul ăsta?

Mă uitam azi pe YouTube trending și am dat peste ultimul super hit Guță. Am dat click de curiozitate, că așa se zice întotdeauna pe internet, să vadă și ochiul meu ce mai e pe val în zona asta muzicală. Șoc și groază. Dezastru. INCREDIBIL!

Intro-ul este unul banal și nu te atrage la aruncat nici măcar cu monede în cântăreț. Guță este în mizerie și a ajuns să poarte Calvin Klein. Calvin-Fucking-Klein! Opulența a dispărut și cum petrece cu cafea la dozator și apă plată. Fata aia e mai înfofolită ca un prichindel înainte de Revoluție - nu tu decolteu generos sau animal print. Băi băiete!!! Ce dracu e asta?

Pentru mine, Maestrul este era cel dintâi profesor de șmecherie al țarii. O legendă ce acum 5 ani ne-a făcut tuturor o favoare și ne-a adus pe calea cea buna printr-o exercițiu de forță și artă ce, pentru mine cel puțin, a rămas în istorie ca cel mai mișto videoclip de manele al tuturor timpurilor. Îi dau embed mai jos că să vedeți despre ce e vorba, deși cred că toți știți la ce mă r…

Era un bar mișto, dar problema era că mai venea și patronul...

Știți barul ăla făcut de patron în momentul în care a ajuns la 40 de ani și i-a dat cu virgulă bucket listul? Nu? Hai să vă zic cum stă treaba. Toată viața a visat să își deschidă un bar, dar n-a avut timp/bani/motivare. Asta până de curând când s-a dus ca berbecul.

L-a deschis. E mic, simpatic, are un specific bine delimitat, a mers chiar bine la început, dar acum începe să scârțâie. Și ăsta nu înțelege de ce. De ce în fiecare lună vin din ce în ce mai puțini clienți și încasează tot mai pe negativ.

Păi problema majoră e că patronul și-a dorit bar, dar nu și clienți. Am fost în vreo câteva locuri din astea unde noi îl deranjam pe patron. Omul era cu paharul de vin în față, cu gașca de prieteni și cu muzica la maxim. Erau pe distracție și trebuia să o mai pună pe pauză să ne aducă meniurile, să dea muzica mai încet, să ne aducă băutura și la final să ne ia banii.

Omul nu avea chef de noi, chiar dacă eram singurii plătitori de consumație din bar. N-ai cum să ceri prietenilor bani pe c…