Treceți la conținutul principal

20 de ani de Ubisoft Bucuresti

Ieri s-au implinit 20 de ani de cand 6 oameni au deschis primul studiou Ubisoft din afara Frantei. Cel din Bucuresti a inceput intr-un apartament (varianta locala a garajului Silicon Valley) iar azi numara peste 800 de angajati. Multi prieteni au lucrat la ei in acesti 20 de ani. Unii inca lucreaza. Am o relatie mai speciala cu Ubisoft tocmai din acest motiv.

atmosfera chill de gameri 
Totusi, nu pot spune ca m-am jucat atat de multe jocuri facut de ei. Nu sunt fan Assassin's Creed, Silent Hunter, Ghost Recon, Prince of Persia sau Far Cry. Nu sunt genul meu de jocuri, desi sunt titlurile lor cele mai populare. Eu sunt putin mai old school asa. Settelers, Warlords Battlecry, Rayman (raving rabbids), Capitalism 2, World in Conflict sau Morrowind - acestea sunt jocurile ce ma poarta pe raul amintirilor. 

Azi Ubisoft este producatorul unor titluri interesante pe Kinect. Cel putin din perspectiva mea. Am deja  Your Shape: Fitness Evolved 2012 si urmeaza cat de curand sa incerc si Raving Rabbids (whatever name has) si Just Dance. Soon

Trecand peste preferintele mele in materie de jocuri .... Ubisoft Bucuresti este cel mai mare player de pe piata de jocuri locala. Un avanpost ce te face sa speri...

La Multi Ani guys. 

Comentarii

  1. Am si eu niste cunostinte care acum cativa ani lucrau la Ubisoft/Gameloft (nu mai stiu exact care, dar stiu ca e cam aceasi companie) si care au fost concediati in masa pe principiu ca ajunsesera sa aibe salarii foarte mari, evident datorita vechimii si experientei. Deci filiala locala e cam naspa, sau cu idea asta am ramas eu.

    Referitor la jocuri, Assassin's Creed e una dintre seriile mele favorite.
    Pentru Kinect am incercat majoritatea jocurilor oferite de ei, singurul care m-a facut sa il cumpar si pe care il mai joc din cand in cand e MotionSports Adrenaline. Ala cu iepurii e cam pentru copii mici iar la capitolul dans, Dance Central regele.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …