Bloggers LAN Party 1

Ce au facut 24 de bloggeri bucuresteni sambata? Se impuscau intr-un shooter la un LAN party. Ziua a inceput cu un Quake 2. The horror. Acum 12 ani toti rupeam raila in doua, dar acum ... bajbaiam ca niste muste intr-o sticla. Era un haos de nedescris. Ne-am plictisit repede si am continuat cu niste CS 1.6 ...

12 Teroristi vs 12 Counter Teroristi  fata in fata :)
Alta viata. Aici fiecare mai avea ceva skill din vremurile de glorie. S-a si vazut in fluiditatea echipei. Gata cu strategia gaina zapacita. Acum functionam ca un motor vechi pornit la a doua cheie. Rablagit ... dar te ducea unde aveai nevoie. Totusi, dupa 4-5 ore toti simteam ca lipseste ceva.

Era nevoia unui deathmatch haotic. S-a rezolvat cu un Call of Duty 2. Spre rusinea mea o sa va zic ca era prima oara cand m-am jucat COD. M-am descurcat admirabil. Am ajuns in top 5 kills de vreo 2 ori. Hai. Poate doar o singura data :)

Dar sa mai zic de CS. Am fost acolo in top. Deh. Trebuia sa ma laud si eu putin.

nervozitatea a facut sa apas in nestire de cateva ori si sa ies pe primul loc :)
Surprizele la CS s-au tinut lant. Andrei Rosca, Etherfast si Ariel au ceva mad skills iar Hoinaru, Cismaru si Haotik sunt praf (cand faceau un kill aplauda toata lumea). Asta asa ca un inside story.

Ce nu prea s-a mulat pe gustul meu a fost factorul de competitie. Eu imi doream ceva mai casual. Ceva axat doar pe fun. Premile puse in joc de sponsori au dus LAN party-ul intr-o directie pro gaming pentru care nu toata lumea era pregatita. Existau diferente destul de mari intre jucatori. Totusi, pana la urma tot am reusit noi sa scoatem fun-ul la iveala.

Inchei cu doua ganduri. Eu pe viitor as prefera sa incercam niste shootere moderne. Dupa ce joci Battlefield 3 parca iti este greu sa te intorci la un Counter Strike unu sase. Ceva lipseste. Nu iti dai seama cat de mult au evoluat shooterele pana cand nu te joci un Quake 2. Te uiti la el si iti zic in gand "what is this crap?".

Al doilea gand e ca mai trebuie si altceva in afara de shootere. Te saturi de acelasi tip de gameplay. Trebuie sa exista o diversitate. Un MOBA sau un RTS poate rezolvau problema monotoniei.
Mult efort pentru bloggerii amatori de jocuri
Romtelecom, Maguay, Toshiba și ROCCAT au sponsorizat acest eveniment si merita o gramada de aplauze. Nu e lucru usor sa pregatesti cateva zeci de calculatoare (cred ca au fost aproape 30) pentru un astfel de eveniment. Este vorba de un efort considerabil. Sper sa ne vedem la editia a 2a.

ps - good job Toma pentru eveniment ;)

2 comentarii:

Un produs Blogger.