Review: Riddick (2013) - Ridicol de amuzant

Intre un film prost si un film atat de prost incat este amuzant ... e o linie foarte fina si destul de greu de trecut. Rar se intampla ca un film sa ajunga in a doua categorie (intentionat sau nu). Totusi, cand se intampla asta, filmul este cu adevarat legen-wait-for-it-dary!

Noul Riddick este unul dintre aceste filme rare.

Aseara la Cinema City Cotroceni o sala plina vedea filmul in avanpremiera si radea, desi filmul nu are tangente voite de comedie. Se radea cum nu se intampla sa razi la comedii cu pedigree. Poate este pacat ca s-a ajuns la asta cu seria Riddick, dar eu personal m-am simtit excelent.

Am vazut face palm-uri ce ascundeau rasete cu pofta. Cel din fata mea s-a intors la un moment dat cu zambetul larg si o fata de wtf??! pentru ca era curios daca si cei din spate se amuza la fel de mult ca el. S-a ras ironic, desi cativa cercopiteci pareau sa nu fie pe trend-ul asta hipsteresc si pareau sa se amuze cu adevarat.

"Hell yeah!" este raspunsul automat la urmatoarele intrebari: Este prost? Este musai de vazut? Este inca o dovada ca actorii ar trebui sa ramana la actorie si sa nu isi mai bage coada in productie? Este un film absurd ce se invarte doar in jurul lui Vin Diesel? Este filmat integral intr-o camera verde dintr-un subsol? Este low budget? Este de vazut cu baietii? Chiar este atat de amuzant? Hell to the motherfuckah yeah!

Trailer:

Din acest motiv cred ca are 7.7 pe IMDB. 56% de la critici conform rottentomatoes. 78% de la spectatori. Crede-ma cand iti zic ca trebuie sa il vezi. O sa vorbesti despre filmul asta ani de zile :)

15 minute de palme transpirate: cum s-a aterizat ieri pe aeroportul din Düsseldorf

Zborul a devenit atât de tehnologizat că atunci când spui pilot te gândești la un gigel ce face integrame pe toată durata zborului. Păi nu mai e ca acum 40-50 de ani când să fii pilot însemna ceva. Acum te urci în avion, apeși câteva butoane și calculatorul face totul. Apoi te trântește la pământ un video ca cel de mai sus unde te uiți ca vițelul la poartă.

Filmul e de ieri din timpul furtunii Friederike, cea mai puternică din ultimii 11 ani, care s-a făcut remarcată prin vânturi de până la 140km/h - asta dacă n-am greșit eu conversia din noduri în km/h.

Mă gândeam că la astfel de vânturi se închide aeroportul, dar s-ar părea că băieții ăștia experți în rebusuri și integrame se pricep și la a pune avionul pe pistă în siguranță. Aici a mai contat și scula cu care lucrau că unora le-au trebuit câte 3 încercări, dar majoritatea și-au adus pasagerii în siguranță în aeroportul în care trebuiau să ajungă.

Câteva highlight-uri din filmuleț:

13:40 - băi băiete, cred că au dus avionul direct …

O campanie pe care aș vrea să o văd: la 20 de pet-uri goale primești unul gratis

Cam așa arăta Dâmbovița azi pe la 9:30 după ce în ultima săptămână s-a lucrat intens la curățarea ei și a casetei de sub Piața Unirii. Ar fi ușor să dau vina pe gigeii ăia care au curățat, dar i-am văzut zi și noapte cum s-au chinuit. Au curățat și ei cât au putut, dar ușor să mai pierzi câteva zeci de kilograme de pet-uri când ai de curățat tone de căcaturi pe care le-au aruncat bucureștenii de-a lungul anului. În topul celor mai ciudate lucruri văzute anul ăsta sunt un scaun de birou și o canapea mai mică - asta așa să vă faceți o idee ce au trebui să scoată gigeii ăia.

Dar să ne întoarcem la imaginea de mai sus unde 90% din masa plutitoare era compusă din pet-uri de 2-2.5 litri. Pet-uri care sunt apreciate, în general, de niște gigei cu mustață și tricouri polo - dacă e să ne luăm după reclame. Gigei pe care nu îi poți atinge cu povești frumoase despre reciclare și binele planetei. Poate cu niște amenzi usturătoare, dar e un chin logistic să faci asta.

În schimb, poți să îi atingi…

HBO Go, Netflix și Amazon Prime Video la început de 2017

Cumva am început să consum mai multe seriale la final de an. A ajutat și concediul avut de sărbători, dar cumva am început să prefer din ce în ce mai mult serile liniștite acasă în fața unui serial foarte bun sau măcar mediocru. În ultimile luni am tot testat platforme de video on demand și mă gândeam să aștern câteva idei pentru cei care sunt în căutare unui mod legal de a savura seriale și filme.

Amazon Prime Video e cea mai recentă platformă testată și a fost o dezamăgire cruntă. Poate n-am făcut eu ce trebuie, mi-am activat prime-ul din contul de amazon.com și co.uk, dar am acces doar la 18 seriale. E drept că două dintre ele sunt The Grand Tour (care și-a mai revenit nițel prin episodul al 4-lea) și The Man In The High Castle, dar asta nu mă va face să îmi prelungesc abonamentul. Puțin e prea puțin.

Bonus - nici nu-mi merge să pun îl pe Chromecast direct de pe telefon. Trebuie prin Chrome-ul de pe desktop printr-o extensie. E cam multă bătaie de cap pentru soluția click to play p…