Treceți la conținutul principal

Call To Action Love / Hate

"Cumpara", "Vezi oferta", "Intra in joc", "Comenteaza", "Aboneaza-te", "Lasa-ne un Like", "Distribuie pe Facebook" si altele de gen, sunt satul de ele. Toata lumea isi doreste ca eu sa fac ceva, iar eu in naivitatea mea credeam ca de fapt brandurile vor sa faca ceva pentru mine. Speram ca ma asez ca la un spectacol si privesc giumbuslucurile lor, ca apoi sa zic "Hai sa fim prieteni" cu show-ul care mi-a placut cel mai mult. Nici nu e vorba de asa ceva.

M-am asezat comod pe scaun si apoi ma psst-aie sa vin pe scena sa ii ajut sa isi faca show-ul. Nu prea am chef. Sunt obosit. Ma gandesc putin. Ma decid pana la urma sa vin sa ii ajut, ca apoi sa observ ca nu sunt singurul din sala care se ridica in picioare. Ma simt putin tradat. Credeam ca aveau nevoie fix de mine. Ma asez descumpanit. Si cand te gandesti ca eram dispus sa fac trivialitatile alea pentru ca "<3" brandul respectiv...

Eh. Totul trece si se uita pana la urmatorul show.

Comentarii

  1. faptul ca nu mai am televizor cred ca spune ceva despre mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate doar ca nu te uiti la Cupa Mondiala, Turul Frantei si la ce mai face Halep :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh ... am aflat prea tarziu ... cand o sa mai apara asa reduceri?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as putea sa iti zic nimic cu siguranta. Mai pun pe blog cand mai primesc de la producatori informatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai secături peste tot. De ceva vreme televizorul a devenit bibelou, mă uit doar la ştiri din când în când, acum m-am mai uitat cu mondialul ăsta şi cam atât, în rest filme şi chestii legate de net.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …