Treceți la conținutul principal

Call To Action Love / Hate

"Cumpara", "Vezi oferta", "Intra in joc", "Comenteaza", "Aboneaza-te", "Lasa-ne un Like", "Distribuie pe Facebook" si altele de gen, sunt satul de ele. Toata lumea isi doreste ca eu sa fac ceva, iar eu in naivitatea mea credeam ca de fapt brandurile vor sa faca ceva pentru mine. Speram ca ma asez ca la un spectacol si privesc giumbuslucurile lor, ca apoi sa zic "Hai sa fim prieteni" cu show-ul care mi-a placut cel mai mult. Nici nu e vorba de asa ceva.

M-am asezat comod pe scaun si apoi ma psst-aie sa vin pe scena sa ii ajut sa isi faca show-ul. Nu prea am chef. Sunt obosit. Ma gandesc putin. Ma decid pana la urma sa vin sa ii ajut, ca apoi sa observ ca nu sunt singurul din sala care se ridica in picioare. Ma simt putin tradat. Credeam ca aveau nevoie fix de mine. Ma asez descumpanit. Si cand te gandesti ca eram dispus sa fac trivialitatile alea pentru ca "<3" brandul respectiv...

Eh. Totul trece si se uita pana la urmatorul show.

Comentarii

  1. faptul ca nu mai am televizor cred ca spune ceva despre mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate doar ca nu te uiti la Cupa Mondiala, Turul Frantei si la ce mai face Halep :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh ... am aflat prea tarziu ... cand o sa mai apara asa reduceri?

    RăspundețiȘtergere
  4. N-as putea sa iti zic nimic cu siguranta. Mai pun pe blog cand mai primesc de la producatori informatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai secături peste tot. De ceva vreme televizorul a devenit bibelou, mă uit doar la ştiri din când în când, acum m-am mai uitat cu mondialul ăsta şi cam atât, în rest filme şi chestii legate de net.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…