Treceți la conținutul principal

Pentru fiecare win, o mie de fail-uri apar pe internet!

Proptit intr-un toiag, va zic ca sunt un avid consumator de FAIL-uri. Ma amuza si cateodata ma sperie. Lipsa fricii si nebuniile tineretii sunt savuroase de vazut... mai ales cand esueaza. Te fac sa tresari putin si apoi sa te intrebi "la ce alt rezultat se asteptau???!?". Nici ei nu cred ca stiu.

Inaintea momentului culminant (pentru care ai dat click), ii privesti cu seriozitatea unui om destinat sa faca lucruri mari, iar apoi te hlizesti la impasibilitatea legilor fizicii de a i se supune. O numesc nebunia tineretii si o ador. Pentru o fractiune de secunda chiar il incurajezi, speri sa fie win-ul ala de care rar dai pe YouTube, dar unele lucruri nu se schimba niciodata. Totusi, le este de admirat perseverenta.

Au si de ce!  In esenta, este nevoia baiatului de se da in stamba pentru a o impresiona pe domnisoara. Lupta lor este nobila si neincetata, iar daca pentru asta trebuie sa mai ciupeasca putin din cascaval... Fie! In esenta, doar cel mai inventiv se va bucura de aprecierea ei.



As vrea sa zic ca la aceste ganduri nobile ma poarta fiecare FAIL de pe internet, dar v-as insela increderea. Ma bucur sa ii vad cum esueaza. Si nici nu pot sa ascund asta intre hohotele de ras. Fiecare esec te invata sa fii mai bun. Fiecare palma racoritoare peste ceafa te face sa planifici mai bine urmatoarea incercare.

Asta mi-a placut la noua campanie Sprite #refreshingtruth : un adevar racoritor la timpul lui poate sa faca minuni. Macar sa te invete sa inchizi usa, sa fii atent la detalii, sa realizezi ca nu poti sa indoi legile fizicii, ca asfaltul chiar doare, ca prietenii vor rade de tine si nu iti vor intinde o mana de ajutor si nu in ultimul rand... ca tot timpul e unul care a fail-uit mai bine ca tine si are mai multe views.

Stay fresh!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Condimental de Calif vis a vis de Camera de Comerț

Când sfânta treime a rotisorului din Centrul Vechi s-a destrămat, atunci când Calif și Divan și-au luat tălpășița că erau în clădiri cu risc seismic, am trăit o adevărată dramă. Unde îmi voi rezolva eu poftele nocturne? Mai ales că și Dristorul de la Budapesta a făcut ceva pași spre Tineretului.

Cumva parcă toți s-au vorbit și m-au părăsit. Am mai încercat eu din când în când să îi mai vizitez pe la Iancului, Romană și Tineretului, dar de multe ori era peste mână. Trebuia să mă duc special pentru ei în zona aia, lucru care cam știrbea din pofta ad hoc a kebabului.

 Soarele a venit și pe strada mea. Acum vreo săptămână am văzut un Condimental de Calif la 2-3 minute de mine și n-am știut de unde să îl apuc că era închis și nu părea să fie operațional încă. Norocul mi-a surâs ca aseară să îl găsesc deschis și i-am trecut pragul cu emoția unul prichindel în prima zi de școală.


Am luat un Dill Kebab de vită, un Kebun și o limonadă. Un ce? Un Kebun - chestia din poza de mai sus: pui, humus…

Trigger words la Poșta Română

Pentru că tot m-am întors de 10 minute de la un oficiu poștal unde în teorie trebuia să ridic niște tricouri venite de pe threadless.com, lucru care nu s-a întâmplat dintr-un motiv care îmi e străin, am zis să fac un scurt ghid despre ce cuvinte ar trebui evitate atunci când vorbești la ghișeu.

Primul a fost curier. E posibil ca toată lumea să râdă de mine că nu știam acest trigger word de bază, dar în simplitatea mea, numesc curieri toți cei care vor să îmi livreze ceva. Eu o țineam pe a mea că m-a sunat curierul Poștei Române să îmi livreze ceva vineri, ea tot îmi spunea că Poșta Română nu are curieri și poate altcineva a încercat să îmi livreze ceva.

Ba că e agentul poștal, ba că e nu mai știu ce poștal, dar cu siguranță nu e curier. Bine. Fie ca voi. Am continuat să îi zic reprezentantul Poștei, dar nici așa n-am avut succes. Dacă nu știu titulatura lui exactă, n-au cum să își dea seama cine și ce a vrut să îmi livreze. Mai că îmi venea să zic ca Despot Tricouri în...

Al doilea c…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…