Treceți la conținutul principal

Eu ce personaj ar trebui sa fiu?

Am fost aseara la cea mai hipstareasca petrecere a momentului. Regulamentar la MNAC, regulamentar cu un teasing foarte misto si muzica pe semi underground - genul de eveniment care strange la crème de la crème in materie de hip, cool si hipsterish.  Ce am cautat eu acolo? Pai aici vroiam sa ajung.

Cam 90% din cei prezenti erau niste personaje. Fie ca vorbim de designer-ul de moda care a venit in pijama, de fata in rochie de camuflaj si cu masca pe fata, de baiatul care parea ca tocmai venise de la un concurs de echitatie, de tipa steam punk, the mexican gang member - el esse!  sau de hipster royalty - toti acesti oameni erau personaje despre care auzi povesti susotite.

Fiind si eu chemat datorita factorului de coolness pe care presupun ca il am, au inceput sa apara intrebari in mintea mea. Eu ce personaj ar trebui sa fiu? Ca intre noi fie vorba, trebuie sa fiu si eu un personaj. Oricat de mult mi-ar placea mie sa cred ca reprezint factorul de deviatie zero, undeva aseara cineva s-a uitat la mine si m-a aratat cu degetul. Oare ce a zis?

Noile Marlboro-uri si design-ul lor minimalist
In alta ordine de idei si cu dileme mai putine, petrecerea era pentru anuntarea noului design al pachetului de tigari Marlboro. Design care nu prea imi place. Apreciez ca este minimalist si in general imi place foarte mult simplitatea, dar mi se pare ca e pacat sa renunti la o imagine care te defineste pe tine ca brand in memoria colectiva. Stiti despre ceea ce vorbesc. Cand auzi Marlboro te gandesti automat la pachetul deja devenit clasic, parca il vezi si in reclama.

Cat despre petrecere si teasing am numai lucruri bune de zis. Faptul ca multi au crezut pana in ultima zi clipa ca este vorba de o petrecere Converse, inseamna ca ti-ai facut treaba destul de bine. Pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc o sa fac un scurt rezumat. Primeai un telefon unde erai intrebat cat porti la pantofi, ulterior primeai prin curier un singur Converse All Stars rosu care te invita sa ii gasesti perechea la acest party.

Santaj emotional sau o strategie foarte buna de a te face curios, m-am trezit intrebandu-ma pentru ce naiba e party-ul. Pentru Converse era prea pe fata. Johnny Walker parca avea ceva cu rosu si mesajul keep walking. Hmmm ce sa fie, ce sa fie? Nu mi-a trecut prin cap ca e pentru noul Marlboro. Am aflat asta cu vreo 4-5 zile inainte de la o mica barfa. Asa ca vreau sa zic inchei cu un jos palaria pentru idee si implementare.

Note to self: Recupereaza si apuca-te de vizitat locuri hipstaresti ca ramai in urma cu tendintele in ce e cool!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…