Si ce faci daca castigi #pitch2015?

Dupa ce s-a intamplat ieri, cred ca toata piata e curioasa sa vada care va fi ideea castigatoare. Eu as sta cu ochii ca pe butelie sa vad ce fac cei care au castigat pitch-ul Carrefour. Sunt sigur ca si radio-sant gandeste ca mine si abia asteapta sa inceapa jocul pitch-ului 2015.

Cand ai 84 de agentii de publicitate care isi scormonesc creierul sa gaseasca cel mai bun concept, cand ai mii de ore de idei strecurate prin departamentele de creatie, rezultatul trebuie sa fie extraordinar. Atat de genial incat eu ma astept sa ma faca plang instantaneu de emotie. Sa faca o minune imediat ce este dezvaluit lumii.


Nu stiu de altii, dar eu as trambita in stanga si in dreapta ca ideea mea a castigat #pitch2015. Mi-ar trebui o statuie sau cel putin o medalie primita de la presedinte. Ar fi primul singurul lucru pe care l-as trece pe CV sau poate chiar m-as lasa de publicitate. Cum altundeva as putea sa mai cresc? Ahhh. Am zburat prea aproape de soare!

Probabil ca as claca si m-as apuca de micro agricultura, iar peste ani m-ar vizita tineri invatacei in ale advertising-ului care mi-ar cere sa le spun povestea castigarii #pitch2015. Spune-ne tataie cum ti-a venit ideea care a fost peste tot ce putea sa ofere intreaga industrie de publicitate!

Daca s-ar face un pitch din asta pe an, n-am mai avea nevoie de niciun festival de publicitate!

2 comentarii:

Un produs Blogger.