Gata! Am ispravit si problema creativitatii in Romania. Pregatiti cusca pentru lei!

Ieri la Iceefest, cam pe la ora 15:30 asa, incepea un workshop de creativitate cu un titlu pompos: How to create effective digital storytelling campaigns. Fiind prins cu altceva, am reusit sa trag o intarziere regulamentara de 15 minute, lucru care m-a pus in imposibilitatea de a gasi macar pe jos un loc. Creativi cat vedeai cu ochii - productie record pe hectar.

Mi-am zis 'Asta e' si m-am carat spre scena de mobile apps unde tocmai am impuscat pauza de 30 minute. Fara perspective imediate, mi-am zis ca e momentul sa ma uit pe aplicatia conferintei festivalului de internet sa vad ce se mai intampla prin jur. Bum. Workshop-ul mai dura inca 2.5-3 ore, asa ca am zis sa ii mai dau o sansa.



M-am intors pe la 16:20 si cam batea vantul pe la workshop. Era o briza atat de frumoasa ca am putut sa ma asez frumos pe scaun prin randul 3 si am inceput sa ascult. Povestea imi parea cunoscuta. Auzisem in trecut de aceste 6 retete de succes pentru creativitate si am inceput sa ma intreb daca nu e baiatul ala... Yonathan Dominitz (iqads)?

Era, iar el abia vorbea de al 4-lea tipar pentru a crea lucruri magice care vor da creativilor fluturasi in stomac. Ma uit in jur, dar unde a plecat toata lumea? E Yonathan Dominitz -  e un cunoscut trainer in creativitate si innovative thinking la nivel mondial. Agentiile de publicitate de la noi dadeau comunicate de presa acum cativa ani cand venea sa le faca un training.

Naumovici il vorbeste de bine, mai toate marile campanii romanesti premiate international vin de la agentii care printre altele au facut acest curs, iar costul de persoana pentru un astfel de training incepe de la 350 de euro (putin mai scump ca biletul Iceefest) - asa ca de ce sala era aproape goala dupa nici 40 de minute?

Concluzia nu poate sa decat una: lucrurile alea deja se stiau. Sunt fumate de mult, sunt aplicate cu succes si orice junior le recita in fiecare seara inainte de Tatal Nostru.

Pai nene, eu nu stiam ca industria creativa de la noi sta atat de bine. Cu ocazia asta voi deschide diseara televizorul si ma voi bucura numai de reclame si campanii demne de leutii de la Cannes!

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.