Treceți la conținutul principal

Happy Run - Race for the Cure & recicleaza plastic de Ziua Internationala a Mediului

Fie ca vrei sa alergi si sa donezi pentru a promova importanta prevenirii cancerului la san, fie ca vrei sa participi la Ziua Internationala a Mediului printr-o actiune de colectare a recipientelor din plastic, zilele astea ai putina treaba.


Fundatiei Renasterea aduce Happy Run – Race For The Cure in Romania. Cursa Happy Run – Race For The Cure, initiata de fundatia Susan G. Komen in Statele Unite, are ca scop strangerea de fonduri pentru prevenirea si combaterea cancerului de san. Prin aceasta cursa se doreste sa le sarbatorim pe ele, invingatoarele, si sa aduca speranta celor care inca se mai lupta cu aceasta boala.

Long story short - Alergatul asta nu e chiar alergat, asa ca nu iti face griji daca nu te simti in forma. E un fel de mers in grup. Importat e sa partici si sa donezi - au un fel de kickstarter la ei pe site unde poti sa achizitionezi pachete de sustinere.



A doua chestie e pentru natura si reciclarea plasticului.  E drept ca este putin ironic ca initiativa e pornita de un comerciant de recipiente de bucatarie si alte instrumente asemanatoare, dar imi dau seama de logica care sta in spatele campaniei: vino la noi si recicleaza vasul vechi si apoi ia-ti unul nou dragutel + ceva cadou din partea noastra. Hai ca nu e o initiativa rea. Se intampla maine si mai multe informatii despre ce si cum gasesti pe pagina de Facebook a evenimentului Tupperware (link aici)

Si daca tot am ajuns la capitolul reciclare, in procesul de a imi face propria bere am reusit sa acumulez foarte multe sticle de 0.5 si 0.33. Estimez cam vreo 300. Problema e ca acum as vrea sa scap de trei sferturi din ele si vreau musai sa le reciclez. Nu prea stiu in ce masura pubelele verzi dau randamentul scontant (chiar se recileaza?), asa ca intreb si eu p-aici. Cum ar trebui sa procedez cu ele?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …