Treceți la conținutul principal

Steaua CSM EximBank si un concurs cu o invitatie simbolica

Sport nu inseamna doar fotbal este un mesaj pe care televiziunile cu greu il inteleg - uita-te la orice buletin de stiri sportive si imi vei da dreptate. Practic, daca nu joaca Halep (#haisimona), toate stirile sunt despre ceva-uri cu niste oameni din fotbal. Isi are locul sau si fotbalul, dar parca as vrea sa mai aflu si despre alte sporturi. Nu strica sa avem diversitate, mai ales ca avem potential si valoare. (#haistejarii)

/rant

Acum cateva saptamani, clubul de baschet Steaua CSM EximBank mi-a dat un email in care ma intreba daca n-as vrea sa le fiu alaturi in aventura europeana a sezonului. Au 5 meciuri pe teren propriu in Eurocup si s-au gandit ca pe online ar putea sa gaseasca mai multa sustinere. Am zis da imediat. This is f-ing awsome! 

Asa ca pe 21 octombrie sunt la meci. Jucam - a se observa cum un gest atat de simplu de hai la meci m-a transformat instantaneu in fan - cu Trabzonspor (Turcia) si vrem sa facem galerie mare, motiv pentru care ofer o invitatie dubla la meci. 



Este o invitatie simbolica din punctul meu de vedere. Abonamentul pentru aceste 5 meciuri incepe de la 90 de lei, asa ca as putea considera valoarea acestei invitatii de 36-40 de lei - o suma modica pentru fanii sportului. Cu toate astea, o dau aici pe blog pentru ca nu strica sa mai avem 2 oameni in galerie. 

Ce trebuie sa faci pentru aceasta invitatie dubla? Lasa un comentariu la insemnarea asta cu ce hashtag ar trebui sa folosim la meci, iar eu voi extrage saptamana viitoare pe 13 un castigator. Atat. Optional, poti sa iti iei bilete si abonamente de pe site-ul lor http://steaua.blt.ro/.

Hai sa vedem cine mai serveste cine mai pofteste!

[later edit] Am facut extragerea si Fabian Munteanu a fost desemnat castigator. Felicitari! Pentru transparenta extragerea se gaseste aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Avem sute de mii de abonați, dar ce le vindem?

Săptămâna trecută am fost la prezentarea studiului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers (comunicat de presa & infografic) unde prin spatele sălii se mustăcea când se vorbea de sutele de mii de views, afișări și abonați pe care influențatorii autohtoni le au. Nu pentru că e ceva în neregulă cu aceste cifre, ci pentru că grosul acestor cifre reprezintă o generație căreia îi este greu să vinzi ceva.

Azi de dimineață un reportaj de pe Pro Tv vorbea despre procentul de 23% dintre tinerii între 20 și 24 de ani care preferă să nu își continue studiile sau să nu se angajeze pentru că le este mai comod să stea pe ajutoare de la stat sau pe banii părințiilor.

Cred că acum o lună vedeam pe Facebook pe un prieten care se plângea de al 3-lea caz de tânăr care a renunțat la job în prima zi de muncă și încerca să înțeleagă ce naiba era în capul lor de au cedat atât de repede mai ales că job-ul era în zona de IT.

Pui toate astea cap la cap și începi să îți faci griji ca om de m…

Mirajul legumelor și fructelor de la țăran

Dacă te-ai uita în gura Internetului, ai putea să te juri că nu există legumă mai bună ca cea de la țăran. Că ăla o crește cum se făcea odinioară - cu mâinile și multă trudă - și cel mai probabil bio pentru că nivelul de tehnologizare se știe că e la nivelul Marii Uniri. Ajută și că o mână de hipsteri s-au apucat de agricultură și acum vând roșii cu povești demne de Oscaruri.

Problema e că realitatea stă puțin diferit. E mai scump la țărani și legumele nu prea sunt demne de pozat pe Instagram. Și nici n-au tot timpul quinoa. Și parcă au și program scurt și nu îi găsești la 10 seara. Și parcă îți aduci aminte că ai găsit niște viermi în cireșele alea luate anul trecut. Și parcă nici nu ai chef de conversație și tocmeală. Și multe alte scuze.

Gustul diferit nu îl contest, deși dacă e să fiu sincer diferență e doar între legumele românești vs cele străine, iar aia e lesne de explicat prin climă, sol și soiuri diferite. Nu sunt absurd și înțeleg că e vorba de produse diferite, mai ales i…

Cifrele primelor 3 săptămâni cu un cățel

Pentru că tot mă luase puțin la mișto Vali că mi-am luat câine pentru like-uri și engagement pe rețelele sociale, m-am gândit să aștern pe blog niște numere referitoare la ce înseamnă să îți iei un câine.

Poate ajută pe careva, poate nu - este un exercițiu interesant.

Costul inițial: cumpărat câine și niște basic stuff pe care să le aibă prin casă (mâncare pentru aproximativ 2 luni, pătură, țarc, castroane și pad-uri pe care să își facă nevoile): 3588 RON. O bună parte din costul ăsta reprezintă costul de achiziție în sine care poate să varieze în funcție de unde iei câine. Ca idee - diferența de preț între o canisă din Timișoara și una din București este de 1835 RON.

Costul cu entertainment pentru câine - jucărele, lesă și zgardă: 323 RON. Eu aici am avut noroc cu un prieten care mi-a dat o mulțime de prostioare care le-au rămas mici câinilor lui. În funcție de unde iei jucăriile respective, prețul poate să crească vertiginos. Când vine vorba de lesă și zgardă vă recomand să fiți zg…