Webstock 2015 - dezbateri aproape pe bune

Cred ca cea mai efervescenta sectiune a Webstock-ului de anul acesta a fost cea  de Debate. Poate pentru ca nu erau prezentari, poate din cauza dialogului, dar in aceste doua sectiuni s-au zis lucruri pe bune. Ma rog, pe bune cat poti sa zici la o conferinta pentru ca adevarul e inca acolo - ca sa il citez pe Mulder.

Cele doua pannel-uri, online communications si working with brands, au strans la olalta un mix de oamenii din agentii, clienti si bloggeri care au facut show-ul cel sperat. Frictiunea acestui triunghi amoros a fost probabil cel mai savuros lucru al acestor 3 ore si umpic de micro conferinte.

Prima ora jumatate din videoul de mai jos este pe zona de PR si cum te-ai astepta de la niste experti in comunicare, lucrurile importante sunt impachetate intr-un puf ultra prietenos si simpatic.

De la o ora 35 incolo, lucrurile au fost putin mai directe in working with brands. Bloggerii s-au apucat sa isi spuna povestea trista care insoteste mana intinsa, iar agentiile au tras si ele tare sa isi comunice situatia in care sunt fortate sa existe.



Lucrul cu adevarat amuzant, fiind si de-o parte si a alta a baricadei, este ca toata lumea are dreptate. Cel putin cand vine vorba sa discutam pe concepte generale. Lucrurile devin mai clare cand exemplul este in fata, dar acest lucru nu ai cum sa te astepti sa il gasesti intr-o dezbatere publica la o conferinta.

Totusi, pentru cineva care este la inceput de drum in aceasta industrie, ce s-a spus la Webstock-ul de anul acesta este un bun reality check, iar cei cu vechime stiu subintelesurile aruncate pe ici pe colo. Sper ca si la anul sa fie o sesiune de Debate atat de savuroasa!

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.