You are a kite dancing in a hurricane, Mr Bond

Iti dai seama ca incepi sa ai o problema cu franciza in momentul in care sponsorii au reclame mai pe brief fata de filmul pe care il faci tu. Desigur ca vorbesc de noul Bond, James Bond - film pe care l-am vazut aseara cu un sac de asteptari alaturi.

Asteptari pe care n-am putut sa le rontai in timpul filmului pentru ca Bondul de pe ecran nu imi livra acea experienta cu care m-au obisnuit ceilalati 24. Si aici vorbesc de superficialitatea aia romantica a genului asta de film: lucruri trase de par pe care esti dispus sa le crezi de dragul personajului de pe ecran.

Exact. Ce credeati? Ca Bond farmeca doar domnisoarele din film? Flirtul asta cu spectatorii si dorinta de a le oferi mereu ceea ce isi doreau este lucrul care a facut seria populara.

Aseara in schimb am vazut un Bond putin sictirit de faptul ca iar salva lumea. Grabit si lipsit de gadget-uri. De austeritate. De pre restructurare. Un Bond care a aruncat un Te iubesc dupa nici o saptamana de cand a cunoscut fata. Un Bond care aproape ca isi doreste sa se pensioneze si sa se apuce de agricultura si turnat mini bondzi. Practic un Bond mai feminin ca niciodata.



Reclama asta la Heineken de 1.5 minute este in esenta mai Bond-ish ca intreg Spectre-ul de 148, iar asta e un motiv de rusinica pentru orice scenarist/regizor.

Chiar este atat de prost filmul? Nu. Sunt eu doar foarte critic cu lucrurile la care tin, iar la tine tineam ba Bondule. Sper doar ca urmatorul sa fie aproape de clasici si vom lasa Spectre-ul in cutia cu amintiri despre care nu vom vorbi niciodata.

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.