Treceți la conținutul principal

You are a kite dancing in a hurricane, Mr Bond

Iti dai seama ca incepi sa ai o problema cu franciza in momentul in care sponsorii au reclame mai pe brief fata de filmul pe care il faci tu. Desigur ca vorbesc de noul Bond, James Bond - film pe care l-am vazut aseara cu un sac de asteptari alaturi.

Asteptari pe care n-am putut sa le rontai in timpul filmului pentru ca Bondul de pe ecran nu imi livra acea experienta cu care m-au obisnuit ceilalati 24. Si aici vorbesc de superficialitatea aia romantica a genului asta de film: lucruri trase de par pe care esti dispus sa le crezi de dragul personajului de pe ecran.

Exact. Ce credeati? Ca Bond farmeca doar domnisoarele din film? Flirtul asta cu spectatorii si dorinta de a le oferi mereu ceea ce isi doreau este lucrul care a facut seria populara.

Aseara in schimb am vazut un Bond putin sictirit de faptul ca iar salva lumea. Grabit si lipsit de gadget-uri. De austeritate. De pre restructurare. Un Bond care a aruncat un Te iubesc dupa nici o saptamana de cand a cunoscut fata. Un Bond care aproape ca isi doreste sa se pensioneze si sa se apuce de agricultura si turnat mini bondzi. Practic un Bond mai feminin ca niciodata.



Reclama asta la Heineken de 1.5 minute este in esenta mai Bond-ish ca intreg Spectre-ul de 148, iar asta e un motiv de rusinica pentru orice scenarist/regizor.

Chiar este atat de prost filmul? Nu. Sunt eu doar foarte critic cu lucrurile la care tin, iar la tine tineam ba Bondule. Sper doar ca urmatorul sa fie aproape de clasici si vom lasa Spectre-ul in cutia cu amintiri despre care nu vom vorbi niciodata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…