Treceți la conținutul principal

You are a kite dancing in a hurricane, Mr Bond

Iti dai seama ca incepi sa ai o problema cu franciza in momentul in care sponsorii au reclame mai pe brief fata de filmul pe care il faci tu. Desigur ca vorbesc de noul Bond, James Bond - film pe care l-am vazut aseara cu un sac de asteptari alaturi.

Asteptari pe care n-am putut sa le rontai in timpul filmului pentru ca Bondul de pe ecran nu imi livra acea experienta cu care m-au obisnuit ceilalati 24. Si aici vorbesc de superficialitatea aia romantica a genului asta de film: lucruri trase de par pe care esti dispus sa le crezi de dragul personajului de pe ecran.

Exact. Ce credeati? Ca Bond farmeca doar domnisoarele din film? Flirtul asta cu spectatorii si dorinta de a le oferi mereu ceea ce isi doreau este lucrul care a facut seria populara.

Aseara in schimb am vazut un Bond putin sictirit de faptul ca iar salva lumea. Grabit si lipsit de gadget-uri. De austeritate. De pre restructurare. Un Bond care a aruncat un Te iubesc dupa nici o saptamana de cand a cunoscut fata. Un Bond care aproape ca isi doreste sa se pensioneze si sa se apuce de agricultura si turnat mini bondzi. Practic un Bond mai feminin ca niciodata.



Reclama asta la Heineken de 1.5 minute este in esenta mai Bond-ish ca intreg Spectre-ul de 148, iar asta e un motiv de rusinica pentru orice scenarist/regizor.

Chiar este atat de prost filmul? Nu. Sunt eu doar foarte critic cu lucrurile la care tin, iar la tine tineam ba Bondule. Sper doar ca urmatorul sa fie aproape de clasici si vom lasa Spectre-ul in cutia cu amintiri despre care nu vom vorbi niciodata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …