Treceți la conținutul principal

Fanel Zainea si partidul #Colectiv

Fanel Zainea fanatic religios - partidul Colectiv
Ce am primit ieri in stanga, in dreapta e o imagine de la Oltea
Pe net au tot umblat ghiduri despre ce surse sunt sau nu de incredere, o initiativa buna la origini, dar inutila in a ghida masele de oamenii mai credulo-conspirationisti. N-am zis nimic atunci ca pe internet sunt infonsivi. Ce rost are sa iti bati capul cu ce mizerii shareuieste Xulescu.

Problema e ca aceeasi oameni traiesc alaturi de noi si dau cu semnatura offline pe tot felul de prostii. Ieri, la iesirea de la metrou de langa MC, era coada la strangerea de semnaturi pentru partidul #Colectiv. Partid ce e infiintat de nimeni altul decat de baiatul cu portavocea care anunta de cativa ani ca Isus vine si trebuie sa ne pocaim.

Dupa mesaj il stiu bine de tot, tot perturba locul de intalnire din fata de la MC al oamenilor de pe net care se vad pentru prima oara. Dupa fata, nu l-as recunoaste niciodata pentru ca nu i-am dat importanta. A ajuns sa fie un zgomot de fundal al zonei.

Ei bine, acesti oameni nu cunosc limite in a incerca sa isi trasmita mesajul si ai' mai naivi le pica in plasa. Mulgand tragedia de acum o luna, baiatul s-a reprofilat si vrea sa isi faca partid. Un fanatic religios care incearca sa deturneze o miscare si care reuseste nitel in aceste momente de confuzie generala.

As incheia cu aveti grija, dar stiu ca voi nu o sa picati in plasa, asa ca termin cu ce o sa fac eu: de fiecare data cand o sa il vad cu masuta cu semnaturi o sa le zic celor care semneaza acest mesaj perfect adevarat: "Fanel nu are nicio legatura  cu miscarile determinate de tragedia din Colectiv si este initiatorul miscarii Isus vine, poicaiti-va! este fanaticul cu portavocea". Macar sa cunoasca toate informatiile inainte sa ii ofere suportul lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…