Treceți la conținutul principal

Mixul de joi e pentru bărbații care apreciază berea albă și murdăria neagră

Portugalia - Ungaria și Weihenstephaner Hefe WeissBier

Zilele călduroase de vară trec mai ușor când te bucuri de o bere rece și gustoasă, produsă după o tradiție veche de secole.
Cam așa suna mesajul primit acum vreo două zile într-o punguță albastră, mică și discretă. Înăuntru așteptau cuminte două sticle de bere arhi-premiată și nou adusă pe piață (oficial de pe 21 iunie): Weihenstephaner Hefe WeissBier. Beri pe care eu, cu rușine în suflet o zic cu limba întortocheată, nu le-am mai gustat înainte. Totuși, le-am încercat aseară pentru a însenina puțin seara compromisă de dezastrul portughez (Cristi, ce facem aici?!?) și bine a fost.

E o bere puțin atipică pentru zona asta de weiss bier, iar ei zic că e din cauza notei de scorțișoară și a aromei de banană. Nu zic nu, dar eu o simțeam puțin mai acidulată față de alte beri de gen și cu un gust de după mai dulceag. Nu am negociat prea mult cu ea pentru că s-a scurs repede din pahar la fel ca lacrimile suporterilor portughezi. Nu e bai! Zilele astea ar trebui să apară prin magazine și la draft-urile teraselor așa că o să mai am ocazia să o testez și la bucurie.

De bere am vorbit, acum să zic și treaba aia cu murdăria. Săptămâna trecută cândva, Nivea îmi trimite niște cărbuni alături de noul lor șampon NIVEA MEN Active Clean: 
primul șampon care conține cărbune activ, ingredient ce atrage murdăria ca un magnet!
Aha! Deci asta e legătura. Din păcate pentru alți bloggeri, reveal-ul a venit prea târziu. Ariel de exemplu a interpretat-o ad literam, dar pe el îl suspectez că asta era doar o scuză pentru un selfie la bustul gol. Eu recunosc că m-am gândit la un grătar și la mirosul ăla de mici care nu vrea să plece din tine și mai ales din părul tău. Cert e că acum, prin niște coincidențe stranii, am șampon până la anul! Bogdaproste!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Avem sute de mii de abonați, dar ce le vindem?

Săptămâna trecută am fost la prezentarea studiului InfluenceMe: A 360 Perspective on Romanian Influencers (comunicat de presa & infografic) unde prin spatele sălii se mustăcea când se vorbea de sutele de mii de views, afișări și abonați pe care influențatorii autohtoni le au. Nu pentru că e ceva în neregulă cu aceste cifre, ci pentru că grosul acestor cifre reprezintă o generație căreia îi este greu să vinzi ceva.

Azi de dimineață un reportaj de pe Pro Tv vorbea despre procentul de 23% dintre tinerii între 20 și 24 de ani care preferă să nu își continue studiile sau să nu se angajeze pentru că le este mai comod să stea pe ajutoare de la stat sau pe banii părințiilor.

Cred că acum o lună vedeam pe Facebook pe un prieten care se plângea de al 3-lea caz de tânăr care a renunțat la job în prima zi de muncă și încerca să înțeleagă ce naiba era în capul lor de au cedat atât de repede mai ales că job-ul era în zona de IT.

Pui toate astea cap la cap și începi să îți faci griji ca om de m…

Mirajul legumelor și fructelor de la țăran

Dacă te-ai uita în gura Internetului, ai putea să te juri că nu există legumă mai bună ca cea de la țăran. Că ăla o crește cum se făcea odinioară - cu mâinile și multă trudă - și cel mai probabil bio pentru că nivelul de tehnologizare se știe că e la nivelul Marii Uniri. Ajută și că o mână de hipsteri s-au apucat de agricultură și acum vând roșii cu povești demne de Oscaruri.

Problema e că realitatea stă puțin diferit. E mai scump la țărani și legumele nu prea sunt demne de pozat pe Instagram. Și nici n-au tot timpul quinoa. Și parcă au și program scurt și nu îi găsești la 10 seara. Și parcă îți aduci aminte că ai găsit niște viermi în cireșele alea luate anul trecut. Și parcă nici nu ai chef de conversație și tocmeală. Și multe alte scuze.

Gustul diferit nu îl contest, deși dacă e să fiu sincer diferență e doar între legumele românești vs cele străine, iar aia e lesne de explicat prin climă, sol și soiuri diferite. Nu sunt absurd și înțeleg că e vorba de produse diferite, mai ales i…

Cifrele primelor 3 săptămâni cu un cățel

Pentru că tot mă luase puțin la mișto Vali că mi-am luat câine pentru like-uri și engagement pe rețelele sociale, m-am gândit să aștern pe blog niște numere referitoare la ce înseamnă să îți iei un câine.

Poate ajută pe careva, poate nu - este un exercițiu interesant.

Costul inițial: cumpărat câine și niște basic stuff pe care să le aibă prin casă (mâncare pentru aproximativ 2 luni, pătură, țarc, castroane și pad-uri pe care să își facă nevoile): 3588 RON. O bună parte din costul ăsta reprezintă costul de achiziție în sine care poate să varieze în funcție de unde iei câine. Ca idee - diferența de preț între o canisă din Timișoara și una din București este de 1835 RON.

Costul cu entertainment pentru câine - jucărele, lesă și zgardă: 323 RON. Eu aici am avut noroc cu un prieten care mi-a dat o mulțime de prostioare care le-au rămas mici câinilor lui. În funcție de unde iei jucăriile respective, prețul poate să crească vertiginos. Când vine vorba de lesă și zgardă vă recomand să fiți zg…