Treceți la conținutul principal

Cel mai ieftin mod de a cumpăra like-uri pe Facebook!

Mă uitam zilele astea la toată nebunia cu Brâncuși pe Facebook. Poze peste poze cu sms-uri de 2 euro, posturi pe blog-uri care condamnă donatul sau încurajează oamenii să doneze și ei - fiecare are o părere și mai toate părerile bune deja au fost scrise. Cum să mulg și eu puțin subiectul ăsta? M-am trezit mult prea târziu să iau o poziție. Poziție care oricum a venit doar așa pentru că efect de turmă și până la urmă sunt doar 2 euro.

Apoi m-a trăznit.

La 8.90 lei, sms-ul pentru Cumințenia Pământului este cel mai eficient mod de a strânge like-uri pe Facebook. La mine a venit cam 0.74 lei pe like. M-am uitat prin ce am mai postat înainte și am cam așa:

  • gulaș de porc gătit la slow cooker - 1.07 lei pe like doar pentru ingrediente
  • pulled pork slow cooked hipstărește - 1.74 lei pe like (două sandvișuri și 3 beri)
  • event cu chef Foa - 5 lei pe like (mâncare, băutură + transport la event)
  • Street Food Festival - 2.18 lei (bilet, mâncare, băutură & transport)
  • luna pozată pe litoralul bulgăresc - 2.61 lei (cazare, drum și d-ale gurii)
  • Summerwell Festival - 2.64 pe like pentru poze multiple
  • papanași la un restaurant - 2.20 lei (mâncare și băutură)

Și exemplele pot continua la nesfârșit. 

Asta ca să nu iau în considerare hardware-ul (un Panasonic LX100) pe ultimile 200 de imagini uploadate pe Facebook care ar adăuga din start 15.5 lei la costul fiecărei poze. Să zicem că ăla e inclus. 

În condițiile astea e lesne de înțeles că un sms de 2 euro la 8833 este de departe cel mai eficient mod de a strânge like-uri pe Facebook. Nici măcar cei care critică nevoia de donații nu au cum să nege acest argument. 

Dacă mă mai întreabă careva de ce am donat asta o să le zic. Pentru like-uri și pentru că este ieftin. 


A photo posted by Daria (@dariastoian) on

Nici nu vreau să mă gândesc cât costă pe like imaginea de mai sus: acuarele, pensule, studio și ore de experiență...

Mai bine dona.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deschidere: Shoteria Stația Fantastică

Generația nouă de petrecăreți din Centrul Vechi a dat naștere unui concept interesant: fast bar-ul. Locul unde ajungi să bei ceva cu niște prieteni înainte de poposi într-un club. Așa de încălzit puțin și de intrat în spiritul de petrecere. E locul unde n-ai scaune să te parchezi la povești sau să zăbovești cu orele. Totul e pe repede înainte.

E suficient să ajungi o seară în Shoteria 1 - Stația de primă alcoolizare - să simți pe pielea ta cât de bine a prins. Grupuri și grupuri de oameni care vin să dea un shot - două înainte de a se duce regulamentar la 23:00 în club. Ajută și faptul că au varietate de shot-uri pentru toate gusturile, așa că nu mare e mirarea să vezi grupuri de fete cot la cot shot la shot cu grupuri de băieți.

Lucrurile au mers atât de bine în ăștia 2 ani de Shoteria 1 încât vineri au mai deschis un loc. De data asta s-au concentrat pe long drinks sau shotail-uri cum le zic ei. Un loc puțin mai măricel ca primul, dar sub același concept-umbrelă. Un loc unde să pet…

Monitoarele de gaming, 9 ani mai târziu

Săptămâna trecută am dat o fugă să văd cele mai noi monitoare de gaming de la Samsung și mi-am adus aminte de o întâmplare la un lan party de acum 9 ani. Ne-am strâns noi în sufrageria unui prieten și ne-am chinuit regulamentar să facem rețeaua să meargă. Pe vremea aia așa stăteau lucrurile, te strângeai, băgai niște bere și vreo 5 ore te chinuiai să vă vadă rețeaua pe toți.

Octavian Fulger de la WASD primise un monitor de gaming în teste și l-a adus la micul nostru lan party. Ca să înțelegeți ce însemna atunci un monitor de gaming, noi majoritatea încă eram pe monitoare cu tub. Era science fiction ideea de monitor led de gaming.

Ăsta mai avea în plus și comenzile pe touch. Incredibil. Nici nu apăruse prima generație de Iphone, touch-ul era la nivelul fantezist de tehnologie. Eh. Pleacă Fulger să ia niște ceva și ne lasă pe noi, maimuțele, cu monitorul cu touch.

Nu exagerez, cred că 30-40 de minute ne-am chinuit să îl pornim. Ceva nu se lega. Încercam să îl atingem în toate felurile …

Social Media Summit București 2017

S-au vorbit multe ieri la Social Media Summit, dar un lucru m-a bucurat enorm: Este oficial! Facebook Apps au murit și au fost declarate moarte în cadrul unei conferințe. Poate părea amuzant pentru unii, alții știau asta de 2-3 ani, dar e bine că în sfârșit putem închide capitolul ăsta rușinos din social media.

În rest, blogging-ul a fost declarat market standard și a ajuns într-o zonă de normalitate similară socialului (dpdv al canalelor de comunicare). Nu mai e nimic special să fii blogger, la fel cum toată lumea se așteaptă ca un brand să fie social. Viitorul stă sub semnul videoului și a creatorilor de conținut video. Vloggerii sunt factorul exotic de anul trecut pentru oamenii din comunicare.

Partea a doua a zilei a venit cu o inițiativă interesantă: introducerea în clasificarea ocupațiilor din România a job-urilor astea apărute în ultimii ani: ux designer, socia media manager, front end etc.

Insight-ul este unul destul de amuzant, mai toată lumea care lucrează pe un job din ace…