Treceți la conținutul principal

Secretul mutării fără bătaie de cap este să plătești

Citeam comentariile de la video-ul ăsta și cumva sentimentul general este că mutatul este undeva în top 5 cele mai urâte lucruri pe care poți să le faci în viață. N-aș putea să îmi dau cu părerea personal, dar la o întâlnire cu niște prieteni mi-a fost confirmat lucrul ăsta. Și e ciudat pentru că dacă te uiți la japonezi totul pare atât de ușor și ieftin.

Pentru 302 euro, cât se vehiculează în comentariile de pe YouTube că a costat tot ce se întâmplă în video, scapi total de grija mutării. Ei se ocupă de absolut tot - de la împachetare la rearanjare în noua locuință. Tot ce trebuie să faci tu e să le dai cheile și să te duci la birou.



Avem și noi servicii asemănătoare în București care fac mutări din acestea door to door. Celor de la MovingBox le-am cerut o evaluare fictivă pentru un apartament de 2 camere similar cu cel din video și prețurile erau tot pe acolo: 310 euro + costul cutiilor (5-10 lei cutia).  Nu știu dacă sunt la fel de perfecționiști ca japonezii, dar pentru ~400 de euro (ai nevoie cam de 25-30 de cutii) cost total parcă merită să scapi de o bătaie de cap.

Comentarii

  1. Eu am mutat chestii cu MovingBox și urmează o a treia "lucrare" cu ei. Îmi place maxim de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai luat door to door? Sunt la fel ca japonezii din mini documentar?

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce sa zic, avand in vedere cat de veche pare filmarea si formatul 4:3 pare sa fie ceva pre 2008.

    PS: Ai schimbat sistemul de comentarii -_-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Cam pe acolo. Estimările de preț erau făcute pe ofertele de anul ăsta.

      Am schimbat sistemul pentru că disqus au fost mârlani cu modul în care permiteau oamenilor să comenteze dacă nu aveau cont.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Ieri mi-am dat seama că folosesc greșit Netflix

Am primit ieri pe adresa redacției infograficul de mai sus și am fost surprins să descopăr că n-am văzut nici măcar un episod din serialele care au fost cele mai devorate și savurate de români. Ce naiba e în neregulă cu mine?

Eu dacă aș face un top ochiometric prin ce am în viewing history, acesta ar arăta cam așa pe zona de seriale:
The Good PlaceGlowStar Trek DiscoveryThe Good WitchThe Seven Deadly SinsAscensionCastleveniaArcherShadowhunters: The Mortal Instruments13 Reasons Why
După cum se vede, n-are nicio legătură cu ce apare în imaginea de mai sus. Un ochi mai ager probabil va observa că în lista mea apare 13 Reasons Why, dar în apărarea mea pot spune că eu personal nu m-am uitat la el și cineva din casă ar trebui să învețe mai bine magia asta cu profile diferite...
Topul meu îl recomand cu mâna pe inimă pentru că știu ce bijuterii am prin el, deși între noi fie vorba ar trebui să îmi fie rușine maximă pentru copia adolescentină după Underworld numită Shadowhunters. Asta e. În v…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …