Treceți la conținutul principal

Stau si ma uit la telenovele

Sa innebunesc de nu ...

Si nu e vorba de telenovele la la mica cutie neagra numite televizor .... ci la telenovele din blogosfera romaneasca. OooooOOooo da inca un post legat de blogosfera!

Pana acum vreo 4-5 luni ( chiar dupa blogfest ) eram mic naiv si credeam ca toata lumea din blogosfera e simpatica si vorbeste deschis fara inhibitii sau mici rautati. Dar nu e tocmai asa ... dintr`o multitudine de motive.

Stau si ma uit la ce s`a ajuns ... A list blogger - brand personal - CEO blogging ... pe mine ma amuza inclestarea asta de orgolii .... si mici rautati. De la ce a pornit asta? pai eu am senzatia ca de la blogfest ... in loc lumea sa considere castigatorii ca fiind mai populari decat restul ... au asociat notiunea de castigator cu "mai bun". De aici am senzatia ca a pornit tot ... de ce ala e A list blogger ... ba ca ala e si brand personal ... ba ca e stats whore ... ba ca e naspa mic si urat ... tot felul de personal vendettas.

De unde nevoia asta? Adica cunosteam de mult fenomenul omniprezent pe blogurile CEO ... eu nu le citeam ... nu ma interesa. Dar acum problema e ca s`a trecut la chestia asta si pe blogurile personale.... fiecare are senzatia ca poate sa acorde titluri si sa caracterizeze cum vrea blogosfera ( sa nu vorbim de ipocrizie, aici ca ma simt cu musca pe basca ) .
Hai sa zicem ca am acceptat faza cu Alist blogger ( unii sunt mai de succes altii nu ... ) .. e oke ai peste 200 sau 300 vizitatori pe zi unici ... esti blogger de succes. Atentia captata de cuvantul asta e de`a dreptul obsesiva ... toata lumea vrea sa fie Alist blogger ... but why? no free cookies baby ...

Acum mai nou se vorbeste de brand personal ... care din Alist bloggers sunt de fapt un brand personal. Si mai ales cum sa te incadrezi pe nush ce nisa si sa iti valorifici cat mai bine brandul personal. Cand aud asta ... stau ca vitelul la poarta 9 si ma gandesc " cand am renuntat la a mai scrie de placere .... si cand deja am ajuns consideram branduri/formatori de opinie and stuff ?" .

De ce trebuie sa depunem efort pentru un brand personal? pe mine asta ma deranjeaza ... ca lumea vorbeste cum sa isi valorifice cat mai bine brandul personal. Nu inteleg de ce trebuie sa faci ceva special pentru brandul personal ... nu inteleg de ce iti pierzi credibilitatea daca nu te autocenzurezi .... spunand doar ce se asteapta lumea sa spui? Mi se pare normal ca pe un blog personal daca vreau sa imi exprim nush ce fantezie cu animale moarte si congelate.. sa o fac fara sa ma intereseze ca imi afecteaza brandul personal.

Cultivare asta a personalitatii virtuale mi se pare stupida.... la fel de stupid mi s`a parut sfatul legat de stricarea imaginii mele cand scriu despre sex. Chestia aia pot spune ca m`a socat ... cum adica sa imi strice imaginea ceva ce chiar gandesc si cred ? Cititorii nu sunt pregatiti pentru asta? Why whould i care? Nu fac asta pentru ei ...

Ce mi se pare mai grav e dezasocierea de anumite personaje din blogosfera doar din simplul motiv ca strica brandului personal. How whorish can that be?

Nici nu vreau sa intru in subiectele "ce cred eu despre mine ... si cum arat asta pe blog " sau " ala e prost hai sa rad de el pe blog " .... mi s`ar parea inutila chestia asta.

Am ajuns sa urasc linkrollul ... si mai ales nevoia de a ajunge in linkrolul nush carui blogger faimos , bogat , destept si vaccinat. De ce toata lumea vrea faima ? reunume ? recunoastere?

Mie momentan imi este suficienta replica " Ah nihasa ... te stiu ... dar nu te citesc " replica cu care m`am obisnuit la intalniri de blogeri. Si asa de final ... soft pr0n ivil bunny nu e un brand ... e doar o stare de spirit. Alist blogger ... out ! :)

Comentarii

  1. si acum o sa inceapa sa curga comentariile de genul:"esti invidios ca nu esti a-list,ca nu ai fost tu cu ideea de brand" si bla bla bla.

    RăspundețiȘtergere
  2. si uite ca toate comentariile au fost pozitive... oricat mi-ar placea mie sa fiu gica-contra, acum sunt de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Baaaaaaaaaaa fraiere, n-o sa ajungi niciodata in alist (ce-o fi aia), da' mai ai o sansa sa te faci CEO (ce-o fi si aia). Si nu mai scrie despre sex, scrie si tu parerea ta despre politica mondiala si interventia fortelor imperialiste in tarile mici si necajite, si scoate dracului iepurele ala de unde apare ca ma enervez si te scot din blogroll, obsedatu' dreaq!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dude, pt tine poate nu conteaza, dar pt unii toate notiunile astea bizare si snoabe sunt vitale...(CEO brand personal yach...).Si nu numai in blogosfera, ci si in viata. E o chestie naiva sa sustii ca nu exista bloggeri/oameni obsedati de notorietate&shit (si notorietatea celor cu notorietate duce la discriminarea celor fara notorietate, cum ai zis si tu).
    De acord, nu ar trebui sa fie asa, dar ESTE
    P.S. chiar inainte sa-ti citesc postul am scris si eu sth blogosfera related la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. e noua moda sa fi (aspirant la) titlul de a-list blogger si ce ai mai zis tu pe acolo. prea mult zgomot pentru nimic si cu "cotatiile" astea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru cei care nu au uitat de unde au pornit [au început să scrie ceea ce gândesc şi simt (pt a se destinde, pt a-şi face ordine în gânduri etc etc), nu ceea ce prinde bine audienţei...că altfel am lua ziare şi reviste şi alte kkturi de la chioşcuri ca să citim]:

    U rulz (including Nihasa)! Keep going ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fim seriosi. La sfarsitul zilei blogareala tot o chestie narcisista ramane.

    RăspundețiȘtergere
  8. @nenorocitu:
    Hmm...n-aş zice. Sunt multe lucruri pe care le afli despre o persoană de pe blogul acesteia şi astfel ai şansa să o cunoşti/înţelegi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aparent sunt Alist blogger ... nici macar nu trebuie sa simulez un orgasm intelectual ca as aspira la asa ceva...


    Cat despre cultivarea brandului personal .... mi se pare ca e identica cu stimularea musculara la sala .... sa nu zic tras de fiare sa ma placa gajicile sa moara sa faca.



    Pana la urma totul se reduce la epenis nu ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai folosi cuvintele "reduce" si "penis" in aceeasi propozitie, ca nu stii cind te loveste beleaua :))

    RăspundețiȘtergere
  11. nihasa, ai o bere de la mine! sunt perfect de acord cu tine ca lumea a inceput sa se ia prea in serios si s-o arda aiurea cu termeni de genul celor mentionati de tine... wtf, bloggin' is just for fun!

    RăspundețiȘtergere
  12. bravo iepurasule! si eu am scris de "brandurile" astea care se tot formeaza doar in mintea acelor persoane obsedate de personalitatea lor. Mie personal mi se pare simpatici si patetici astia care incearca sa-si creeze un brand personal. Cat despre tine, eu te-am intalnit si te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Blogging is fun, blogging is trendy!

    RăspundețiȘtergere
  14. nu dau nume ca ce am scris aici nu vizeaza anumite persoane ci mai degraba e o tendinta generala .... a anumitor persoane :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. mua. atat. a list blogger. sunt singura persoana din ünde_naiba_sunt_ghilimelele_pe_tastatura_asta blogosfera care e oblivious la chestiile astea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. pai sa ai blog e deja o moda, sunt peste o mie parca. nu mai esti "tare" daca ai blog, ci doar daca esti in top A. [ex: inainte daca aveai orice masina erai "tare", acum iti trebuie un bmw]. asa e si cu blogurile...
    va trece si moda asta si vor ramine cei care scriu din placere/pasiune

    RăspundețiȘtergere
  17. deci acum toti cei nemerituosi, analfabeti, neinspirati, care si-au bagat bocancii nespalati in aceasta lume pura a iepurasilor vor sari pe geam, isi vor arde hardurile, se vor calugari...


    OR WHAT ?

    RăspundețiȘtergere
  18. eu zic sa facem o potera sa ii vanam pe toti

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca de la .. "Revolutia blogurilor" care de fapt n-a insemnat nimic si era o prelegere pentru incepatori .. lumea a inceput sa-si ia rolul in serios ... si eu am vazut tendinta .. toata lumea intreaba de ce se citeste blogu lui si ce sa mai puna, de parca .. cei ce veneau pana acuma nu veneau ca gaseau ceea ce cautau, acum de ce mai intreaba ?

    probabil ca da .. va trece si perioada aceasta si vor ramane doar cei ce scriu de placere...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Condimental de Calif vis a vis de Camera de Comerț

Când sfânta treime a rotisorului din Centrul Vechi s-a destrămat, atunci când Calif și Divan și-au luat tălpășița că erau în clădiri cu risc seismic, am trăit o adevărată dramă. Unde îmi voi rezolva eu poftele nocturne? Mai ales că și Dristorul de la Budapesta a făcut ceva pași spre Tineretului.

Cumva parcă toți s-au vorbit și m-au părăsit. Am mai încercat eu din când în când să îi mai vizitez pe la Iancului, Romană și Tineretului, dar de multe ori era peste mână. Trebuia să mă duc special pentru ei în zona aia, lucru care cam știrbea din pofta ad hoc a kebabului.

 Soarele a venit și pe strada mea. Acum vreo săptămână am văzut un Condimental de Calif la 2-3 minute de mine și n-am știut de unde să îl apuc că era închis și nu părea să fie operațional încă. Norocul mi-a surâs ca aseară să îl găsesc deschis și i-am trecut pragul cu emoția unul prichindel în prima zi de școală.


Am luat un Dill Kebab de vită, un Kebun și o limonadă. Un ce? Un Kebun - chestia din poza de mai sus: pui, humus…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…

Adevăratul joc pe care trebuie să îl câștigi pe Internet e "Cât de mult reziști până o să dai de gard"

Umblă o vorbă prin târg că pe Internet e bine să ai ultimul argument, semn că ai câștigat. Mă face să râd asta. Odată ce deja ai întrat în conflict ai pierdut jocul cu adevărat important. Lasă-i pe amatorii ăștia să se certe ca berbecii, tu ești în liga mare. Liga celor care n-au dat-o încă de gard pe Internet.+

Am o venerabilă vârstă de activitate socială pe Internet, încă de pe vremea când treaba asta nu se numea social, și am văzut destule cazuri de oameni care s-au dus full retard într-o slăbiciune de moment.

Oameni pe care îi cunoșteam online de ani de zile, pe care într-o oarecare măsură îi urmăream și păreau că au un mod de gândire sănătos asemănător cu al meu, au luat-o pe arătură dintr-o problemă de genul care țin ocupat Internetul câte 5-6 zile.

Ăla e un moment în care trebuie să recunosc că mă bucur. S-au ascuns ei ce s-au ascuns, păreau că o duc bine pe listele jocului celor care n-au dat-o de gard încă și buuuum au ieșit din joc. Cei mai stilați au o ieșire atât de spect…