Treceți la conținutul principal

Stau si ma uit la telenovele

Sa innebunesc de nu ...

Si nu e vorba de telenovele la la mica cutie neagra numite televizor .... ci la telenovele din blogosfera romaneasca. OooooOOooo da inca un post legat de blogosfera!

Pana acum vreo 4-5 luni ( chiar dupa blogfest ) eram mic naiv si credeam ca toata lumea din blogosfera e simpatica si vorbeste deschis fara inhibitii sau mici rautati. Dar nu e tocmai asa ... dintr`o multitudine de motive.

Stau si ma uit la ce s`a ajuns ... A list blogger - brand personal - CEO blogging ... pe mine ma amuza inclestarea asta de orgolii .... si mici rautati. De la ce a pornit asta? pai eu am senzatia ca de la blogfest ... in loc lumea sa considere castigatorii ca fiind mai populari decat restul ... au asociat notiunea de castigator cu "mai bun". De aici am senzatia ca a pornit tot ... de ce ala e A list blogger ... ba ca ala e si brand personal ... ba ca e stats whore ... ba ca e naspa mic si urat ... tot felul de personal vendettas.

De unde nevoia asta? Adica cunosteam de mult fenomenul omniprezent pe blogurile CEO ... eu nu le citeam ... nu ma interesa. Dar acum problema e ca s`a trecut la chestia asta si pe blogurile personale.... fiecare are senzatia ca poate sa acorde titluri si sa caracterizeze cum vrea blogosfera ( sa nu vorbim de ipocrizie, aici ca ma simt cu musca pe basca ) .
Hai sa zicem ca am acceptat faza cu Alist blogger ( unii sunt mai de succes altii nu ... ) .. e oke ai peste 200 sau 300 vizitatori pe zi unici ... esti blogger de succes. Atentia captata de cuvantul asta e de`a dreptul obsesiva ... toata lumea vrea sa fie Alist blogger ... but why? no free cookies baby ...

Acum mai nou se vorbeste de brand personal ... care din Alist bloggers sunt de fapt un brand personal. Si mai ales cum sa te incadrezi pe nush ce nisa si sa iti valorifici cat mai bine brandul personal. Cand aud asta ... stau ca vitelul la poarta 9 si ma gandesc " cand am renuntat la a mai scrie de placere .... si cand deja am ajuns consideram branduri/formatori de opinie and stuff ?" .

De ce trebuie sa depunem efort pentru un brand personal? pe mine asta ma deranjeaza ... ca lumea vorbeste cum sa isi valorifice cat mai bine brandul personal. Nu inteleg de ce trebuie sa faci ceva special pentru brandul personal ... nu inteleg de ce iti pierzi credibilitatea daca nu te autocenzurezi .... spunand doar ce se asteapta lumea sa spui? Mi se pare normal ca pe un blog personal daca vreau sa imi exprim nush ce fantezie cu animale moarte si congelate.. sa o fac fara sa ma intereseze ca imi afecteaza brandul personal.

Cultivare asta a personalitatii virtuale mi se pare stupida.... la fel de stupid mi s`a parut sfatul legat de stricarea imaginii mele cand scriu despre sex. Chestia aia pot spune ca m`a socat ... cum adica sa imi strice imaginea ceva ce chiar gandesc si cred ? Cititorii nu sunt pregatiti pentru asta? Why whould i care? Nu fac asta pentru ei ...

Ce mi se pare mai grav e dezasocierea de anumite personaje din blogosfera doar din simplul motiv ca strica brandului personal. How whorish can that be?

Nici nu vreau sa intru in subiectele "ce cred eu despre mine ... si cum arat asta pe blog " sau " ala e prost hai sa rad de el pe blog " .... mi s`ar parea inutila chestia asta.

Am ajuns sa urasc linkrollul ... si mai ales nevoia de a ajunge in linkrolul nush carui blogger faimos , bogat , destept si vaccinat. De ce toata lumea vrea faima ? reunume ? recunoastere?

Mie momentan imi este suficienta replica " Ah nihasa ... te stiu ... dar nu te citesc " replica cu care m`am obisnuit la intalniri de blogeri. Si asa de final ... soft pr0n ivil bunny nu e un brand ... e doar o stare de spirit. Alist blogger ... out ! :)

Comentarii

  1. si acum o sa inceapa sa curga comentariile de genul:"esti invidios ca nu esti a-list,ca nu ai fost tu cu ideea de brand" si bla bla bla.

    RăspundețiȘtergere
  2. si uite ca toate comentariile au fost pozitive... oricat mi-ar placea mie sa fiu gica-contra, acum sunt de acord cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Baaaaaaaaaaa fraiere, n-o sa ajungi niciodata in alist (ce-o fi aia), da' mai ai o sansa sa te faci CEO (ce-o fi si aia). Si nu mai scrie despre sex, scrie si tu parerea ta despre politica mondiala si interventia fortelor imperialiste in tarile mici si necajite, si scoate dracului iepurele ala de unde apare ca ma enervez si te scot din blogroll, obsedatu' dreaq!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dude, pt tine poate nu conteaza, dar pt unii toate notiunile astea bizare si snoabe sunt vitale...(CEO brand personal yach...).Si nu numai in blogosfera, ci si in viata. E o chestie naiva sa sustii ca nu exista bloggeri/oameni obsedati de notorietate&shit (si notorietatea celor cu notorietate duce la discriminarea celor fara notorietate, cum ai zis si tu).
    De acord, nu ar trebui sa fie asa, dar ESTE
    P.S. chiar inainte sa-ti citesc postul am scris si eu sth blogosfera related la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. e noua moda sa fi (aspirant la) titlul de a-list blogger si ce ai mai zis tu pe acolo. prea mult zgomot pentru nimic si cu "cotatiile" astea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru cei care nu au uitat de unde au pornit [au început să scrie ceea ce gândesc şi simt (pt a se destinde, pt a-şi face ordine în gânduri etc etc), nu ceea ce prinde bine audienţei...că altfel am lua ziare şi reviste şi alte kkturi de la chioşcuri ca să citim]:

    U rulz (including Nihasa)! Keep going ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fim seriosi. La sfarsitul zilei blogareala tot o chestie narcisista ramane.

    RăspundețiȘtergere
  8. @nenorocitu:
    Hmm...n-aş zice. Sunt multe lucruri pe care le afli despre o persoană de pe blogul acesteia şi astfel ai şansa să o cunoşti/înţelegi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aparent sunt Alist blogger ... nici macar nu trebuie sa simulez un orgasm intelectual ca as aspira la asa ceva...


    Cat despre cultivarea brandului personal .... mi se pare ca e identica cu stimularea musculara la sala .... sa nu zic tras de fiare sa ma placa gajicile sa moara sa faca.



    Pana la urma totul se reduce la epenis nu ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai folosi cuvintele "reduce" si "penis" in aceeasi propozitie, ca nu stii cind te loveste beleaua :))

    RăspundețiȘtergere
  11. nihasa, ai o bere de la mine! sunt perfect de acord cu tine ca lumea a inceput sa se ia prea in serios si s-o arda aiurea cu termeni de genul celor mentionati de tine... wtf, bloggin' is just for fun!

    RăspundețiȘtergere
  12. bravo iepurasule! si eu am scris de "brandurile" astea care se tot formeaza doar in mintea acelor persoane obsedate de personalitatea lor. Mie personal mi se pare simpatici si patetici astia care incearca sa-si creeze un brand personal. Cat despre tine, eu te-am intalnit si te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Blogging is fun, blogging is trendy!

    RăspundețiȘtergere
  14. nu dau nume ca ce am scris aici nu vizeaza anumite persoane ci mai degraba e o tendinta generala .... a anumitor persoane :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. mua. atat. a list blogger. sunt singura persoana din ünde_naiba_sunt_ghilimelele_pe_tastatura_asta blogosfera care e oblivious la chestiile astea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. pai sa ai blog e deja o moda, sunt peste o mie parca. nu mai esti "tare" daca ai blog, ci doar daca esti in top A. [ex: inainte daca aveai orice masina erai "tare", acum iti trebuie un bmw]. asa e si cu blogurile...
    va trece si moda asta si vor ramine cei care scriu din placere/pasiune

    RăspundețiȘtergere
  17. deci acum toti cei nemerituosi, analfabeti, neinspirati, care si-au bagat bocancii nespalati in aceasta lume pura a iepurasilor vor sari pe geam, isi vor arde hardurile, se vor calugari...


    OR WHAT ?

    RăspundețiȘtergere
  18. eu zic sa facem o potera sa ii vanam pe toti

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca de la .. "Revolutia blogurilor" care de fapt n-a insemnat nimic si era o prelegere pentru incepatori .. lumea a inceput sa-si ia rolul in serios ... si eu am vazut tendinta .. toata lumea intreaba de ce se citeste blogu lui si ce sa mai puna, de parca .. cei ce veneau pana acuma nu veneau ca gaseau ceea ce cautau, acum de ce mai intreaba ?

    probabil ca da .. va trece si perioada aceasta si vor ramane doar cei ce scriu de placere...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…