Treceți la conținutul principal

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza


Fix când am intrat în concediul de sărbători, primesc un email ca s-a lansat o nouă bere nepasteurizată. Făcută doar cu ingrediente românești și după o rețetă originală - primul aspect e unul interesant, al doilea mi se pare irelevant. Zic interesant pentru că știu că noi stăm cam prost la capitolul ingrediente de bere, motiv pentru care toți producătorii de bere artizanală importă mai tot ce au nevoie.

Rețeta, originală sau nu, este irelevantă pentru consumator: gustul e cel care contează. Cu asta în minte, tot am încercat să îmi fac un drum pe la Penny să văd ce au născocit. Am reușit abia în weekend-ul ce a trecut când m-am dus chitit să testez noua bere.

Primul lucru care m-a impresionat a fost eticheta pentru că e chipeșă și îi stă bine la raft, dar care din păcate mă duce puțin cu gândul la bere fără alcool că ea de obicei are atât de mult albastru. Al doilea lucru a fost prețul: 1.99 lei. Ieftinache spre îngrijorător de ieftinache. Am balotat 6 doze în coșul de cumpărături pentru că dacă e bine să fie bine, iar dacă e rău să aibă de unde să fie rău.

Am ajuns acasă, am lăsat-o să se odihnească nițel pe balcon pentru a ajunge la o temperatură optimă de consum și m-am apucat să dau cu aspiratorul prin casă vreo 30-40 de minute. După, vizibil obosit și cu o sete tipică românului care a făcut ceva muncă fizică, m-am tolănit pe canapea și am desfăcut prima doză haiducească.

Ca să nu o lungesc mult, a intrat. Berea nu este cine știe ce capodoperă, dar de răcorit te răcorește. Dacă ar fi să îi dau o notă, ar fi ceva de genul 4 din 10. Berea Haiduc nu este vreun chilipir la prețul de 2 lei, dar merge abuzată fără să te doară capul sau să te baloneze. Personal nu aș recomanda experiența niciunul fin degustător de beri de import, dar să fim serioși.

Dacă ești genul ăla de persoană probabil că nu aveai nevoie de review-ul ăsta să știi că n-are rost să compari o bere de 6-7 lei cu una de 2. Berea Haiduc o compari cu segmentul ăla super ieftin și acolo te întrebi dacă reușește să scoată capul afară din turma berilor sub 2 lei. Cred că reușește prin faptul că e singura, cred, nepasteurizată dintre ele. Asta dacă aspectul ăsta al pasteurizării contează pentru tine. Pentru mine nu prea, berile noastre nepasteurizate cred că ar trebui să rămână la butoi și atât. Nu este aceeași experiență la sticlă/doză.

Dar cred că m-am lungit suficient cu review-ul ăsta. A fost ok spre mai bine mai pui un leu să iei ceva mai bun, dar leul ăla în plus reprezintă încă 3 Haiduci la un six pack de bere de 3 lei. Sunt oameni pentru care asta e lucrul care contează cel mai mult, iar oamenii ăia or să aprecieze o nepasteurizată atât de ieftină.

#nimicgreșit

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

The Irishman: hai un opt din zece

Cuprins de o neașteptată mândrie națională, aseară m-am uitat la "The Irishman". Mai mult forțat pentru că m-am convins că nu sunt în target după ce am citit vreo câteva review-uri. Cu toate astea am cedat într-un moment temporar de slăbiciune. Patru ore jumătate mai târziu eram la fel de entuziasmat de film ca în momentul în care am apăsat play.

De ce?

Pentru că subiectul filmului nu e ceva ce m-a pasionat vreodată. Am văzut și eu ca tot omul seria The Godfather și ceva Sopranos, ba chiar am și jucat niște Mafia la viața mea, dar nu pot spune că am făcut vreo pasiune pe subiectul ăsta.

Poate și din cauza aceasta mi se pare că filmul a fost mai încet decât ar fi trebuit să fie sau mai bine spus că a durat semnificativ mai mult decât poate era necesar. Raportat la un film de cinematograf. Și asta mi se pare că toată lumea greșește prin review-uri: îl compară cu ceva ce ar vedea la cinema.

The Irishman mi s-a părut că a fost de la început gândit pentru Netflix. Pentru văzut ac…

Prăjeală românească

Am citit (link) despre producțiile record de ulei alimentar reciclat în supermarketurile Auchan și m-am crucit. Cred că s-au crucit și ei

10 000 litri de ulei alimentar colectat pentru reciclare în toate cele 33 de magazine. Prag pe care sperau să îl depășească la sfârșitul lui 2020!!!

De fapt le-a luat doar 5 săptămâni să treacă de 10k după ce au extins programul în toată țara și au avut o campanie care oferea produse pentru fiecare 0.5 litri de ulei adus pentru reciclat.

Vă dați seama câte șnițele cu cartofi prăjiți și-au dat viața pentru a atinge performanța asta?

Eu cred că mă chinui de 2-3 ani să umplu un borcan de 750 ml cu ulei alimentar și nu prea îmi iese treaba. Am ajuns la performanța de mi-a și expirat o sticlă de ulei de floarea soarelui după o chinuitoare vacanță prezidențială de vreo doi ani.

În rest, să trăiască tigăile anti-aderente cumpărate la Black Friday-uri. Două-trei-picături de ulei și mi-am făcut treaba. Când am chef să o ard arogant scot grill-ul electric ș…