Treceți la conținutul principal

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza


Fix când am intrat în concediul de sărbători, primesc un email ca s-a lansat o nouă bere nepasteurizată. Făcută doar cu ingrediente românești și după o rețetă originală - primul aspect e unul interesant, al doilea mi se pare irelevant. Zic interesant pentru că știu că noi stăm cam prost la capitolul ingrediente de bere, motiv pentru care toți producătorii de bere artizanală importă mai tot ce au nevoie.

Rețeta, originală sau nu, este irelevantă pentru consumator: gustul e cel care contează. Cu asta în minte, tot am încercat să îmi fac un drum pe la Penny să văd ce au născocit. Am reușit abia în weekend-ul ce a trecut când m-am dus chitit să testez noua bere.

Primul lucru care m-a impresionat a fost eticheta pentru că e chipeșă și îi stă bine la raft, dar care din păcate mă duce puțin cu gândul la bere fără alcool că ea de obicei are atât de mult albastru. Al doilea lucru a fost prețul: 1.99 lei. Ieftinache spre îngrijorător de ieftinache. Am balotat 6 doze în coșul de cumpărături pentru că dacă e bine să fie bine, iar dacă e rău să aibă de unde să fie rău.

Am ajuns acasă, am lăsat-o să se odihnească nițel pe balcon pentru a ajunge la o temperatură optimă de consum și m-am apucat să dau cu aspiratorul prin casă vreo 30-40 de minute. După, vizibil obosit și cu o sete tipică românului care a făcut ceva muncă fizică, m-am tolănit pe canapea și am desfăcut prima doză haiducească.

Ca să nu o lungesc mult, a intrat. Berea nu este cine știe ce capodoperă, dar de răcorit te răcorește. Dacă ar fi să îi dau o notă, ar fi ceva de genul 4 din 10. Berea Haiduc nu este vreun chilipir la prețul de 2 lei, dar merge abuzată fără să te doară capul sau să te baloneze. Personal nu aș recomanda experiența niciunul fin degustător de beri de import, dar să fim serioși.

Dacă ești genul ăla de persoană probabil că nu aveai nevoie de review-ul ăsta să știi că n-are rost să compari o bere de 6-7 lei cu una de 2. Berea Haiduc o compari cu segmentul ăla super ieftin și acolo te întrebi dacă reușește să scoată capul afară din turma berilor sub 2 lei. Cred că reușește prin faptul că e singura, cred, nepasteurizată dintre ele. Asta dacă aspectul ăsta al pasteurizării contează pentru tine. Pentru mine nu prea, berile noastre nepasteurizate cred că ar trebui să rămână la butoi și atât. Nu este aceeași experiență la sticlă/doză.

Dar cred că m-am lungit suficient cu review-ul ăsta. A fost ok spre mai bine mai pui un leu să iei ceva mai bun, dar leul ăla în plus reprezintă încă 3 Haiduci la un six pack de bere de 3 lei. Sunt oameni pentru care asta e lucrul care contează cel mai mult, iar oamenii ăia or să aprecieze o nepasteurizată atât de ieftină.

#nimicgreșit

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Populare în ultima săptămână

Cele 10 lucruri care îți vor distruge restaurantul

Pe la începutul anului s-a deschis pe lângă mine un loc care avea potențial să devină destinația favorită de ieșit la bere pe vreme rea sau friguroasă. Începuseră bine și cred că nu era săptămână în care să merg pe acolo de cel puțin două ori.

Lucrurile au mers așa o perioadă și păreau că vor rezista primului an în probabil cea mai saturată zona de going out a Bucureștiului. Asta până când n-a mai mers. Nu s-au curățat, dar am fost acum vreo două zile p-acolo și cam bătea vântul. Aveau doar două mese ocupate din 25 cât cred că are pe două etaje. 
Și probabil că patronul nu înțelege cum a ajuns în situația asta în nici măcar jumătate de an de la lansare așa că m-am gândit să îl ajut cu niște răspunsuri. Nu exact despre pub-ul lui restaurant, dar prin listă probabil că va regăsi câteva greșeli pe care le-a făcut și el.

1. Muzica care este mult prea tare. Ăsta e un blestem al nostru ca specie pentru că nu reușim să înțelegem că omul nu prea are chef de țipat peste masă atunci când mănân…

Lași bacșiș la Uber Eats? Foodpanda? Glovo?

Eu nu.

Până azi de dimineață credeam că asta e normalitatea serviciului. Pentru că de fapt de asta plătești taxa aia de livrare pentru a scăpa de căutat mărunt prin casă. Faci comanda, îți ajunge acasă, zici mulțumesc și gata.

Dar simt cum mă îngrop încet-încet. După ce că nu las bacșiș la serviciile astea ce au incluse taxe de livrare, atunci când las la alea cu livrare gratuită o fac sub forma a câtorva lei - cam 5% din comandă.

Îmi dau seama că sunt o persoană îngrozitoare, dar nu prea înțeleg de ce trebuie să recompensez pe cineva că și-a făcut treaba pentru care a fost plătit - direct din taxa de livrare sau din salariul pe care îl primește de la take away.

Înțeleg că dacă i-am complicat viața celui care livrează și implicit i-am mâncat mai mult timp decât necesita comanda este de obraz să recompensez timpul acela extra pe care l-a pierdut cu mine, dar altfel de ce i-aș lăsa bacșiș?

Ca să fiu sincer, până să îl văd pe Marius de la bucharestBIKEtraffic primind 5 lei la prima coma…

În marketing există prezumția de nevinovăție?

Adică dacă eu am impresia că tu ai făcut ceva ilegal pentru a îți promova afacerea, dar este destul de improbabil ca cineva să poată demonstra asta, pot să te consider din prima vinovat sau chiar trebuie dovezi palpabile? Vorba aia, nu se apucă nimeni să îți facă campanie de awareness pentru că te urăște.

Asta e dilema mea de azi și am un exemplu concret cunoscut bucureștenilor.

Pe de-o parte Capitala s-a umplut în ultimele două luni de graffiti-uri cu "I ❤️ Buchetino", pe de alta florăria de luxBuchetino zice că nu are nicio legătură sau că ești cont fals vechi de 10 ani dacă le zici ceva de presupusul vandalism.

Chit că are sediul la nici 350 de metri de graffiti-ul de pe Biblioteca Națională a României și că e singurul brand cu numele asta din țară. Chit că formularea asta a mai folosit-o anul trecut magazinul din Londra sau tatăl antreprenoarei acum vreo două zile. N-au fost ei.

Și chiar dacă există o urmă de îndoială, n-ai cum să fii sigur fără dovezi.

Acum între noi f…