Treceți la conținutul principal

Lansare: Bere Haiduc de la PENNY Market la 2 lei doza


Fix când am intrat în concediul de sărbători, primesc un email ca s-a lansat o nouă bere nepasteurizată. Făcută doar cu ingrediente românești și după o rețetă originală - primul aspect e unul interesant, al doilea mi se pare irelevant. Zic interesant pentru că știu că noi stăm cam prost la capitolul ingrediente de bere, motiv pentru care toți producătorii de bere artizanală importă mai tot ce au nevoie.

Rețeta, originală sau nu, este irelevantă pentru consumator: gustul e cel care contează. Cu asta în minte, tot am încercat să îmi fac un drum pe la Penny să văd ce au născocit. Am reușit abia în weekend-ul ce a trecut când m-am dus chitit să testez noua bere.

Primul lucru care m-a impresionat a fost eticheta pentru că e chipeșă și îi stă bine la raft, dar care din păcate mă duce puțin cu gândul la bere fără alcool că ea de obicei are atât de mult albastru. Al doilea lucru a fost prețul: 1.99 lei. Ieftinache spre îngrijorător de ieftinache. Am balotat 6 doze în coșul de cumpărături pentru că dacă e bine să fie bine, iar dacă e rău să aibă de unde să fie rău.

Am ajuns acasă, am lăsat-o să se odihnească nițel pe balcon pentru a ajunge la o temperatură optimă de consum și m-am apucat să dau cu aspiratorul prin casă vreo 30-40 de minute. După, vizibil obosit și cu o sete tipică românului care a făcut ceva muncă fizică, m-am tolănit pe canapea și am desfăcut prima doză haiducească.

Ca să nu o lungesc mult, a intrat. Berea nu este cine știe ce capodoperă, dar de răcorit te răcorește. Dacă ar fi să îi dau o notă, ar fi ceva de genul 4 din 10. Berea Haiduc nu este vreun chilipir la prețul de 2 lei, dar merge abuzată fără să te doară capul sau să te baloneze. Personal nu aș recomanda experiența niciunul fin degustător de beri de import, dar să fim serioși.

Dacă ești genul ăla de persoană probabil că nu aveai nevoie de review-ul ăsta să știi că n-are rost să compari o bere de 6-7 lei cu una de 2. Berea Haiduc o compari cu segmentul ăla super ieftin și acolo te întrebi dacă reușește să scoată capul afară din turma berilor sub 2 lei. Cred că reușește prin faptul că e singura, cred, nepasteurizată dintre ele. Asta dacă aspectul ăsta al pasteurizării contează pentru tine. Pentru mine nu prea, berile noastre nepasteurizate cred că ar trebui să rămână la butoi și atât. Nu este aceeași experiență la sticlă/doză.

Dar cred că m-am lungit suficient cu review-ul ăsta. A fost ok spre mai bine mai pui un leu să iei ceva mai bun, dar leul ăla în plus reprezintă încă 3 Haiduci la un six pack de bere de 3 lei. Sunt oameni pentru care asta e lucrul care contează cel mai mult, iar oamenii ăia or să aprecieze o nepasteurizată atât de ieftină.

#nimicgreșit

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…

Notițe după Digitalium 2018

N-am mai fost de mult la o conferință doar cu vorbitori străini așa că vineri la Digitalium m-am pus pe luat notițe la ce se prezenta pe scenă. Accentul a fost mai mult pe pragmatism și rețete de succes decât pe emoție și inspirație. Din cauza asta și notițele sunt un mix de banalități amestecate cu sfaturi bune stropite cu niște cifre ce ar arăta bine într-o prezentare.

De fapt ăsta e și principalul motiv pentru care mai merg ocazional la astfel de conferințe: îmi face treaba mai ușoară în a convinge clienții că ceea ce zic e corect. Poate suna stupid, dar în industria asta de social media o poza a unui slide de la o conferință te poate ajuta enorm. Dar m-am scuzat destul așa că hai să trecem prin notițele luate.

Facebook:

Messenger is the new customers service. Majoritatea conținutului postat de brand-uri este extrem de plictisitor atât ca mesaj cât și ca realizare creativăConținutul realizat ar trebui să răspundă pozitiv la una din următoarele întrebări: Does it makes me smile? Does…

Și ce faci cu ăla care trișează în jocuri?

Dacă te joci suficient de multe jocuri online este inevitabil să nu dai peste unul care trișează. Și trișează atât de evident încât te întrebi cum de nu îi este jenă să facă asta. Sau mai bine spus, te întrebi ce plăcere mai obține din jocul respectiv știind că toate headshot-urile și kill-urile pe care le face sunt de fapt făcute de un progrămel.

Niciodată nu i-am înțeles pe astfel de oameni și ori de câte ori m-am izbit de ei prin jocuri am ales să le ignor rezultatele și să nu ne le dau satisfacția să mă enerveze. M-ai omorât de 10 ori din partea cealaltă a hărții și faci mișto de mine, foarte bine. Îți spun că ești mai bun. Vorbe goale pentru că amândoi știm că progrămelul respectiv e mai bun și asta nu gâdilă trișorul la orgoliu.

Treaba asta merge în toate cazurile. Cât timp nu îi faci jocul, îi pierzi timpul de pomană. Nu reacționezi cum își dorește, nu obține niciun fel de plăcere, așa că renunță și iese de pe server pentru a căuta altă victimă. Doar așa poți să câștigi cu un