Treceți la conținutul principal

Nevoi de viteza ... editie de romania

Ca tot a aparut nfs bla bla ca nu stiu exact cum se numeste sau al catelea este .... am primit link catre primul singurul si inegalabilul site de tuning romanesc in limba engleza. Rar iti este dat sa vezi asa ceva ... si din cauza asta am tinut mortis sa impartasesc cu voi cam ce tuning se poate face pe o Lada GT TURBO PROJECKT sau pe DACIA 1310.

Inca sunt in impas sa o iau ca pe o gluma (ceea ce fiecare bucatica din sufletul meu vrea sa creada) sau sa ma gandesc ca poate este monumentul suprem de prostie/fala romaneasca. Sincer e prea misto realizat sa fie a doua varianta asa ca vreau sa felicit atat soferii cat si pisicutele cu sfarcuri intarite din film pentru ca mi`au luminat nitel ziua de astazi. Ah as dori sa mentionez si decolteul domnisoarei in alb asa ca un bonus.

Site`ul cu pricina este ProStreetRomania si va recomand sa dati un click ... ca oamenii au muncit mult (in 96 dupa cum arata site`ul) la respectivul site .... dar pana una alta poate aruncati un ochi pe filmuletul cel mai cel ...



Link catre filmuletul de pe youtube: http://youtube.com/watch?v=d7mVQljKggE

Romaniang tuning ftw!!!!1111111one Bravo Dragos si Marek!

Comentarii

  1. Mi se pare mie sau asta e un viral FOARTE reusit de la mst-auto.ro ?

    RăspundețiȘtergere
  2. extrem de stupid, nu-mi dau seama de ce nu reuseste sa ma amuze

    RăspundețiȘtergere
  3. Schit!
    Cat e de prost site-ul frateeee...
    Zici ca a apraru posCarbonicul?
    Treb'e sa-l joc si io cand o sa am timp

    RăspundețiȘtergere
  4. *Danutze... pai tocmai de'aia ma ! Simplitatea si "mizeria" il facea sa FUNNY !
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. E o glumă sau un viral. Domeniul e înregistrat pe numele "Marek Tiranul" şi adresa e cea a Centrului Cultural American (Dimitrie Gerota nr. 7-9)

    RăspundețiȘtergere
  6. ALL FOTOGRAFIE ARE PROPERTY OF BOGDAN POPESCU
    WEBSIT BY MOREK POPESCU
    MCANICS BY AUTO ROMANIAKS, BUHCAREST
    trecand peste partea asta fetele sunt bune mey :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca nu sunt singurul care aobservat likul sptr http://www.mst-auto.ro/ .
    Foarte tare schema.

    RăspundețiȘtergere
  8. condoleantele mele daca tatal lui chiar e mort, dar totusi:

    MY DEAD FATHER - GOD ARREST HIS SOUL!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca e cel mai slab site pe care l-am vazut din domeniul racing. Trebuia sa iti dea un feeling de viteza nu? Mie nu m-a dat decat un feeling de "need to close this..."

    RăspundețiȘtergere
  10. unde e ma linku' ala catre mst-auto.ro? ca eu nu-l vad. daca era brandu' un pic mai evident, era un viral genial.

    RăspundețiȘtergere
  11. ii stie cineva pe baietii astia? chiat sunt curios cine sunt si cu ce se ocupa

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

StarCraft Remastered se lansează la vara

Pe vremea mea, drama băieților de școala generală era că fetele din clasă nu prea se uitau la noi. Băieții de liceu erau pe radarul lor, iar noi practic nici nu existam. Lucrul ăsta s-a schimbat prin clasa a 8-a când toți ne-am înălțat și practic au început să se uite mai cu jind la noi, dar deja era prea târziu.

În '98 când se întâmpla asta, apăruse StarCraft și primele net cafe-uri de prin București, iar toată atenția noastră era captată de acest joc. În fiecare clipă din zi doar asta vorbeam: terrani, protoși și zergi.

StarCraft a fost pentru mine primul joc pe care l-am jucat vreodată în multiplayer. Nici nu aveam calculator acasă pe vremea aia, dar after school-ul îl petreceam în net cafe-uri - fie jucând, fie uitându-mă la alții cum se jucau.

Nu eram deloc bun la joc, îmi luam bătaie cu o precizie elvețiană. Poate și din cauză că singura strategie pe care o aplicam era să îmi fac turrele - câmpuri întregi de turrele, iar mârlanii mei de adversari veneau cu carriere invizibi…

Era un bar mișto, dar problema era că mai venea și patronul...

Știți barul ăla făcut de patron în momentul în care a ajuns la 40 de ani și i-a dat cu virgulă bucket listul? Nu? Hai să vă zic cum stă treaba. Toată viața a visat să își deschidă un bar, dar n-a avut timp/bani/motivare. Asta până de curând când s-a dus ca berbecul.

L-a deschis. E mic, simpatic, are un specific bine delimitat, a mers chiar bine la început, dar acum începe să scârțâie. Și ăsta nu înțelege de ce. De ce în fiecare lună vin din ce în ce mai puțini clienți și încasează tot mai pe negativ.

Păi problema majoră e că patronul și-a dorit bar, dar nu și clienți. Am fost în vreo câteva locuri din astea unde noi îl deranjam pe patron. Omul era cu paharul de vin în față, cu gașca de prieteni și cu muzica la maxim. Erau pe distracție și trebuia să o mai pună pe pauză să ne aducă meniurile, să dea muzica mai încet, să ne aducă băutura și la final să ne ia banii.

Omul nu avea chef de noi, chiar dacă eram singurii plătitori de consumație din bar. N-ai cum să ceri prietenilor bani pe c…

Ieri le-am arătat Bucureștiul celor 5 noi beri aduse în România de URBB

De două zile timeline-ul meu s-a umplut de bloggeri care primiseră pachetul din imagine. Poze din toate unghiurile, selfie-uri, nebunie. Eu cred că am primit ultimul lădița care avea frumos atașat următorul mesaj: "Descoperă Europa cu berea care ți se potrivește! #beertrip", așa că presiunea a fost maximă.

Eu ce fel de poză pot să pun ce deja n-a fost făcută de ceilalți? Pe drumul spre casă, ajutat și de constituția specifică de blogger ce trebuia să care 6 kilograme, mi-am zis să fiu o gazdă primitoare și să le arăt celor 5 beri noi o fărâmă de București.

Și pentru că tot zic de ele, dar nu le-am numit, acestea sunt: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa.

Alături de ele au fost două mutat aici de ceva vreme: Guinness și Weihenstephaner Hefe Weissbier.

Rezultatul este mai jos.