Treceți la conținutul principal

trei kilograme de bloggeri va rog

Eu nu inteleg de ce bloggeri se vand la kg (aka trafic) si nici nu imi dau seama cum se pot astfel diferentia de orice alt site care face asta. Eu in naivitatea mea credeam ca bloggerii sunt crema cremei si atunci cand apelezi la ei pentru o sustinere o faci datorita notorietatii acestora.

Nu cred ca notorietate = trafic la fel cum nu cred ca in social media trebuie sa alergi dupa traficul cel mai mare ca atunci diferenta intre extra hyped-ul web 2.0 si 1.0 se cam pierde. Eu as pune mai mult accent pe experienta sociala ca de asta vrei sa ai si niste bloggeri in campanie.


Atunci de ce tot acceptam sa ne vindem pielea doar pe trafic? E comod, e usor si chiar palpabil dar pare-mi-se ca se pierde scopul pentru care noi existam intr-o campanie. Mingea totusi nu e in terenul nostru decat atunci cand se suteaza la poarta ... si noi refuzam sa aparam.

Eu chiar sper sa nu ma mai intrebe nimeni - tu cat trafic ai - cand vrea sa imi propuna o campanie. Este evident ca nu te-ai gandit la mine din cauza traficului ... atunci de ce ar conta asta? E ceva mai multa munca din partea agentiilor dar cred ca rezultatele ar putea sa fie cu adevarat sociale.

Comentarii

  1. Ce te faci cand oameni din PR iau pur si simplu primi 100 din ZeList sau primi 100 din trafic.ro sa zicem ? Tot asa o sa zici ca nu conteaa traficul?

    Si culmea incerc mereu sa le demonstrez ca nu traficul e cel care conteza si calitatea, comunitatea, dar din pacate conteaza si nenorocirea asta de trafic.

    Cum pot sa ii explic eu unuia cu trafic de 5 ori mai mult care scrie de toate cacaturile ca nu conteaza traficul cand el castiga pe putin dublu ca mine?

    E ca si cu PR-ul, nu conteaza si nu e bun de nimic dar cand aveam PR 0 si incercam sa vand un advertorial, primeam raspunsul "da dute bai baiete cu preturile tale si mai invata ce inseman onlinul" O sa zici ca niste idioti si asa este, dar bani erau la ei nu la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici cred ca cel mai mult conteaza ce vrea agentia. Daca vrea doar trafic atunci nu ai cum sa ii convingi - dar in acelasi timp traficul il puteau obtine de pe site-uri gigantice de cotinut (sa zicem top 10 sati). Pe blogguri ma gandesc ca nu pentru trafic vrei sa faci o campanie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema e publicul tinta/segmentarea de care nu stiu cati se ocupa. Cand nu te prea intereseaza la cine ajunge informatia despre tine(companie, produs, serviciu) alergi cu limba scoasa dupa trafic in speranta ca mai mult trafic = o rata de conversie mai mare pt cumparare/actiune indreptata spre tine(compania). Bloggerul e formator de opinie(fie ca vrea fie ca nu vrea). Daca se apeleaza la voi in locul unui site as vrea sa cred ca motivul nu tine doar de monetar ci de faptul ca prezentati incredere ca si word of mouth-ul cel de toate zilele. Dar asta deja presupune mai multa practica si mai putina teorie din partea agentiilor care aparent se incapataneaza sa mearga mereu pe aceeasi cale batatorita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Era un bar mișto, dar problema era că mai venea și patronul...

Știți barul ăla făcut de patron în momentul în care a ajuns la 40 de ani și i-a dat cu virgulă bucket listul? Nu? Hai să vă zic cum stă treaba. Toată viața a visat să își deschidă un bar, dar n-a avut timp/bani/motivare. Asta până de curând când s-a dus ca berbecul.

L-a deschis. E mic, simpatic, are un specific bine delimitat, a mers chiar bine la început, dar acum începe să scârțâie. Și ăsta nu înțelege de ce. De ce în fiecare lună vin din ce în ce mai puțini clienți și încasează tot mai pe negativ.

Păi problema majoră e că patronul și-a dorit bar, dar nu și clienți. Am fost în vreo câteva locuri din astea unde noi îl deranjam pe patron. Omul era cu paharul de vin în față, cu gașca de prieteni și cu muzica la maxim. Erau pe distracție și trebuia să o mai pună pe pauză să ne aducă meniurile, să dea muzica mai încet, să ne aducă băutura și la final să ne ia banii.

Omul nu avea chef de noi, chiar dacă eram singurii plătitori de consumație din bar. N-ai cum să ceri prietenilor bani pe c…

Ieri le-am arătat Bucureștiul celor 5 noi beri aduse în România de URBB

De două zile timeline-ul meu s-a umplut de bloggeri care primiseră pachetul din imagine. Poze din toate unghiurile, selfie-uri, nebunie. Eu cred că am primit ultimul lădița care avea frumos atașat următorul mesaj: "Descoperă Europa cu berea care ți se potrivește! #beertrip", așa că presiunea a fost maximă.

Eu ce fel de poză pot să pun ce deja n-a fost făcută de ceilalți? Pe drumul spre casă, ajutat și de constituția specifică de blogger ce trebuia să care 6 kilograme, mi-am zis să fiu o gazdă primitoare și să le arăt celor 5 beri noi o fărâmă de București.

Și pentru că tot zic de ele, dar nu le-am numit, acestea sunt: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa.

Alături de ele au fost două mutat aici de ceva vreme: Guinness și Weihenstephaner Hefe Weissbier.

Rezultatul este mai jos.














Problema unui food truck făcut din pasiune e că nu se ia niciodată în serios

Sâmbătă am fost la aniversarea celor de la Ground Zero la Verde Stop - un loc ce a văzut de-a lungul timpului câteva street food festivals. Am ajuns regulamentar la 2, mi-am luat o bere și m-am tolănit regulamentar pe iarbă. Deja de la a 2-a bere au început șoriceii să danseze prin stomac așa că am făcut un tur al food truck-urilor prezente.

La BurgerVan timpul de așteptare era de peste 45 de minute, la Pește Pâine nici nu deschiseseră la aproape 3 ore de când începuse evenimentul, iar la Dianei 4 norocul a făcut să aibă gulașul făcut dinainte așa că puteai să mănânci pe loc. Nu zic că m-am resemnat, că au un gulaș bun, dar speram să bag niște cartofi prăjiți de la Pește Pâine.

Au deschis și ei jumătate de oră mai târziu și imediat s-a făcut o coadă care s-a împrăștiat repede. N-am înțeles de ce, dar mi-am zis că ăsta e momentul să merg să iau niște cartofi. Țeapă. Urmau să îi facă în 30 de minute după spusele lor. Mmda. Bine.


Am mai zăbovit ceva timp la niște vorbe și bere, dar am z…