Treceți la conținutul principal

trei kilograme de bloggeri va rog

Eu nu inteleg de ce bloggeri se vand la kg (aka trafic) si nici nu imi dau seama cum se pot astfel diferentia de orice alt site care face asta. Eu in naivitatea mea credeam ca bloggerii sunt crema cremei si atunci cand apelezi la ei pentru o sustinere o faci datorita notorietatii acestora.

Nu cred ca notorietate = trafic la fel cum nu cred ca in social media trebuie sa alergi dupa traficul cel mai mare ca atunci diferenta intre extra hyped-ul web 2.0 si 1.0 se cam pierde. Eu as pune mai mult accent pe experienta sociala ca de asta vrei sa ai si niste bloggeri in campanie.


Atunci de ce tot acceptam sa ne vindem pielea doar pe trafic? E comod, e usor si chiar palpabil dar pare-mi-se ca se pierde scopul pentru care noi existam intr-o campanie. Mingea totusi nu e in terenul nostru decat atunci cand se suteaza la poarta ... si noi refuzam sa aparam.

Eu chiar sper sa nu ma mai intrebe nimeni - tu cat trafic ai - cand vrea sa imi propuna o campanie. Este evident ca nu te-ai gandit la mine din cauza traficului ... atunci de ce ar conta asta? E ceva mai multa munca din partea agentiilor dar cred ca rezultatele ar putea sa fie cu adevarat sociale.

Comentarii

  1. Ce te faci cand oameni din PR iau pur si simplu primi 100 din ZeList sau primi 100 din trafic.ro sa zicem ? Tot asa o sa zici ca nu conteaa traficul?

    Si culmea incerc mereu sa le demonstrez ca nu traficul e cel care conteza si calitatea, comunitatea, dar din pacate conteaza si nenorocirea asta de trafic.

    Cum pot sa ii explic eu unuia cu trafic de 5 ori mai mult care scrie de toate cacaturile ca nu conteaza traficul cand el castiga pe putin dublu ca mine?

    E ca si cu PR-ul, nu conteaza si nu e bun de nimic dar cand aveam PR 0 si incercam sa vand un advertorial, primeam raspunsul "da dute bai baiete cu preturile tale si mai invata ce inseman onlinul" O sa zici ca niste idioti si asa este, dar bani erau la ei nu la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici cred ca cel mai mult conteaza ce vrea agentia. Daca vrea doar trafic atunci nu ai cum sa ii convingi - dar in acelasi timp traficul il puteau obtine de pe site-uri gigantice de cotinut (sa zicem top 10 sati). Pe blogguri ma gandesc ca nu pentru trafic vrei sa faci o campanie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema e publicul tinta/segmentarea de care nu stiu cati se ocupa. Cand nu te prea intereseaza la cine ajunge informatia despre tine(companie, produs, serviciu) alergi cu limba scoasa dupa trafic in speranta ca mai mult trafic = o rata de conversie mai mare pt cumparare/actiune indreptata spre tine(compania). Bloggerul e formator de opinie(fie ca vrea fie ca nu vrea). Daca se apeleaza la voi in locul unui site as vrea sa cred ca motivul nu tine doar de monetar ci de faptul ca prezentati incredere ca si word of mouth-ul cel de toate zilele. Dar asta deja presupune mai multa practica si mai putina teorie din partea agentiilor care aparent se incapataneaza sa mearga mereu pe aceeasi cale batatorita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Populare pe blog în ultima săptămână

Cele mai bune merdenele Facebook meetup

Ca un veritabil explorator culinar, sâmbătă dimineața îmi dădeam întâlnire cu niște prieteni în fața patiseriei cu cele mai bune merdenele din București.

Pontul îl primisem de la cineva de încredere pe zona asta de mâncare așa că tot ce a trebuit pentru a îmi convinge o prietenă însărcinată să vină a fost să zic „cea mai bună merdenea”.  Atât și deja aveam un plan ca a doua zi să ne vedem la 11 undeva pe la Piața Amzei.

Pe hârtie ne anunțaseră 6-7 temerari pentru acest merdenea-facebook-meet, dar până la urmă ne-am strâns doar vreo 4 temerari. Chiar și așa, pentru mine a fost o premieră aceasta degustare semi ad-hoc a street food-ului original: sfânta merdenea.



Patiseria cu pricina se numește Comteia și de fapt este un combo de patiserie cu magazin mixt specializat pe băutură modestă și țigări la bucată.

Pe cei mai slabi de înger probabil că bețivii pașnici din jur îi vor speria și vor traversa pe trotuarul de vis-a-vis, dar exploratorii adevărați sunt răsplătiți cu merdenele excelen…

Brunch în București: RePlace din Cotroceni

Pentru că de când avem bestia mică simțeam că ne-am cam auto-izolat în proximitatea casei, împreună cu mândra am decis să facem ce fac toți oamenii de 30ish de ani prin seriale: să pună bazele unei tradiții în jurul brunchului de duminică cu prietenii.

Zis și făcut, iar duminica trecută ne-am strâns pe la 11:30 la RePlace în Cotroceni (maps) să punem bazele acestei tradiții culinaro-hipstărești. Cred că eram primii lor clienți pe ziua respectivă așa că ne-am putut alege cea mai bună masă din cele 5 pe care mica terasă din spate o are.

Locul e de un chillax contagios și e lesne de înțeles de ce oamenii l-au votat pe pagina celor de la Guerrilla ca fiind cea mai frumoasă terasă din București. În plus, se poate vedea și în poză liga înaltă de hipsterism în care joacă: nici nu au pahare de bere pentru berea la doză pe care o servesc.

Cumva n-ar trebui să nu fiu prea critic cu ei pentru că la origini sunt o cafenea, dar le-am trecut de două ori pragul și de fiecare dată nu aveau fix berea…

Cel mai bun covrig din București

Este..

*drumroll*

covrigul cu multicereale de la simigeria Matei! /detaliu mai sus

În mod normal dacă eram pe Facebook aici s-ar fi oprit postarea, dar voi explica puțin dacă tot m-am încăpățânat să pun pe blog.

Recent am început să dau iama cu regularitate prin simigerii pentru că avem vreo 2 apostoli la o aruncătură de noul birou. Săptămâna asta n-a fost zi fără covrigi așa că am căpătat expertiza și autoritatea necesară să emit afirmații ca cea din titlu.

Repetați după mine.

Multi-motherfucka-cereale.

De cel puțin două ori mai bun ca cel cu semințe și e zece ori peste cel cu mac. De susan nici nu vorbesc pentru că ăla n-a fost niciodată altceva decât un compromis pentru cei care se sperie ușor de niște mac între dinți.

Pe bune! ăsta cu multicereale este suspect de bun pentru ceva e făcut industrial la fiecare colț de gură de metrou.

Sigur, am mâncat covrigi mai buni. Mai germani. Mai unși cu toate alifiile. Dar nici unul nu era făcut într-o simigerie de pe stradă. Și cu siguranță n…