Treceți la conținutul principal

Webstock 2012 si socializarea offline

Pentru mine Webstock este conferinta perfecta pentru socializare. Cel putin pe partea de online, gasesti un mix de bloggeri, oameni din presa, oameni din agentii si clienti. O combinatie ideala pentru orice incepator in ale social media. A must have pentru oricine vrea sa lucreze in aceasta industrie.

Eu asta am vanat cand am aplicat pentru o invitatie. Mi-am dorit oportunitatea de a ma reintalni cu niste oameni pe care nu i-am mai vazut de mult. Oameni dragi si interesanti. Asta mi-am propus si asta am reusit.



Altii poate au avut alte scopuri. Altii poate au venit sa invete despre social media. Altii poate au vrut sa fie inspirati. Altii poate si-au dorit sa vada niste case study-uri ale unor proiecte interesante din .ro Altii poate si-au dorit sa cunoasca pe cineva anume. Sau sa vaneze prezentarea unui anume om.  Poate ca unii si-au dorit sa isi gaseasca niste clienti sau pur si simplu un job. 

In orice caz ... cred ca fiecare a primit ceea ce si-a dorit. Sper. Eu am primit. Si chiar daca motto-ul sponsorului principal - Vodafone - afirma ca "Online suntem mai puternici", pana la urma tot offline-ul este cel care intareste aceasta apropiere umana.

Pentru tine ce a insemnat Webstock 2012? Pentru mine a insemnat socializare offline. 

clasica poza cu 2 gemene...
Curios inca de Webstock? Citeste live blogging-ul facut de AncaSandra si Sabina de la conferinta.

Comentarii

  1. Sunt placute uneori astfel de coferinta insa din pacate sunt si oameni falsi(majoritatea), asta este tare neplacut la astfel de adunari, in rest mi se par a fi destul de ok.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Avem o Capitală frumoasă, păcat că este locuită

M-am abținut ceva vreme să scriu postarea asta pentru că mi se părea de porc să mă plâng abia acum, dar n-am mai rezistat. De când am câinele, am început să fiu mult mai atent la tot ce e aruncat pe jos pentru că asta mica are o pasiune pentru a băga în gură tot ce prinde. Băi, este incredibil cât de jegos e orașul ăsta.

Nu poți să mergi un metru fără să dai peste vreo 3-4 mucuri de țigară. Situația e atât de tristă încât dacă ar adăuga pachetelor de țigări o extra acciză de curățenie, aș fi primul care ar susține-o. Dă-o naiba de treabă ca de bine de rău sunt ceva coșuri de gunoi. Nu suficiente, dar invazia chiștoacelor pare să se accentueze în proximitatea lor. Semn că de fapt mai multe coșuri nu reprezintă o soluție.

Șervețele, covrigi, pungi de plastic, pliante, sticle de plastic, doze de suc, doze de bere, orice îți trece prin cap ce poate căra un om cu el, eu le-am văzut pe jos aruncate. Asta ca să nu mai zic de situații what the fuck unde nu există nicio logică din spate. Dau …

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…