Treceți la conținutul principal

Sunt momente in viata cand e mai bine sa zici nu branding-ului

E cineva care nu s-a uitat aseara la Sunt Celebru - Scoate-ma de aici! Probabil ca da! Nu ati pierdut mare lucru, e un fel de Survivor mai de la oras.Totusi, ce m-a deranjat la emisiune a fost branding-ul dus la extrem. Magenta, magenta si iar magenta.

Cadrele cu prezentatori erau ticsite cu niste cuburi T-magenta, rucsacurile concurentilor erau magenta, pantalonii acestora erau magenta, culoarea singurei echipe formate din vedete este un rosu spre magenta, Esca era imbracata in magenta, prezentatorii emisiunii au tot timpul ceva magenta, parca vreo doua vedete au venit imbracate in hainele de strada magenta si alte fleacuri de genul asta.



OK! Am inteles. Sponsorizati emisiunea, dar parca e prea multa magenta. Lucru asta devine si mai deranjant (si nu credeam ca o sa zic asta vreodata) atunci cand mai bine de trei sferturi de emisiune nu este intrerupta de reclame. Aici sper sa nu ma insel pentru ca mai faceam ceva de mancare prin bucatarie, dar a fost o senzatie atat de ciudata sa nu vezi reclame atat de mult timp la televizon. Asta doar mi-a accentuat magenta in capatana. De aseara stiam ca o sa scriu postul asta!

N-am nicio problema cu tine Telekom, dar cateodata prea mult branding este prea mult branding.

Despre emisiune ce as putea sa zic? Pare sa fie un fel de puscarie televizata. Stai toata ziua si nu faci nimic, paturile se distribuie prin rotatie, ai un set de reguli pe care nu ai voie sa le incalci, zona campului este bine nelimitata si nu ai voie sa o depasesti, tigarile iti sunt rationalizate si probabil ca in curand vor ajunge moneda de schimb si nu in ultimul rand - trebuie sa faci niste lucruri scarboase pentru mancare mai buna.

O emisiune oportuna pentru tara noastra :)

PS - daca n-ati vazut emisiunea si doriti sa intelegeti despre ce vorbesc, intrati pe site-ul oficial.

Comentarii

  1. Asta-mi aminteste de "Visuri la cheie", tot PROtv-ista, unde brandurile fac parada mai rau ca la Saptamana Modei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeam parca pe undeva ca a castigat premiul de cea mai mai cu mot emisiune dpdv al product placement-ului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E mai bine fara televizor :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Heineken Blade - un fel de R2D2 al dozatoarelor de bere

Vineri când toată lumea rupea ușa pentru a fugi la mare, eu eram la Galateca să aflu mai multe despre cum Heineken vrea aducă berea draught în cât mai multe locuri ce în mod tradițional nu o serveau din considerente de volum/spațiu.

Ca să fiu sincer mi-a luat ceva să îmi dau seama care sunt locurile astea de care vorbeau ei. În afară de ceainării și coffee shop-uri, nu mi-am amintit pe moment de niciun loc în care am fost și nu servea bere la draught. Apoi m-a pălit - o mulțime de restaurante, locații nonconformiste și cinematografe stau destul de prost la capitolul ăsta.



Roboțelul cu care s-au gândit să cucerească această lume fără bere la halbă este celdin imagine și se numește Heineken Blade.Arată mai mult a espressor decât aduce a dozator de bere, iar din acest motiv este și destul de portabil încât să meargă pus cam pe unde e nevoie.

Are aproape 26 de kilograme cu tot cu "butoiul" de 8 litri și poate să răcească 30-32 de draught-uri de 0.25 la 2 grade. Odată înțepat bu…

Dis de dimineață vezi o variantă mai bună de oameni

De vreo două săptămâni de când am început să ies cu bestia p-afară am tot remarcat lucrul ăsta. Oamenii sunt mai buni de dimineață. Mult mai buni. Indiferent de statut social sau ce au de făcut, sunt mult mai prietenoși, dau binețe și chiar intră în mici conversații cu tine ca necunoscut.

Nu zic că nu ajută și cățelul pentru a sparge gheața, dar am văzut mai multe zâmbete diminețile astea decât am văzut în doi ani jumătate de mers cu metroul pe linia Pipera. E ceva în aer când nici nu s-a crăpat de ziuă de relaxează lumea.

N-am văzut pe nimeni să se grăbească sau să pară împovărat de gânduri, iar asta cred că se datorează în mod special lipsei de aglomerație. Bulevardele sunt larg deschise, pe străduțe se circulă fără probleme și chiar mijloacele de transport sunt primitoare și aerisite. Chiar e ceva în aer ce se simte și care parcă spune tuturor: e un nou început.

Studii despre efectul aglomerației și agitația unei metropole probabil că s-au făcut, dar n-am nevoie de ele să îmi întă…