Treceți la conținutul principal

Sunt momente in viata cand e mai bine sa zici nu branding-ului

E cineva care nu s-a uitat aseara la Sunt Celebru - Scoate-ma de aici! Probabil ca da! Nu ati pierdut mare lucru, e un fel de Survivor mai de la oras.Totusi, ce m-a deranjat la emisiune a fost branding-ul dus la extrem. Magenta, magenta si iar magenta.

Cadrele cu prezentatori erau ticsite cu niste cuburi T-magenta, rucsacurile concurentilor erau magenta, pantalonii acestora erau magenta, culoarea singurei echipe formate din vedete este un rosu spre magenta, Esca era imbracata in magenta, prezentatorii emisiunii au tot timpul ceva magenta, parca vreo doua vedete au venit imbracate in hainele de strada magenta si alte fleacuri de genul asta.



OK! Am inteles. Sponsorizati emisiunea, dar parca e prea multa magenta. Lucru asta devine si mai deranjant (si nu credeam ca o sa zic asta vreodata) atunci cand mai bine de trei sferturi de emisiune nu este intrerupta de reclame. Aici sper sa nu ma insel pentru ca mai faceam ceva de mancare prin bucatarie, dar a fost o senzatie atat de ciudata sa nu vezi reclame atat de mult timp la televizon. Asta doar mi-a accentuat magenta in capatana. De aseara stiam ca o sa scriu postul asta!

N-am nicio problema cu tine Telekom, dar cateodata prea mult branding este prea mult branding.

Despre emisiune ce as putea sa zic? Pare sa fie un fel de puscarie televizata. Stai toata ziua si nu faci nimic, paturile se distribuie prin rotatie, ai un set de reguli pe care nu ai voie sa le incalci, zona campului este bine nelimitata si nu ai voie sa o depasesti, tigarile iti sunt rationalizate si probabil ca in curand vor ajunge moneda de schimb si nu in ultimul rand - trebuie sa faci niste lucruri scarboase pentru mancare mai buna.

O emisiune oportuna pentru tara noastra :)

PS - daca n-ati vazut emisiunea si doriti sa intelegeti despre ce vorbesc, intrati pe site-ul oficial.

Comentarii

  1. Asta-mi aminteste de "Visuri la cheie", tot PROtv-ista, unde brandurile fac parada mai rau ca la Saptamana Modei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeam parca pe undeva ca a castigat premiul de cea mai mai cu mot emisiune dpdv al product placement-ului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E mai bine fara televizor :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O reclamă mișto cu care să începi ziua de luni

Internetul tinde să nu fie echilibrat în modul în care alege să își premieze favoriții. Un clip teribilist este scăldat în milioane de views, iar o bijuterie precum video-ul de mai sus se chinuie de 10 33 zile să strângă prima sută de mii de vizualizări juma de milion de afișări. Poate pentru că e reclamă, dar să fim serioși - mi-aș dori ca toate reclamele să fie ca ea.

Pe lângă cel mai mișto lucru din tot video-ul, gigelul care a filmat și regizat este tata' lor, suferă și el de molima asta care s-a abătut asupra YouTube-ului de ceva vreme: să punem un thumbnail cât mai incitat că așa oamenii vor da click.  N-au dat, surprinzător.

Oricum, am aberat mai mult decât trebuia pe tema asta pentru că de fapt tot ce doream să zic e să dați play, muzica mai tare și 6 minute să nu vă uitați la notificările de pe telefon. E o rețetă sigură pentru a însenina ziua.

[Later Edit] Ca să explic ce e cu tăieturile astea, video-ul inițial pe care l-am pus nu era originalul. Am remediat acum și i-a…

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…

M-am mai liniștit, apocalipsa nu vine în 2018 cu GDPR

Aseară am fost la prima conferință din viața mea la care eram total pe lângă subiect. Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este o lege aprobată la nivel european care din 25 mai 2018 redefinește ce sunt și cum poți să te folosești de datele cu caracter personal. Nume, adresă de email sau IP-uri, toate sunt considerate date personale și ceea ce faci cu ele trebuie explicat utilizatorilor.

Inițial mă panicasem că va reprezenta o bătaie de cap prea mare pentru un blog scris când îmi mai aduc aminte, dar întâlnirea de aseară m-a liniștit. Sunt lucruri de bun simt care au ca scop oferirea unei mai mari transparente.

Pe scurt treaba stă cam așa. Fiecare site va trebui să aibă 3 pagini distincte unde trebuie să explice exact ce fac cu toate datele pe care le colectează de la utilizatori: termeni și condiții, politica de confidențialitate și politica de utilizare a cookie-urilor. Nu este necesar să se intre în prea multe detalii, dar o imagine de ansamblu trebuie să existe. …