Treceți la conținutul principal

Murdoch vrea NY Times. Şi îl va avea (mixed up post)

Rupert Murdoch, moşul pe care l-am văzut la Cannes Lions, vrea să mai cumpere o publicaţie new-yorkeză. Dacă e să ne luăm după Michael Wolff, un jurnalist la Vanity Fair care scrie o carte despre afaceristul australian, Murdoch e interesat de NY Times.

Prea multe detalii nu primim, insă nu m-ar mira ca Times-ul american să fie cumpărat. Se auzea, la un moment dat, despre problemele financiare pe care le întîmpină cotidianul american, dar n-aş crede că ăsta e contextul.

Murdoch e un personaj fascinant, dacă e să citim măcar un articol despre el. E fascinant cel puţin din punct de vedere al modului în care şi-a clădit afacerile şi cum a scăpat de faliment o serie de ziare. De regulă, cam tot ce cumpără începe să producă şi mai mult.

Fie şi la stadiul de zvon, informaţia lansată de Wolff este, pentru mine, certitudine. Pentru că, mai mult ca sigur, News Corp. o să cumpere NY Times. Pe ce mă bazez? De fiecare dată cînd Murdoch a spus că vrea ceva, a luat. Simplu. Cel mai recent exemplu e Wall Street Journal. Oricît s-au ascuns în spatele degetului cei care au deţinut ziarul financiar, pînă la urmă au cedat şi au vîndut.

Rămîne de văzut în ce se va transforma NY Times sub tutela moşului Rupert.

by Alex Mihăileanu.

Este greu sa iti reuseasca orice combinatie. S-a dat liber la mixuri pe mixes.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Quick Fashion Question: ce te-ar deranja mai mult între un burger storcit și un tânăr bătut?

Mă uitam la reclama asa și mă gândeam cât de ușor au punctat fix unde trebuie natura umană. Cât de ușor e să ignori o agresiune atunci când nu e te privește direct. Bystander Efect în toată frumusețea lui.

Am stat să mă gândesc puțin dacă pe vremea mea se întâmpla ceva de genul și nu țin minte să fi fost vreodată în căruța celor agresați. Mă gândesc că la cât de ușor vede Internetul lucrurile în alb și negru, probabil am fost în cealaltă tabără - a celor care agresau. Acum dacă ar trebui să mă apar aș spune că e o diferența între glumițe adolescentine și violență/răutate. De astea din urmă n-am dat dovadă așa că pot să dorm liniștit noaptea.

Revenind la reclamă, e fix ce trebuie. Un insight perfect adevărat oriunde în lumea asta, un concept destul de simplu cât să fie înțeles de toată lumea și o execuție fără prea mult tam tam. Îmi place și mi-ar plăcea să văd ceva asemănător și pe la ONG-urile noastre care o dau într-o lacrimogenă care nu prea prinde decât pe la oamenii din publicit…

Avem o Capitală frumoasă, păcat că este locuită

M-am abținut ceva vreme să scriu postarea asta pentru că mi se părea de porc să mă plâng abia acum, dar n-am mai rezistat. De când am câinele, am început să fiu mult mai atent la tot ce e aruncat pe jos pentru că asta mica are o pasiune pentru a băga în gură tot ce prinde. Băi, este incredibil cât de jegos e orașul ăsta.

Nu poți să mergi un metru fără să dai peste vreo 3-4 mucuri de țigară. Situația e atât de tristă încât dacă ar adăuga pachetelor de țigări o extra acciză de curățenie, aș fi primul care ar susține-o. Dă-o naiba de treabă ca de bine de rău sunt ceva coșuri de gunoi. Nu suficiente, dar invazia chiștoacelor pare să se accentueze în proximitatea lor. Semn că de fapt mai multe coșuri nu reprezintă o soluție.

Șervețele, covrigi, pungi de plastic, pliante, sticle de plastic, doze de suc, doze de bere, orice îți trece prin cap ce poate căra un om cu el, eu le-am văzut pe jos aruncate. Asta ca să nu mai zic de situații what the fuck unde nu există nicio logică din spate. Dau …

Spune-mi ce ți se fură din magazin că să îți zic în ce cartier ești

Inițial când mi-a trecut ideea asta prin cap am zis ca fac un research sănătos, dar s-a dovedit până la urmă că rutina învinge și cam prin aceleași 4-5 supermarket-uri ajung cu regularitate. N-am mai avut speranțe că pot să fac asta singur așa că am mai întrebat pe la colegele de birou și am reușit să strâng o mini listă aproape relevantă.

Premiza de la care am plecat este una destul de simplă, supermarket-urile nu pun de capul lor diferite produse în casetele acelea securizate de plastic. Dacă făceau asta, toate magazinele din același lanț aveau aceleași produse. Nu, se apucă sa securizeze produsele care se fură mai mult decât media altor produse. Așa că poți face un fel statistică cu ce preferă locuitorii respectivei zone să mai subtilizeze de prin supermarket.

Spirtoasele sunt o excepție, ele se fură la fel prin fiecare zonă așa că mai toate sunt securizate. Aceeași situație e și cu prezervativele în pachete de câte 15 bucăți. Automat pe astea le exclud pentru că niciun cartier nu…