Treceți la conținutul principal

CTR: calitate (advertoriale) vs cantitate (bannere)

În blogosfera mioritică observ că se pune un accent destul de mare pe traficul fiecărui blog în loc să se pună accent pe calitatea acelui trafic şi lucrul acesta cred că ne afectează pe toţi când vine vorba de bani din publicitate.


Am observat că preţul calităţii a ajuns cam la aceeaşi valoare cu cel al cantităţii. De ce faceţi asta? Practic îi daţi un şut în posterior valorii voastre şi muncii depuse. Ţineţi cu dinţii de calitate pentru că fie va daţi seama sau nu ... asta va diferenţiază de spammeri google.

Eu pe voi ăştia 650 din reader vreau să va vând scump. Sunteţi premium şi mă mândresc cu pedigriul vostru şi sfătuiesc pe toată lumea să se focuseze mai mult pe cititorii fideli decât pe traficul blogului.


Deci s-a înţeles ... voi premium ... xo xo.

Comentarii

  1. Si ce te faci daca cei 650 de cititori prin reader nu-ti prea intra pe site? De exemplu, am peste 100 de bloguri in Google Reader, dar nu intru decat rar, cand vreau sa comentez sau sa citesc comentarii. Cum prezinti tu situatia asta unui advertiser?

    Evident, decat cu 2 subscribers, mai bine cu 2000. Si totusi, dpdv al unui advertiser, e o situatie cu doua taisuri, stie ca esti citit, dar de ce ar da bani daca din cei care te citesc prin Reader nu-ti intra decat o mica parte pe blog.

    Mai exista situatia in care anumite bloguri, cele de media sau IT au cititori familiarizati cu RSS-ul, astfel bloggerul respectiv va avea mai multi subscribers.

    RăspundețiȘtergere
  2. @megapega - pai aici intervin advertoriale adica posturi platite. Asa esti sigur ca cei care te citesc prin reader vad mesajul.

    de asta am si full feed ... sa nu mai intrati pe site ... ca totusi suntem oameni si nu aveti timp sa pierdeti pe site.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate, dar personal, mai bine merg pe reclama contextuala sau bannere.

    Are Madalin Matica un post interesant "Lectiile strazii) in care se vorbeste de actiunile voluntare vs push. Deocamdata, acum la inceput advertorialele merg, le citesti in virtutea inertiei (aceasta fiind actiunea de tip push, in care pe strada ti se vara ziarul in brate fara sa-l ceri). Imagineaza-ti cum in timp piata se educa si apare si suprasaturatia: pe Reader ai sa vezi din ce in ce mai multe advertoriale, de-o sa-ti iasa pe ochi si probabil ai sa le eviti inca de la primele randuri. In momentul respectiv advertorialul va fi asociat, macar la nivel inconstient, cu un soi de spam.

    Reclama contextuala asa proasta cum e ea acum in Ro si bannerele macar nu sunt intruzive, dai click daca vrei (actiunea voluntara).

    RăspundețiȘtergere
  4. @megapega - aici tine si de politica bloggerului legata de advertoriale. Pot spune ca asta e o alta discutie.

    RăspundețiȘtergere
  5. este destul de simplu sa inserezi publicitate si in rss. numai ca la noi inca nu se face asta

    RăspundețiȘtergere
  6. pese. nihasa, porcaria asta de la comentarii e vreun addon instalat sau asa e de la blogger?

    RăspundețiȘtergere
  7. @dragos - asta e de la blogger ... momentan cred ca e inca in beta embed comments.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Condimental de Calif vis a vis de Camera de Comerț

Când sfânta treime a rotisorului din Centrul Vechi s-a destrămat, atunci când Calif și Divan și-au luat tălpășița că erau în clădiri cu risc seismic, am trăit o adevărată dramă. Unde îmi voi rezolva eu poftele nocturne? Mai ales că și Dristorul de la Budapesta a făcut ceva pași spre Tineretului.

Cumva parcă toți s-au vorbit și m-au părăsit. Am mai încercat eu din când în când să îi mai vizitez pe la Iancului, Romană și Tineretului, dar de multe ori era peste mână. Trebuia să mă duc special pentru ei în zona aia, lucru care cam știrbea din pofta ad hoc a kebabului.

 Soarele a venit și pe strada mea. Acum vreo săptămână am văzut un Condimental de Calif la 2-3 minute de mine și n-am știut de unde să îl apuc că era închis și nu părea să fie operațional încă. Norocul mi-a surâs ca aseară să îl găsesc deschis și i-am trecut pragul cu emoția unul prichindel în prima zi de școală.


Am luat un Dill Kebab de vită, un Kebun și o limonadă. Un ce? Un Kebun - chestia din poza de mai sus: pui, humus…

Strongbow - de ceva vreme lansata si la noi in 3 sortimente

Lansarea efectiva a fost acum vreo 3-4 saptamani, dar am evitat sa scriu despre asta inainte sa o localizez offline intr-un supermarket. Oho si cat de greu a fost sa fac asta. Am vanat in Carrefour-ul si Mega Image-ul de la Piata Unirii de parca viata mea depindea de asta.

Cred ca m-ati vazut p-acolo. Cu ochii mijiti, eram cel nehotarat la raionul de beri de import. Ocazional faceam 13-14 si pe la cele cu arome si chiar pe la sucuri - de unde sa stiu unde naiba ar pune ei cidrul (mai are rost sa zic si de mere?).

Gata cu panica! intr-un tarziu au bagat si la mine in cartier cidru Strongbow.


Ce as putea sa zic despre Strongbow? Este un hard cider (4.5% alcool) si la noi in tara vine in trei variante: gold apple, red berries si elderflower. Gold e cel clasic de care probabil ai mai baut prin irish pub-uri, cel de soc nu este pentru toata lumea datorita aromei puternice, iar cel de fructe de padure pare o varianta mai domolita a unui Framboise.

Dupa ce am testat intensiv toate variantele…

Trigger words la Poșta Română

Pentru că tot m-am întors de 10 minute de la un oficiu poștal unde în teorie trebuia să ridic niște tricouri venite de pe threadless.com, lucru care nu s-a întâmplat dintr-un motiv care îmi e străin, am zis să fac un scurt ghid despre ce cuvinte ar trebui evitate atunci când vorbești la ghișeu.

Primul a fost curier. E posibil ca toată lumea să râdă de mine că nu știam acest trigger word de bază, dar în simplitatea mea, numesc curieri toți cei care vor să îmi livreze ceva. Eu o țineam pe a mea că m-a sunat curierul Poștei Române să îmi livreze ceva vineri, ea tot îmi spunea că Poșta Română nu are curieri și poate altcineva a încercat să îmi livreze ceva.

Ba că e agentul poștal, ba că e nu mai știu ce poștal, dar cu siguranță nu e curier. Bine. Fie ca voi. Am continuat să îi zic reprezentantul Poștei, dar nici așa n-am avut succes. Dacă nu știu titulatura lui exactă, n-au cum să își dea seama cine și ce a vrut să îmi livreze. Mai că îmi venea să zic ca Despot Tricouri în...

Al doilea c…