CTR: calitate (advertoriale) vs cantitate (bannere)

În blogosfera mioritică observ că se pune un accent destul de mare pe traficul fiecărui blog în loc să se pună accent pe calitatea acelui trafic şi lucrul acesta cred că ne afectează pe toţi când vine vorba de bani din publicitate.


Am observat că preţul calităţii a ajuns cam la aceeaşi valoare cu cel al cantităţii. De ce faceţi asta? Practic îi daţi un şut în posterior valorii voastre şi muncii depuse. Ţineţi cu dinţii de calitate pentru că fie va daţi seama sau nu ... asta va diferenţiază de spammeri google.

Eu pe voi ăştia 650 din reader vreau să va vând scump. Sunteţi premium şi mă mândresc cu pedigriul vostru şi sfătuiesc pe toată lumea să se focuseze mai mult pe cititorii fideli decât pe traficul blogului.


Deci s-a înţeles ... voi premium ... xo xo.

7 comentarii:

  1. Si ce te faci daca cei 650 de cititori prin reader nu-ti prea intra pe site? De exemplu, am peste 100 de bloguri in Google Reader, dar nu intru decat rar, cand vreau sa comentez sau sa citesc comentarii. Cum prezinti tu situatia asta unui advertiser?

    Evident, decat cu 2 subscribers, mai bine cu 2000. Si totusi, dpdv al unui advertiser, e o situatie cu doua taisuri, stie ca esti citit, dar de ce ar da bani daca din cei care te citesc prin Reader nu-ti intra decat o mica parte pe blog.

    Mai exista situatia in care anumite bloguri, cele de media sau IT au cititori familiarizati cu RSS-ul, astfel bloggerul respectiv va avea mai multi subscribers.

    RăspundețiȘtergere
  2. @megapega - pai aici intervin advertoriale adica posturi platite. Asa esti sigur ca cei care te citesc prin reader vad mesajul.

    de asta am si full feed ... sa nu mai intrati pe site ... ca totusi suntem oameni si nu aveti timp sa pierdeti pe site.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate, dar personal, mai bine merg pe reclama contextuala sau bannere.

    Are Madalin Matica un post interesant "Lectiile strazii) in care se vorbeste de actiunile voluntare vs push. Deocamdata, acum la inceput advertorialele merg, le citesti in virtutea inertiei (aceasta fiind actiunea de tip push, in care pe strada ti se vara ziarul in brate fara sa-l ceri). Imagineaza-ti cum in timp piata se educa si apare si suprasaturatia: pe Reader ai sa vezi din ce in ce mai multe advertoriale, de-o sa-ti iasa pe ochi si probabil ai sa le eviti inca de la primele randuri. In momentul respectiv advertorialul va fi asociat, macar la nivel inconstient, cu un soi de spam.

    Reclama contextuala asa proasta cum e ea acum in Ro si bannerele macar nu sunt intruzive, dai click daca vrei (actiunea voluntara).

    RăspundețiȘtergere
  4. @megapega - aici tine si de politica bloggerului legata de advertoriale. Pot spune ca asta e o alta discutie.

    RăspundețiȘtergere
  5. este destul de simplu sa inserezi publicitate si in rss. numai ca la noi inca nu se face asta

    RăspundețiȘtergere
  6. pese. nihasa, porcaria asta de la comentarii e vreun addon instalat sau asa e de la blogger?

    RăspundețiȘtergere
  7. @dragos - asta e de la blogger ... momentan cred ca e inca in beta embed comments.

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.