Treceți la conținutul principal

CTR: calitate (advertoriale) vs cantitate (bannere)

În blogosfera mioritică observ că se pune un accent destul de mare pe traficul fiecărui blog în loc să se pună accent pe calitatea acelui trafic şi lucrul acesta cred că ne afectează pe toţi când vine vorba de bani din publicitate.


Am observat că preţul calităţii a ajuns cam la aceeaşi valoare cu cel al cantităţii. De ce faceţi asta? Practic îi daţi un şut în posterior valorii voastre şi muncii depuse. Ţineţi cu dinţii de calitate pentru că fie va daţi seama sau nu ... asta va diferenţiază de spammeri google.

Eu pe voi ăştia 650 din reader vreau să va vând scump. Sunteţi premium şi mă mândresc cu pedigriul vostru şi sfătuiesc pe toată lumea să se focuseze mai mult pe cititorii fideli decât pe traficul blogului.


Deci s-a înţeles ... voi premium ... xo xo.

Comentarii

  1. Si ce te faci daca cei 650 de cititori prin reader nu-ti prea intra pe site? De exemplu, am peste 100 de bloguri in Google Reader, dar nu intru decat rar, cand vreau sa comentez sau sa citesc comentarii. Cum prezinti tu situatia asta unui advertiser?

    Evident, decat cu 2 subscribers, mai bine cu 2000. Si totusi, dpdv al unui advertiser, e o situatie cu doua taisuri, stie ca esti citit, dar de ce ar da bani daca din cei care te citesc prin Reader nu-ti intra decat o mica parte pe blog.

    Mai exista situatia in care anumite bloguri, cele de media sau IT au cititori familiarizati cu RSS-ul, astfel bloggerul respectiv va avea mai multi subscribers.

    RăspundețiȘtergere
  2. @megapega - pai aici intervin advertoriale adica posturi platite. Asa esti sigur ca cei care te citesc prin reader vad mesajul.

    de asta am si full feed ... sa nu mai intrati pe site ... ca totusi suntem oameni si nu aveti timp sa pierdeti pe site.

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate, dar personal, mai bine merg pe reclama contextuala sau bannere.

    Are Madalin Matica un post interesant "Lectiile strazii) in care se vorbeste de actiunile voluntare vs push. Deocamdata, acum la inceput advertorialele merg, le citesti in virtutea inertiei (aceasta fiind actiunea de tip push, in care pe strada ti se vara ziarul in brate fara sa-l ceri). Imagineaza-ti cum in timp piata se educa si apare si suprasaturatia: pe Reader ai sa vezi din ce in ce mai multe advertoriale, de-o sa-ti iasa pe ochi si probabil ai sa le eviti inca de la primele randuri. In momentul respectiv advertorialul va fi asociat, macar la nivel inconstient, cu un soi de spam.

    Reclama contextuala asa proasta cum e ea acum in Ro si bannerele macar nu sunt intruzive, dai click daca vrei (actiunea voluntara).

    RăspundețiȘtergere
  4. @megapega - aici tine si de politica bloggerului legata de advertoriale. Pot spune ca asta e o alta discutie.

    RăspundețiȘtergere
  5. este destul de simplu sa inserezi publicitate si in rss. numai ca la noi inca nu se face asta

    RăspundețiȘtergere
  6. pese. nihasa, porcaria asta de la comentarii e vreun addon instalat sau asa e de la blogger?

    RăspundețiȘtergere
  7. @dragos - asta e de la blogger ... momentan cred ca e inca in beta embed comments.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări Populare

Mileul de Aur - premiile neoficiale ale publicității

Industria creativă e puțin meschină. Din exterior se văd doar campaniile alea mișto unde s-au aliniat toate planetele posibile din univers, iar din interior sunt zile-luni-ani de făcut chestii mediocre pentru că cineva trebuie să le facă și pe alea. Orice banalitate de ambalaj, afiș publicitar, banner sau postare de social media a fost făcută de un om care visează să urce cândva pe scenă și să citească un discurs plictisitor de mulțumire.

Ei bine, ieri acești oameni au avut ocazia să facă asta la gala de premierea a Mileului de Aur. Un festival organizat mai mult ad-hoc pentru a râde puțin de creativitatea banală a industriei. Ca idee, la o categorie a câștigat un sticker alb de pus pe o fereastră pentru a ascunde un aer condiționat. Cu adevărat amuzant este că aia aparent era a 3-a versiune a respectivului sticker. Cam ăsta e nivelul de banalitate de care te mai lovești prin industria asta.

Dar și când urci pe scena aia, nebunie. Chiar dacă te înscrii și te votezi singur, cum a făcu…

Trailer: Pentru Romania (2018)

Deși am fost destul de critic în trecut cu filmele românești, mă bucură de fiecare dată când aflu câte ceva despre ce mai scoate cinematografia autohtonă. Ieri cam pe la prânz primesc un email cu o invitație de vizionare. Aveam alte pe cap așa că i-am dat cu marks as unread până azi dimineață când am avut niște minute libere.
...intr-o societate bantuita de indoiala, cu o scara a valorilor fundamentale subreda, dezordine sociala, crize politice, culturale sau economice, exista tentatia unui refugiu intr-un trecut al implinirii si al luminii. Acesta este Mitul Varstei de Aur, care, pentru societatea romaneasca de azi, este intruchipat intrucatva si de perioada Antichitatii, cand pe teritoriul actual al Romaniei locuiau triburi ale geto-dacilor.  " Pentru Romania " este filmul care aduce razboinicii daci in zilele noastre.
Doi razboinici daci ajung in prezent si descopera o Romanie care ii pune pe ganduri. Intriga filmului regizat de Andrei Barbat ii poarta pe protagonisti in…

10 lucruri pe care să le faci atunci când aplici la un job la care nu vrei să ajungi la interviu

Internetul e plin de oameni care te vor învăța ce trebuie să faci pentru a aplica pentru jobul visurilor tale, dar nimeni nu acoperă partea ailaltă. Partea aia când ai chef să te lamentezi puțin pe Internet că angajatorii sunt toți o apă și un pământ și mai bine te faci influencer de succes pentru că ai aplicat la zeci de job-uri și nici măcar unul nu te-a chemat la interviu.

E și asta o artă și din păcate este una destul de exclusivistă, dar stați fără griji că fac eu puțină lumină cu aceste sfaturi practice.

Pentru a maximiza șansele să fii ignorat, evită să parcurgi orice ghid de cum ar trebui să te prezinți pentru job-ul pe care ți-l dorești. De fapt aș sugera să trimiți CV-ul doar către job-ul care n-au nimic în comun cu parcursul tău profesional sau educațional de până acum. Cu cât mai diferite, cu atât mai bine. Arde-o cool cu angajatorul. Trântește-i un sunt leneș și foarte eficient, de asta nu trimit CV sau orice altceva. Hai să ne cunoaștem într-un email. Bagă-l în pitch. Tri…